Luni - Vineri 09:00 - 18:00

Fier de calcat Philips GC7035/20 statie cu abur PerfectCare Viva, 5 bari

Fier de calcat Philips GC7035/20 statie cu abur PerfectCare Viva, 5 bari

Cod:

GC7035/20


Cod intern: #64234
4,58 / 9 comentarii

  • Distribuie pe:
Produsul nu mai este activ in oferta Vexio

Iti recomandam alte produse similare din categoria Fier de calcat

Ai nevoie de ajutor? Contacteaza echipa de vanzari sau suna la 0374 477 111.

Descriere Fier de calcat GC7035/20 statie cu abur PerfectCare Viva, 5 bari de la Philips

Fierul de călcat cu generator de abur de la Philips dublează viteza cu care călcaţi! Tehnologia revoluţionară OptimalTEMP face călcatul mult mai uşor: o combinaţie perfectă între abur şi temperatură. Nu trebuie să sortaţi hainele şi nici să reglaţi temperatura!

Specificatii tehnice


  • Model
  • Specificatii
    • Putere
    • Sistem anticalcar
      Da
    • Material talpa
    • Functii
      Tehnologia OptimalTemp, presiune pompa 5 bari, Debit de abur continuu 120 g/min; Jet de abur 210 g; timp de incalzire 2 minute;
    • Altele
      Rezervor apa 1700ml, lungime cablu alimentare 1.8 metri; lungime furtun 1.6 metri; Sistem de detartrare inteligent

Rareori informatiile pot contine mici inadvertente: fotografiile produsului au caracter informativ si pot contine accesorii neincluse in pachetele standard. Toate promotiile prezente in site sunt valabile in limita stocului. Fiecare produs comercializat beneficiaza de garantia specifica data de catre furnizorul, producatorul sau distribuitorul oficial. Toate marcile apartin detinatorilor legali. Echipa noastra face toate eforturile pentru a elimina orice inadvertente sau erori.

Politica de returnare

 

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014: consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 calendaristice zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile calendaristice de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor

Fanplace IT S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport daca livrarea s-a facut prin alte metode decat cea standard oferita de Fanplace IT S.R.L.

Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.

Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (de preferat in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si doar in cazul contractelor la distanta ( orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a multor mijloace de comunicare la distanta, panala si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul).

 

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.

 

Procedura de returnare

 

Exercitarea dreptului de retragere

 

Consumatorul informeaza Fanplace IT S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele:

1. -o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (preferabil e-mail: retur@vexio.ro).

2. - Completarea unei cereri noi de retur din contul de client. Link : https://www.vexio.ro/account/rma/

 

Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.

 

Obligatiile care revin Fanplace IT S.R.L.

 

Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face in termen de 14 zile de la primirea cererii de retur.

 

Obligatiile care revin consumatorului

 

Produsele sunt inmanate Fanplace IT S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

 

Produse excluse, fara drept de returnare

 

Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:

  • a. Licente software;
  • b. Consumabile (acumulatori, cartuse imprimanta etc);
  • c. Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (produse de ingrijire/ igiena personala, casti, electrocasnice, etc);
  • d. Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (extensii de garantii, servere non-standard);
  • e. Servicii (testare, asamblare, montare componenta sau orice alt serviciu listat in categoria Servicii prestat catre consumator);

Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe suport material (aplicatii software inclusiv jocuri livrate printr-un link de download si cheie de activare).

Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.

 

 

Retur de produse

Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:

  • Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).
  • Produs nefunctional/deteriorat in primele 48 ore de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise sau prin prezentarea la sediu in termen de 48 de ore de la primirea produsului. Va recomandam ca verificarea/testarea produselor comandate sa se faca in termenul de 48 de ore. Orice reclamatie ulterioara nu se ia in considerare.
  • Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
  • Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.

Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.

Solicitarile de retur se notifica pe adresa de mail retur@vexio.ro sau prin prezentarea la sediul Fanplace IT S.R.L cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.

Returnarea produselor la sediul Fanplace IT S.R.L. se poate face de luni pana vineri in intervalul 09:00 - 18:00.

Mentiune
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.

In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel si se doreste returul la toate, comparatorul are obligatia de a se asigura ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate. Daca au fost desigilate mai mult de unul de acelasi fel, ne rezervam dreptul de a diminua contravaloarea fiecaruia dintre ele cu pana la 20%. Aceasta diminuare se face cu scopul repunerii la vanzare ca produs desigilat.

