Luni - Vineri 09:00 - 18:00

Electrolux PA91-404GY Purificator de aer Wi-Fi & app control, Ionizare, filtru Hepa, 2 moduri operare, 5 nivele filtrare, 5 senzori, 37m2, 17 dB(A), Gri

2.186,99 lei TVA inclus

Disponibilitate: Nu este in stoc


Garantie: 24 luni


Livrare gratuita


Descriere PA91-404GY Purificator de aer Wi-Fi & app control, Ionizare, filtru Hepa, 2 moduri operare, 5 nivele filtrare, 5 senzori, 37m2, 17 dB(A), Gri de la Electrolux

Purificator de aer Electrolux PA91-404GY, Wi-Fi & app control, Ionizare, filtru Hepa, 2 moduri operare, 5 nivele filtrare, 5 senzori, 37m2, 17 dB(A), Gri
 
 
 
Aerul curat este esential pentru o viata sanatoasa

Mediul inconjurator este in continua schimbare si creeaza noi provocari pentru viata de zi cu zi. Pe plan mondial, 9 din 10 oameni nu respira aer curat, iar aerul din interior tinde sa fie mult mai poluat decat cel din exterior.

Cu functia de monitorizare si analiza constanta, filtrare adaptata si conectivitate Wi-Fi, purificatorul Electrolux Pure A9 reprezinta alegerea inteligenta pentru sanatatea ta si a familiei tale.
 
Sistemul PureSense reactioneaza in mod inteligent la scaderea calitatii aerului
Sistemul unic PureSense monitorizeaza continuu calitatea aerului din interior si exterior si ajusteaza automat nivelul de purificare necesar, astfel incat la intoarcerea acasa sa fii intampinat de un aer curat si sanatos.
 
Sistemul AirSurround este proiectat ca aerul sa ajunga in toate colturile camerei
Cu sistemul unic AirSurround, Pure A9 atinge o viteza de emisie a aerului curat (CADR)* de pana la 3 ori mai mare decat generatiile anterioare. Acesta creeaza o miscare in spirala puternica, dar uniforma, care circula si curata eficient aerul din caminul tau.*

*Recomandat pentru camere de pana la 92 m2 (pe baza reglementarilor suedeze privind schimbarile de aer pe ora) sau 37,5 m2 (conform US AHAM).
 
Inteligent si silentios
Cu un nivel minim de zgomot de doar 17 dB(A)*, purificatorul Pure A9 este atat de discret, incat nu vei observa ca functioneaza. Chiar si la viteza maxima nivelul de zgomot este de doar 46 dB(A)*, mai silentios decat o conversatie la cina.

*masurat la 1m distanta in fata aparatului
 
Monitorizare continua
Indiferent daca esti sau nu acasa, poti monitoriza si optimiza calitatea aerului din casa direct din aplicatie sau poti sa lasi purificatorul Pure A9 sa faca acest lucru automat in locul tau. Poti verifica progresul intr-un interval de timp dat, consulta rapoarte inteligente sau poti, pur si simplu, ajusta preferintele. Notificarile inteligente te vor ajuta sa afli mai multe despre calitatea aerului din casa ta. Aplicatia Pure A9 este asistentul ideal pentru un aer de calitate.
 
Filtrare adaptata conform nevoilor tale
Seria de filtre 360 si-a propus sa devina etalonul in domeniul purificarii aerului la interior si, spre deosebire de alte marci, acesta nu se limiteaza doar la indepartarea prafului din aer. Filtrul este proiectat pentru circularea debitelor mari de aer, dar in mod silentios. Fiecare filtru este prevazut cu tehnologie proactiva ce ofera o experienta de filtrare optimizata pentru casa ta.
Purificatoarele Electrolux Pure A9 contin in pachet un filtru BREEZE360, insa poti achizitiona separat alt filtru 360 potrivit nevoilor tale personale si de sezon: filtru CLEAN360 pentru eliminarea particulelor ultra fine, filtru BREATHE360 pentru eliminarea polenului si alergenilor sau filtru FRESH360 pentru eliminarea mirosurilor neplacute.
 
