Pret vechi:
2.222,99 lei
Disponibilitate:
In stoc magazin limitat
Garantie: 24 luni
Livrare gratuita
Garmin Dezl LGV710 MT-D
Sistem de navigatie camioane Garmin GPS Dezl dēzl LGV 710 , ecran 7"
DEPLASAREA CU CAMIONUL SIMPLIFICATA
Acest navigator cu ecran de 7″ ofera rute personalizate in functie de dimensiunile si greutatea camionului tau, sugestii strategice pentru alimentare si pauze si un sistem performant de planificare a sosirilor.
Vezi totul clar si usor cu un ecran de inalta rezolutie de 7″. | |
Obtine cea mai buna ruta pentru camionul tau cu ajutorul rutelor personalizate pentru camioane si avertismentelor rutiere, cum ar fi pante abrupte inainte. | |
Bucura-te de o sosire fara probleme cu ajutorul imaginilor aeriene ale docurilor de incarcare si intrarilor pentru camioane. | |
Obtine indrumari si avertismente cu privire la zonele cu emisii reduse de pe ruta ta. | |
Este momentul pentru o pauza? Datele oferite de Truck Parking Europe sunt afisate de-a lungul rutei tale. |
AFISAJ USOR DE CITIT Un ecran tactil luminos de 7″ asigura o imagine clara de inalta rezolutie. |
|
RUTE PERSONALIZATE PENTRU CAMIOANE Nu trebuie decat sa introduci profilul de camion (personalizabil in functie de inaltime, greutate, lungime, latime si substante periculoase) pentru a gasi rutele potrivite pentru camionul tau si incarcatura acestuia. |
|
PLANIFICA SOSIRILE CA UN EXPERT Imaginile din satelit BirdsEye asigura sosiri fara probleme prin fotografiile aeriene cu docurile de incarcare, intrarile pentru camioane si portile de securitate. |
|
PERSONALIZEAZA SOSIRILE Vizualizeaza destinatia ta, apoi adauga si salveaza puncte de sosire personalizate, cum ar fi porti de securitate, docuri de incarcare si intrari preferate in parcarile pentru camioane. |
|
ALEGERE INFORMATA A RUTELOR Consulta rutele populare utilizate de alti soferi de camion pentru o constientizare situationala imbunatatita — chiar si in zonele necunoscute. |
|
PREZENTARE GENERALA A RUTELOR Vizualizezi cu usurinta ruta completa si decizi care sunt cele mai bune locuri pentru alimentarea cu combustibil, pauze de odihna si sederi peste noapte. De asemenea, poti vizualiza o prognoza meteo fara a parasi ecranul cu harta activa. |
|
RUTAREA ZONELOR CU EMISII REDUSE Obtine indrumari si avertismente cu privire la zonele cu emisii reduse de pe ruta ta. |
|
PARCARE PENTRU CAMIOANE Trebuie sa parchezi camionul? Datele oferite de Truck Parking Europe te ajuta sa gasesti parcarile pentru camioane de pe ruta ta. Filtreaza dupa facilitatile preferate, cum ar fi Wi-Fi®, dusuri, nivel de securitate si multe altele. Si in timp ce te conectezi la aplicatia pentru mobil Garmin dēzl™, verifica disponibilitatea locurilor de parcare pentru a reduce riscul de a intra intr-o parcare aglomerata. |
|
ALEGE OPRIREA POTRIVITA Gaseste opririle preferate pentru camioane cu ajutorul directorului preincarcat Truck & Trailer Services. Acesta iti permite sa filtrezi listele in functie de marca sau facilitati. |
|
ALERTE PENTRU SOFER Pentru a incuraja un sofat mai sigur si atentia sporita la conditiile din jur, alertele pentru sofer te avertizeaza cand pe traseul tau urmeaza curbe stranse, schimbari de viteza, intersectii la nivel si altele. |
|
PLANIFICARE USOARA A PAUZELOR Primeste notificari in timp util care te ajuta sa profiti la maximum de fiecare oprire. |
COMENZI VOCALE GARMIN Ai nevoie de indicatii? E de ajuns sa spui un cuvant. Asistentul vocal Garmin va raspunde solicitarii tale rostite; astfel mainile tale nu vor parasi volanul, iar ochii tai vor ramane concentrati pe drum. |
|
ACTUALIZARI WIRELESS Conectivitatea Wi-Fi® te ajuta sa iti mentii cu usurinta hartile si software-ul la zi fara a fi necesara utilizarea unui computer. Reperele de pe ecran sunt afisate atunci cand sunt disponibile actualizari noi. |
|
TRAFIC, VREME SI PRETURILE COMBUSTIBILULUI Descarca aplicatia dēzl pentru a avea acces la informatii despre trafic, vreme si preturile combustibilului in timp real. In plus, acceseaza camerele video de supraveghere a traficului photoLive, daca sunt disponibile. |
|
APELARE HANDSFREE Tehnologia wireless BLUETOOTH® incorporata iti permite sa iti sincronizezi smartphone-ul compatibil cu navigatorul dēzl pentru a efectua apeluri fara a lua mainile de pe volan. |