 

 

 Plata cu Cardul prin PayU

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra.
Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD(inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).
Nu se percepe nici un comision suplimentar pentru tranzactii.
Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie sa furnizati codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura dumeaneavoastra (in functie de card, pot lipsi).
Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.
Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul platformei PayU. Vexio.ro nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.

PayU Romania este o companie privata cu capital strain, inregistrata la Registrul Comertului cu numarul de inregistrare J40/9218/07.06.2004 si numar de identificare fiscala RO16490162.

Ramburs / Plata la livrare

Plata se efectueaza agentului firmei de curierat, in momentul primirii produselor.

  

Numerar la sediul nostru

Plata in numerar se poate efectua pentru comenzile care se ridica de la sediul Vexio.
Adresa: Str. Oxigenului nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).

In cazul in care alegeti aceasta optiune nu veti mai plati taxa de transport.

 

Plata in rate card de credit (online)

Star Card (Banca Transilvania): 2, 3, 4, 5 si 6 rate

Bonus Card (Garanti Bank): 1, 2, 3, 4, 5 si 6 rate

Alpha Bank: 2, 3, 4, 5 si 6 rate

CardAvantaj (Credit Europe Bank): 1, 2, 3, 4, 5 si 6 rate

Optimo Card (Credit Europe Bank): 18, 24 si 36 rate

Plata in rate se poate face doar online cu card-ul! NU se pot face plati in rate cu card-ul la sediul magazinului nostru.

 

Ordin de plata / Foaie de varsamant

Plata prin OP (ordin de plata) se face in baza facturii proforme emise de Vexio.

Factura proforma va fi emisa in momentul efectuarii comenzii si poate fi gasita in e-mail-ul de confirmare sau in contul dumneavoastra Vexio. Livrarea produselor se face dupa confirmarea platii proformei emise in contul specificat in document.

 

Datele necesare efectuarii platii sunt:

Beneficiar: SC FANPLACE IT SRL
Cod Fiscal: RO 31962960
Sediu social:Strada Oxigenului nr. 1H, Sat Caldararu, Comuna Cernica, Judetul Ilfov

Punct de lucru: Str. Oxigenului, nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).
Cont: RO85 BTRL RONC RT02 4735 8603
Banca: Banca Transilvania

Livrarea comenzilor si disponibilitatea produselor

Atentie! Pentru comenzile cu factura pe persoana juridica, achitate in avans, se pot ridica de la sediul nostru doar cu imputernicire semnata si stampilata!

Puteti ridica gratuit produsele de la sediul nostru din Str. Oxigenului nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).      

  1. Livrare in Bucuresti cu Sameday Curier / Fancourier. Pana in 149 lei costa 10 lei transportul.                                                                                                                             
  2. Pentru comenzi peste 149 lei transportul este gratuit in Bucuresti in limita a 6 kg. Greutatea suplimentara se taxeaza cu 1 leu / kg.                                                                                                                                                                     
  3. Livrare oriunde in tara prin Fan Courier/Sameday Costa 19.9 lei cu tot cu tva primele 6 kg, pentru comenzi pana in 499 lei. Pentru comenzi peste 499 lei transportul este gratuit in limita a 6 kg. Greutatea suplimentara se taxeaza cu 1 leu / kg.
  4. NOU: Ridicare din Sameday Easybox. Cost 10.90 lei, tva inclus.

Termenul de livrare a produselor achizitionate de pe site-ul www.vexio.ro este de 24, maxim 48 ore din momentul confirmarii comenzii. In anumite situatii, FANPLACE IT SRL isi rezerva dreptul de a mari termenul de livrare, dar numai cu acordul clientului. In lipsa acordului, comanda se anuleaza.

In cazul in care clientul nu poate fi contactat la data si ora stabilita pentru livrare, produsele comandate vor fi rezervate timp de 3 zile lucratoare, interval de timp in care se va incerca recontactarea clientului pentru a definitiva livrarea. Daca nici in acest interval de timp clientul nu poate fi contactat, comanda va fi anulata.

  • Imediat: Daca toate produsele sunt in stocul VEXIO. Livarea se poate face la Sediul VEXIO sau prin curier rapid (comanda va ajunge la destinatie in ziua urmatoare).
  • In intervalul de timp specific, afisat, al fiecarui produs: Produsele sunt disponibile in stocul furnizorilor.
  • In intervalul de timp agreat impreuna cu dumneavoastra.