 
Plasa fina
Ce este?
Un strat de plasa fina din plastic, care imbraca tot filtrul.

Ce filtreaza?
Particulele mai mari din aer, cum ar fi par, piele moarta, praf, scame, fibre textile etc.

Care este durata de utilizare?
Plasa poate fi aspirata sau curatata cu o laveta. Intretinuta corespunzator, plasa este functionala pe tot parcursul duratei de utilizare a filtrului.
 
Strat anti-bacterian IONPURE
Ce este?
Stratul anti-bacterian IONPURE este format din sticla de fosfat de argint.

Cum functioneaza?
Ionii de argint incarcati pozitiv reactioneaza cu bacteriile incarcate negativ, perturbandu-le echilibrul electrolitic, distrugand peretii celulelor si neutralizand activitatea enzimatica a acestora. Acest lucru impiedica bacteriile sa se regenereze si sa se multiplice.
A nu se confunda cu nanoargintul, sticla de fosfat de argint este o substanta sigura si nu prezinta nici un risc pentru sanatate.

Ce filtreaza?
Stratul anti-bacterian IONPURE elimina 99% din bacteriile des intalnite in locuinte, cum ar fi Staphylococcus aureus, Escherichia coli, Legionella pneumophila sau Serratia marcescens.
Testat in conformitate cu standardul GB2155.2-2010.
 
De ce este unic?
Stratul IONPURE previne contaminarea secundara, care se refera la bacteriile care au fost captate de filtru, dar nu si eliminate. Acestea se inmultesc in interiorul filtrului si pot fi eliberate inapoi in aerul din locuinta. Acest lucru se intampla in cazul filtrelor folosite pe perioade indelungate, fara sa fie inlocuite.
Datorita IONPURE, bacteriile nu se pot reproduce in filtrele 360, eliminand complet riscul contaminarii secundare.

Care este durata de utilizare?
IONPURE isi mentine eficienta pe toata durata de functionare a filtrului.
 
 
Tehnologie de filtrare 360
Filtrele 360 pentru Pure A9 sunt prevazute cu cele mai noi tehnologii de filtrare. Mediile de filtrare ultra fine unice preincarcate sunt o bariera extrem de eficienta impotriva particulelor microscopice, captand 99,5% din particule cu dimensiuni de peste 0,3 microni. Filtrul cilindric asigura o suprafata activa masiva, ceea ce se traduce intr-o capacitate mai mare si o durata de utilizare mai lunga, oferind in acelasi timp o filtrare a unui volum de aer exceptional de mare.
 
Capteaza mirosurile neplacute
Filtrele 360 pentru Pure A9 sunt prevazute cu un strat unic de carbon activ foarte poros, care asigura o absorbtie exceptionala a mirosurilor si gazelor intalnite in mod obisnuit la interior. Compusii organici volatili, care genereaza mirosuri asociate animalelor de companie, gunoiului, gatitului si chiar a substantelor chimice de uz casnic, sunt captati pentru a mentine aerul interior mai proaspat pentru mult mai mult timp.
 
Ionizator
Ce este?
Ionizatorul este o functie integrata in purificatorul Pure A9, care lucreaza in tandem cu filtrul de particule fine pentru a elimina mai eficient poluantii din aer.

Cum functioneaza?
Ionizatorul elimina in atmosfera locuintei ioni negativi, incarcand particulele din aer cu energie electrostatica. Aceste particule incarcate se lipesc de ea mai apropiata suprafata - de obicei, alte particule, fiind mult mai usor de filtrat de purificator sau de aspirat de pe podea.

Ce filtreaza?
Ionizatorul este eficient impotriva particulelor din aer, asigurand o captare sporita sau posibilitatea de a elimina particulele incarcate lipite de podea prin aspirare.

Este periculos?
Nu, ionii negativi eliminati de ionizator nu sunt periculosi. De multe ori ionizatoarele sunt confundate cu generatoarele de ozon, care pot fi periculoase pentru sanatate.
 
Filtre inteligente
Fiecare filtru 360 pentru Pure A9 este prevazut cu o eticheta inteligenta RFID. Eticheta inteligenta functioneaza ca un timer care foloseste un algoritm unic pentru a calcula durata de filtrare ramasa a filtrului. Un filtru nou poate 'filtra' aproximativ 9000 de ore.

Senzorul integrat in purificatorul Pure A9 verifica frecvent cantitatea de microparticule din aer si inregistreaza durata de timp petrecuta filtrand un volum mare, mediu sau mic de microparticule.

De exemplu, daca aerul din locuinta este destul de curat, o ora de functionare va scadea 30 de minute din durata de 'filtrare'. Iar daca aerul nu este de o calitate foarte buna, o ora de functionare va scadea 2 ore din durata de 'filtrare'. Atunci cand cele 9000 de ore de 'filtrare' sunt aproape consumate, aplicatia te va anunta ca este timpul sa inlocuiesti filtrul. In acest mod poti fi sigur ca filtrul a fost utilizat complet.
 
 
Premiul Red Dot Design Award 2020 este acordat de un juriu international doar produselor care ies in evidenta in mod semnificativ prin designul de calitate exceptionala

Specificatii tehnice


  • Specificatii
    • Model
      PA91-404GY
    • Tip produs
    • Culoare
      Gri
    • Functii
      Antibacterian
      Blocare acces copii
      Ionizare
      Indicator schimbare filtru
      Control digital prin aplicatie smartphone
      Filtre inteligente cu timer utilizare
    • Capacitate
      37 m²
      442 m³/h
    • Dimensiuni
      565 x 315 x 315 mm
    • Greutate
      7.9 kg
    • Altele
      Touch screen

Rareori informatiile pot contine mici inadvertente: fotografiile produsului au caracter informativ si pot contine accesorii neincluse in pachetele standard. Toate promotiile prezente in site sunt valabile in limita stocului. Fiecare produs comercializat beneficiaza de garantia specifica data de catre furnizorul, producatorul sau distribuitorul oficial. Toate marcile apartin detinatorilor legali. Echipa noastra face toate eforturile pentru a elimina orice inadvertente sau erori.

Politica de returnare

 

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014: consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 calendaristice zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile calendaristice de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor

Fanplace IT S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport daca livrarea s-a facut prin alte metode decat cea standard oferita de Fanplace IT S.R.L.

Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.

Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (de preferat in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si doar in cazul contractelor la distanta ( orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a multor mijloace de comunicare la distanta, panala si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul).

 

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.

 

Procedura de returnare

 

Exercitarea dreptului de retragere

 

Consumatorul informeaza Fanplace IT S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele:

1. -o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (preferabil e-mail: retur@vexio.ro).

2. - Completarea unei cereri noi de retur din contul de client. Link : https://www.vexio.ro/account/rma/

 

Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.

 

Obligatiile care revin Fanplace IT S.R.L.

 

Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face in termen de 14 zile de la primirea cererii de retur.

 

Obligatiile care revin consumatorului

 

Produsele sunt inmanate Fanplace IT S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

 

Produse excluse, fara drept de returnare

 

Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:

  • a. Licente software;
  • b. Consumabile (acumulatori, cartuse imprimanta etc);
  • c. Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (produse de ingrijire/ igiena personala, casti, electrocasnice, etc);
  • d. Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (extensii de garantii, servere non-standard);
  • e. Servicii (testare, asamblare, montare componenta sau orice alt serviciu listat in categoria Servicii prestat catre consumator);

Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe suport material (aplicatii software inclusiv jocuri livrate printr-un link de download si cheie de activare).

Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.

 

 

Retur de produse

Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:

  • Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).
  • Produs nefunctional/deteriorat in primele 48 ore de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise sau prin prezentarea la sediu in termen de 48 de ore de la primirea produsului. Va recomandam ca verificarea/testarea produselor comandate sa se faca in termenul de 48 de ore. Orice reclamatie ulterioara nu se ia in considerare.
  • Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
  • Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.

Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.

Solicitarile de retur se notifica pe adresa de mail retur@vexio.ro sau prin prezentarea la sediul Fanplace IT S.R.L cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.

Returnarea produselor la sediul Fanplace IT S.R.L. se poate face de luni pana vineri in intervalul 09:00 - 18:00.

Mentiune
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.

In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel si se doreste returul la toate, comparatorul are obligatia de a se asigura ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate. Daca au fost desigilate mai mult de unul de acelasi fel, ne rezervam dreptul de a diminua contravaloarea fiecaruia dintre ele cu pana la 20%. Aceasta diminuare se face cu scopul repunerii la vanzare ca produs desigilat.

 

 

 Plata cu Cardul prin PayU

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra.
Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD(inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).
Nu se percepe nici un comision suplimentar pentru tranzactii.
Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie sa furnizati codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura dumeaneavoastra (in functie de card, pot lipsi).
Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.
Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul platformei PayU. Vexio.ro nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.

PayU Romania este o companie privata cu capital strain, inregistrata la Registrul Comertului cu numarul de inregistrare J40/9218/07.06.2004 si numar de identificare fiscala RO16490162.

Ramburs / Plata la livrare

Plata se efectueaza agentului firmei de curierat, in momentul primirii produselor.

  

Numerar la sediul nostru

Plata in numerar se poate efectua pentru comenzile care se ridica de la sediul Vexio.
Adresa: Str. Oxigenului nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).

In cazul in care alegeti aceasta optiune nu veti mai plati taxa de transport.

 

Plata in rate card de credit (online)

Star Card (Banca Transilvania): 2, 3, 4, 5 si 6 rate

Bonus Card (Garanti Bank): 1, 2, 3, 4, 5 si 6 rate

Alpha Bank: 2, 3, 4, 5 si 6 rate

CardAvantaj (Credit Europe Bank): 1, 2, 3, 4, 5 si 6 rate

Optimo Card (Credit Europe Bank): 18, 24 si 36 rate

Plata in rate se poate face doar online cu card-ul! NU se pot face plati in rate cu card-ul la sediul magazinului nostru.

 

Ordin de plata / Foaie de varsamant

Plata prin OP (ordin de plata) se face in baza facturii proforme emise de Vexio.

Factura proforma va fi emisa in momentul efectuarii comenzii si poate fi gasita in e-mail-ul de confirmare sau in contul dumneavoastra Vexio. Livrarea produselor se face dupa confirmarea platii proformei emise in contul specificat in document.

 

Datele necesare efectuarii platii sunt:

Beneficiar: SC FANPLACE IT SRL
Cod Fiscal: RO 31962960
Sediu social:Strada Oxigenului nr. 1H, Sat Caldararu, Comuna Cernica, Judetul Ilfov

Punct de lucru: Str. Oxigenului, nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).
Cont: RO85 BTRL RONC RT02 4735 8603
Banca: Banca Transilvania

Livrarea comenzilor si disponibilitatea produselor

Atentie! Pentru comenzile cu factura pe persoana juridica, achitate in avans, se pot ridica de la sediul nostru doar cu imputernicire semnata si stampilata!

Puteti ridica gratuit produsele de la sediul nostru din Str. Oxigenului nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).      

  1. Livrare in Bucuresti cu Sameday Curier / Fancourier. Pana in 149 lei costa 10 lei transportul.                                                                                                                             
  2. Pentru comenzi peste 149 lei transportul este gratuit in Bucuresti in limita a 6 kg. Greutatea suplimentara se taxeaza cu 1 leu / kg.                                                                                                                                                                     
  3. Livrare oriunde in tara prin Fan Courier/Sameday Costa 19.9 lei cu tot cu tva primele 6 kg, pentru comenzi pana in 499 lei. Pentru comenzi peste 499 lei transportul este gratuit in limita a 6 kg. Greutatea suplimentara se taxeaza cu 1 leu / kg.
  4. NOU: Ridicare din Sameday Easybox. Cost 10.90 lei, tva inclus.