|
NOTIFICARI INTELIGENTE Cand este asociat cu aplicatia dēzl, vei putea vedea mesajele text si alte notificari afisate pe ecranul navigatorului. |
INFORMATII DE CALATORIE Consulta evaluarile acordate de calatori in Tripadvisor® hotelurilor, restaurantelor si punctelor de atractie situate pe ruta ta sau in apropierea punctului tau de destinatie. Continutul Foursquare® preincarcat faciliteaza gasirea a milioane de locuri noi si populare. |
|
ACOPERIREA HARTILOR Condu cu incredere cu actualizari de harti si harti rutiere detaliate pentru Europa si Africa de Sud. |
|
ADAUGAREA UNEI CAMERE DE MARSARIER Vezi ce se afla in spatele camionului tau cu camera de marsarier wireless BC™ 50 (comercializata separat) sau o camera de marsarier compatibila, comercializata de terti. |
Rareori informatiile pot contine mici inadvertente: fotografiile produsului au caracter informativ si pot contine accesorii neincluse in pachetele standard. Toate promotiile prezente in site sunt valabile in limita stocului. Fiecare produs comercializat beneficiaza de garantia specifica data de catre furnizorul, producatorul sau distribuitorul oficial. Toate marcile apartin detinatorilor legali. Echipa noastra face toate eforturile pentru a elimina orice inadvertente sau erori.
Politica de returnare
Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014: consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 calendaristice zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile calendaristice de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor
Fanplace IT S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport daca livrarea s-a facut prin alte metode decat cea standard oferita de Fanplace IT S.R.L.
Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.
Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (de preferat in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si doar in cazul contractelor la distanta ( orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a multor mijloace de comunicare la distanta, panala si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul).
Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.
Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.
Procedura de returnare
Exercitarea dreptului de retragere
Consumatorul informeaza Fanplace IT S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele:
1. -o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (preferabil e-mail: retur@vexio.ro).
2. - Completarea unei cereri noi de retur din contul de client. Link : https://www.vexio.ro/account/rma/
Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.
Obligatiile care revin Fanplace IT S.R.L.
Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face in termen de 14 zile de la primirea cererii de retur.
Obligatiile care revin consumatorului
Produsele sunt inmanate Fanplace IT S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.
Produse excluse, fara drept de returnare
Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:
Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe suport material (aplicatii software inclusiv jocuri livrate printr-un link de download si cheie de activare).
Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.
Retur de produse
Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:
Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.
Solicitarile de retur se notifica pe adresa de mail retur@vexio.ro sau prin prezentarea la sediul Fanplace IT S.R.L cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.
Returnarea produselor la sediul Fanplace IT S.R.L. se poate face de luni pana vineri in intervalul 09:00 - 18:00.
Mentiune
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.
In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel si se doreste returul la toate, comparatorul are obligatia de a se asigura ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate. Daca au fost desigilate mai mult de unul de acelasi fel, ne rezervam dreptul de a diminua contravaloarea fiecaruia dintre ele cu pana la 20%. Aceasta diminuare se face cu scopul repunerii la vanzare ca produs desigilat.