Livrarea cu verificare

  • produsele care beneficiaza de aceasta facilitate sunt televizoarele si monitoarele
  • optiunea este mentionata pe nota de transport (AWB) a coletului
  • destinatarul are obligatia de a solicita verificarea coletului impreuna cu agentul firmei de curierat
  • agentul firmei de curierat are obligatia de a asista la verificarea coletului
  • in cazul in care coletul are urme vizibile de lovire, distrugere, etc, acesta se refuza
  • orice reclamatie survenita in urma livrarii coletelor cu aceasta optiune, nu este luata in considerare

Comenzile platite cu Ordin de Plata se livreaza numai dupa intrarea sumei in contul FANPLACE IT SRL.

Pentru comenzile expediate prin curier rapid cu livrare in urmatoarele zile lucratoare, inclusiv sambata, dupa primele 3 incercari de livrare coletul se ridica de la Sediul firmei de curierat.

  • Stoc magazin suficientStoc magazin limitat - Produsul se afla in stocul fizic al magazinului si poate fi achizitionat si livrat in aproximativ 24 ore. Rezervarile din stoc se fac in urma trimiterii comenzii. Stocul este actualizat in timp real.
  • In stoc depozit - Produsul este disponibil in stocul depozitelor externe sau furnizorilor si nu in stocul magazinului. Se poate livra in urma trimiterii comenzii, in cel mai scurt timp posibil in limita stocului fizic al depozitelor/furnizorilor.  Stocul este actualizat cel putin o data pe zi.
  • Nu este in stoc - Produsul nu este disponibil si nici nu sunt informatii precise privind termenul de livrare. Aveti posibilitatea de a seta alerta stoc, apasand butonul "Seteaza alerta stoc", in momenul in care produsul devine disponibil veti primi un email ce va anunta automat modificarea dispnibilitatii.
  • Intreaba stoc - Va rugam sa ne contactati pentru a afla disponibilitatea sau termenul de livrare al acestui produs.
  • Disponibil la comanda - Produsul va fi disponibil in termenul precizat, in urma trimiterii comenzii si in limita stocului disponibil. Plata se face integral in avans.

Intervalul de livrare este cuprins intre 1 si 30 zile din momentul confirmarii comenzii.Pentru produsele care se aduc pe comanda din depozitele externe se va comunica/confirma termenul de livrare.

Intervalul de confirmare a comenzii este cuprins intre 1 si 5 zile calendaristice din momentul plasarii acesteia pe site.

Nu exista alte taxe pentru kilometri suplimentari - Se livreaza in orice localitate cu acelasi pret.

Va rugam sa verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la Curier, in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor in cazul in care coletele prezinta urme de deteriorare.

Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare!

Opiniile clientilor despre Fier de calcat Philips GC7035/20 statie cu abur PerfectCare Viva, 5 bari

Rating general al produsului:
4.58
5 (10)
4 (1)
3
2
1 (1)
Ai cumparat sau primit acest produs? Spune si altora parerea ta.
Matei (Sector 2) - acum 8 ani

- se opreste automat daca este nefolsit
- nu este nevoie de reglaj pentru tipul de material

- se pare ca tocmai aceste atuuri fac un calcat mult mai slab, sunt statii mult mai ieftine cu care se calca mult mai bine

Magdalena Marin (Cocosesti-Paulesti) - acum 9 ani

Recomand din toata inima statia de calcat Philips PerfectCare Viva GC 7035 .
Este un fier extrem de simplu de folosit pentru ca nu trebuie reglata temperatura, functie de articolul pe care il avem de calcat.
Are un sistem inteligent de detartrare care permite folosirea apei de la robinet, nu lasa urme pe tesatura si nici nu le pateaza.
Se poate aseza talpa fierului de calcat direct pe husa mesei de calcat in timp ce se aseaza tesatura, fara a o deteriora si nici nu trebuie san e facem griji daca e lasata direct pe hainele ce trebuie calcate.
Are un sistem de siguranta ce permite oprirea ei dupa 5 minute de inutilizare,fapt care previne multe accidente casnice.
E prevazuta cu sistem de blocare al fierului pe statie ,care e de mare ajutor cand sunt copii mici si curiosi in jur si ajuta la mutarea si depozitarea ei in siguranta.
Este mult mai rapida si eficienta decat un fier de calcat obisnuit, din o singura miscare netezeste perfect! Merita sa o achizitionati!

Sunt BUZZer ,parte a comunitatii BUZZStore si impartasesc aceste opinii in cadrul unei campanii de testare de produse gratuite oferite de BUZZstore.

O statie de calcat in fiecare casa si calcatul pare o joaca.

VasileAnca (Bucuresti) - acum 9 ani

Nu m-am gandit ca tipul de fier de calcat poate face diferenta intre a calca de nevoie si a calca de placere, insa pentru ca sunt fan al produselor Phillips m-am gandit sa dau o sansa si acestui produs si nu regret nicio clipa.Este un produs inovator care face ce zice, Da poti calca rufele indiferent de material, Da poti calca stofa groasa si apoi in urmatoarea secunda matase fara sa ai frica de a strica materialul, Da se poate calca vertical.. ce poate fi mai dragut decat sa vezi cum cutele de pe perdele se duc de la jetul de aburi.

Pretul este pe masura tehnologiei si nu orice familie isi poate permite si faptul ca datorita rezervorului generos , ai nevoie de un spatiu de depozitare un pic mai mare decat erai obisnuit...

hogea25 (iasi) - acum 9 ani

Recomand din suflet statia de calcat Philips GC7035 - Perfect care Viva. Este prima statie de calcat pe care o folosesc si trebuie sa recunosc ca mi-a facut viata mai usoara. Cu statia de calcat Philips GC7035 - Perfect care Viva mi-am injumatatit timpul alocat calcatului, se incalzeste foarte repede,are un rezervor mare de apa putand astfel sa calci cat mai multe rufe.Temperatura se regleaza singura si faptul ca se opreste dupa 5 minute de neutilizare este foarte utila atunci cand ai un copil prin preajma caruia trebuie sa-i acorzi atentie.

blue65 (Iasi) - acum 9 ani

- imi place ca nu are buton de reglare a temperaturii (temperatura se autoregleaza), ceea ce inseamna ca "renunt" la a mai "accidenta" hainele, putand acum sa trec usor de la un material la altul, fara stresul de a-l arde;
- rezervorul este mare, deci pot face o sesiune de calcat de 2-3ore linistita; de este, insa, necesara reumplerea, o pot face usor, fara probleme;
- are sistem de blocare la transport, ceea ce este super
- am incercat sa calc o bluza (pe umeras) in pozitie verticala si rezultatul a fost excelent
- semnalele sonore si luminoase sunt de real ajutor (te anunta cand este pregatit pentru calcat ori candeste necesara detartrarea);
- utilizez apa de la robinet fara probleme, caci detartrarea se realizeaza foarte usor

Negrea Geanina (BUCURESTI) - acum 9 ani

O recomand ca o investitie pe termen lung, daca aveti familie ce presupune si multe haine de calcat sau sunteti persoane care calcati absolut tot va usureaza foarte mult munca.Poti calca pana la 2 ore fara sa reumpli cu apa.Imi place ca nu trebuie sa ii reglez temperatura, pot trece fara probleme de la blug la matase fara sa imi fac probleme.Avand un copil mic in trecut am reusit sa ard o perdea, acum stiu ca nu se poate intampla, pot aseza talpa fierului de calcat direct pe material si nu se arde

poate un pic voluminoasa.

pot calca si barbatii perfect fara frica ca vor arde materialul.

pascal ana maria (botosani) - acum 9 ani

usor de folosit , rapid, oprire automata dupa 5 minute de nefolosire , detartrarea apei de la robinet . am calcat camasi bumbac, matase si pulovere lana fara probleme

un pic voluminoasa

o recomand cu drag

ramonastrajan (Sibiu) - acum 9 ani

Recomand din suflet statia de calcat Philips GC7035 - Perfect care Viva, chiar este buna la casa omului :). Imi injumatateste timpul alocat calcatului, e foarte usor de utilizat, ii pui apa, bagi in priza si in 2 minute e gata, isi regleaza singur temperatura, are jet de abur puternic, are sistem de autocuratare, un rezervor mare sa calci mai mult fara intrerupere iar cablurile suficient de lungi. Un alt mare plus este faptul ca se opreste singur dupa 5 minute de neutilizare (foarte util cand ai un copil mic prin preajma :) ).

alialexia (Rm. Valcea) - acum 9 ani

Acum calcatul este o joaca de copil datorita statiei de calcat PerfectCare Viva care dubleaza viteza de calcare si iti ofera mai mult timp liber.
Este cea mai compacta si mai usoara statie de calcat, speciala pentru confortul si eficienta maxima in utilizarea zilnica.
Jetul de abur face ca si cele mai incapatanate cute sa dispara.