Termenul de livrare a produselor achizitionate de pe site-ul www.vexio.ro este de 24, maxim 48 ore din momentul confirmarii comenzii. In anumite situatii, FANPLACE IT SRL isi rezerva dreptul de a mari termenul de livrare, dar numai cu acordul clientului. In lipsa acordului, comanda se anuleaza.

In cazul in care clientul nu poate fi contactat la data si ora stabilita pentru livrare, produsele comandate vor fi rezervate timp de 3 zile lucratoare, interval de timp in care se va incerca recontactarea clientului pentru a definitiva livrarea. Daca nici in acest interval de timp clientul nu poate fi contactat, comanda va fi anulata.

  • Imediat: Daca toate produsele sunt in stocul VEXIO. Livarea se poate face la Sediul VEXIO sau prin curier rapid (comanda va ajunge la destinatie in ziua urmatoare).
  • In intervalul de timp specific, afisat, al fiecarui produs: Produsele sunt disponibile in stocul furnizorilor.
  • In intervalul de timp agreat impreuna cu dumneavoastra.

Livrarea cu verificare

  • produsele care beneficiaza de aceasta facilitate sunt televizoarele si monitoarele
  • optiunea este mentionata pe nota de transport (AWB) a coletului
  • destinatarul are obligatia de a solicita verificarea coletului impreuna cu agentul firmei de curierat
  • agentul firmei de curierat are obligatia de a asista la verificarea coletului
  • in cazul in care coletul are urme vizibile de lovire, distrugere, etc, acesta se refuza
  • orice reclamatie survenita in urma livrarii coletelor cu aceasta optiune, nu este luata in considerare

Comenzile platite cu Ordin de Plata se livreaza numai dupa intrarea sumei in contul FANPLACE IT SRL.

Pentru comenzile expediate prin curier rapid cu livrare in urmatoarele zile lucratoare, inclusiv sambata, dupa primele 3 incercari de livrare coletul se ridica de la Sediul firmei de curierat.

  • Stoc magazin suficientStoc magazin limitat - Produsul se afla in stocul fizic al magazinului si poate fi achizitionat si livrat in aproximativ 24 ore. Rezervarile din stoc se fac in urma trimiterii comenzii. Stocul este actualizat in timp real.
  • In stoc depozit - Produsul este disponibil in stocul depozitelor externe sau furnizorilor si nu in stocul magazinului. Se poate livra in urma trimiterii comenzii, in cel mai scurt timp posibil in limita stocului fizic al depozitelor/furnizorilor.  Stocul este actualizat cel putin o data pe zi.
  • Nu este in stoc - Produsul nu este disponibil si nici nu sunt informatii precise privind termenul de livrare. Aveti posibilitatea de a seta alerta stoc, apasand butonul "Seteaza alerta stoc", in momenul in care produsul devine disponibil veti primi un email ce va anunta automat modificarea dispnibilitatii.
  • Intreaba stoc - Va rugam sa ne contactati pentru a afla disponibilitatea sau termenul de livrare al acestui produs.
  • Disponibil la comanda - Produsul va fi disponibil in termenul precizat, in urma trimiterii comenzii si in limita stocului disponibil. Plata se face integral in avans.

Intervalul de livrare este cuprins intre 1 si 30 zile din momentul confirmarii comenzii.Pentru produsele care se aduc pe comanda din depozitele externe se va comunica/confirma termenul de livrare.

Intervalul de confirmare a comenzii este cuprins intre 1 si 5 zile calendaristice din momentul plasarii acesteia pe site.

Nu exista alte taxe pentru kilometri suplimentari - Se livreaza in orice localitate cu acelasi pret.

Va rugam sa verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la Curier, in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor in cazul in care coletele prezinta urme de deteriorare.

Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare!

Ai cumparat sau primit acest produs? Spune si altora parerea ta.