Plata cu Cardul prin PayU
Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra.
Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD(inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).
Nu se percepe nici un comision suplimentar pentru tranzactii.
Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie sa furnizati codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura dumeaneavoastra (in functie de card, pot lipsi).
Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.
Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul platformei PayU. Vexio.ro nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.
PayU Romania este o companie privata cu capital strain, inregistrata la Registrul Comertului cu numarul de inregistrare J40/9218/07.06.2004 si numar de identificare fiscala RO16490162.
Ramburs / Plata la livrare
Plata se efectueaza agentului firmei de curierat, in momentul primirii produselor.
Numerar la sediul nostru
Plata in numerar se poate efectua pentru comenzile care se ridica de la sediul Vexio.
Adresa: Str. Oxigenului nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).
In cazul in care alegeti aceasta optiune nu veti mai plati taxa de transport.
Plata in rate card de credit (online)
Star Card (Banca Transilvania): 2, 3, 4, 5 si 6 rate
Bonus Card (Garanti Bank): 1, 2, 3, 4, 5 si 6 rate
Alpha Bank: 2, 3, 4, 5 si 6 rate
CardAvantaj (Credit Europe Bank): 1, 2, 3, 4, 5 si 6 rate
Optimo Card (Credit Europe Bank): 18, 24 si 36 rate
Plata in rate se poate face doar online cu card-ul! NU se pot face plati in rate cu card-ul la sediul magazinului nostru.
Ordin de plata / Foaie de varsamant
Plata prin OP (ordin de plata) se face in baza facturii proforme emise de Vexio.
Factura proforma va fi emisa in momentul efectuarii comenzii si poate fi gasita in e-mail-ul de confirmare sau in contul dumneavoastra Vexio. Livrarea produselor se face dupa confirmarea platii proformei emise in contul specificat in document.
Datele necesare efectuarii platii sunt:
Beneficiar: SC FANPLACE IT SRL
Cod Fiscal: RO 31962960
Sediu social:Strada Oxigenului nr. 1H, Sat Caldararu, Comuna Cernica, Judetul Ilfov
Punct de lucru: Str. Oxigenului, nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).
Cont: RO85 BTRL RONC RT02 4735 8603
Banca: Banca Transilvania
Livrarea comenzilor si disponibilitatea produselor
Atentie! Pentru comenzile cu factura pe persoana juridica, achitate in avans, se pot ridica de la sediul nostru doar cu imputernicire semnata si stampilata!
Puteti ridica gratuit produsele de la sediul nostru din Str. Oxigenului nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).
Termenul de livrare a produselor achizitionate de pe site-ul www.vexio.ro este de 24, maxim 48 ore din momentul confirmarii comenzii. In anumite situatii, FANPLACE IT SRL isi rezerva dreptul de a mari termenul de livrare, dar numai cu acordul clientului. In lipsa acordului, comanda se anuleaza.
In cazul in care clientul nu poate fi contactat la data si ora stabilita pentru livrare, produsele comandate vor fi rezervate timp de 3 zile lucratoare, interval de timp in care se va incerca recontactarea clientului pentru a definitiva livrarea. Daca nici in acest interval de timp clientul nu poate fi contactat, comanda va fi anulata.
Livrarea cu verificare
Comenzile platite cu Ordin de Plata se livreaza numai dupa intrarea sumei in contul FANPLACE IT SRL.
Pentru comenzile expediate prin curier rapid cu livrare in urmatoarele zile lucratoare, inclusiv sambata, dupa primele 3 incercari de livrare coletul se ridica de la Sediul firmei de curierat.
Intervalul de livrare este cuprins intre 1 si 30 zile din momentul confirmarii comenzii.Pentru produsele care se aduc pe comanda din depozitele externe se va comunica/confirma termenul de livrare.
Intervalul de confirmare a comenzii este cuprins intre 1 si 5 zile calendaristice din momentul plasarii acesteia pe site.
Nu exista alte taxe pentru kilometri suplimentari - Se livreaza in orice localitate cu acelasi pret.
Va rugam sa verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la Curier, in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor in cazul in care coletele prezinta urme de deteriorare.
Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare!