Pretul include taxa verde.
Disponibilitate:
In stoc depozit
Garantie: 24 luni F024M
Livrare gratuita
Espressor Automat Melitta® Barista TS Smart, Recipient de boabe cu 2 compartimente, LCD , Easy Steam Cleaning , Aplicația Melitta Connect
Orice specialitate de cafea, pregatita cu telefonul mobil! Espressorul automat Barista TS Smart este extrem de inteligent si de avansat. Prin aplicatia Melitta Connect, ce poate fi instalata pe telefonul mobil, poti pregati cafeaua preferata, dar si seta multe alte functii direct de pe smartphone! Tot ce trebuie sa faci este sa pornesti espressorul si sa pregatesti cafeaua din aplicatia mobila, de oriunde te afli. Ai la dispozitie pana la 21 de tipuri de cafea, pe care le poti selecta cu o simpla atingere. Mai mult, poti configura setarile aparatului si salva/configura preferintele personale pentru cafeaua preferata sau iti poti crea propriile specialitati de cafea! Astfel, tu vei alege ordinea in care adaugi cantitatea de cafea, laptele spumat, dar si cantitatea de apa calda! 21 de specialitati de cafea cu un singur espressor! Datorita controlului inteligent, poti pregati specialitatile clasice de cafea precum espresso, espresso cremos, cappuccino si latte macchiato cu o simpla atingere, din meniul espressorului sau de pe telefonul mobil, dar si prepara propriile retete de cafea, selectand nivelul de intensitate a cafelei, canitatea de apa, dar si cantitatea de spuma de lapte. Cele 21 de specialitati de cafea sunt: espresso, ristretto, lungo, espresso doppio, ristretto doppio, café crème, café crème doppio, americano, americano extra shot, long black, red eye, black eye, dead eye, cappuccino, espresso macchiato, caffè latte, café au lait, flat white, latte macchiato (1 shot espresso), latte macchiato (2 shot-uri espresso), latte macchiato (3 shot-uri espresso). Recipient de boabe cu 2 compartimente si selectare AUTOMATA Sistemul de ultima generatie de selectare automata a boabelor de cafea, Automatic Bean Select alege automat tipul corect de boabe pentru cafeaua preferata. In functie de preferinte, poti modifica alegerea automata a unuia din cele doua compartimente de boabe de cafea, atingand panoul de control sau modificand setarile din meniu. Monitorizarea activa a boabelor de cafea te notifica atunci cand rasnita este goala si trebuie sa mai adaugi boabe de cafea. Sistemul de rasnire iti permite sa alegi unul dintre cele 5 niveluri de granulatie, pentru ca tu sa te bucuri de o cana de cafea realizata exact pe gustul tau! Daca doresti sa experimentezi diferite retete, espressorul Barista TS Smart are si un compartiment mic pentru cafea deja rasnita. Functia IntenseAroma Functia IntenseAroma poate fi selectata in locul procesului standard infuzare a cafelei. Rezultatul? Obtii o cafea cu o aroma deosebit si intensa - fara sa schimbi cantitatea de cafea sau apa pe care o utilizezi. In plus, aceasta functie poate fi folosita pentru toate specialitatile de cafea pe care le vei pregati! Sigiliul Aromasafe de pe recipientul boabelor de cafea indica faptul ca aroma boabelor de cafea este foarte bine conservata! Cel mai bun sistem Aroma Plus Pentru ca tu sa obtii aroma perfecta cu fiecare cana de cafea, espressorul automat Bartista TS Smart este prevazut cu 2 sisteme individuale inteligente: - Sistemul Bean to Cup: este selectata doar cantitatea necesara de boabe de cafea pentru a fi macinata imediat. - Sistemul de golire automata: rasnita se goleste de fiecare data pentru a te asigura ca fiecare cana de cafea este facuta din boabe de cafea proaspat rasnite si a evita preparea cafelei cu reziduuri de cafea macinata si implicit, afecta aroma Functie de memorare a setarilor preferate de cafea: 8 setari pentru 8 profiluri diferite! Nu vrei sa selectezi preferintele de fiecare data cand faci o cafea? Nicio problema! Cu functia de memorare poti programa si salva setarile favorite. Barista TS Smart poate salva pana la 8 profiluri diferite. Astfel, daca membrii familiei tale prefera un alt tip de cafea, isi pot personaliza cafeaua de dinainte. Cu o simpla atingere, savurezi cafeaua ta preferata! Acreditat Quiet Mark! Pregatesti cafea fara zgomot Trebuie sa intrerupi o conversatie interesanta in bucatarie doar pentru pregatesti un cappuccino? Vecinii tai sunt furiosi cand rasnesti boabele de cafea dis-de-dimineata? Datorita sistemului de rasnire silentios, realizat dintr-un otel special, pregatesti cafeaua preferata rapid si in liniste! Barista TS Smart este unul dintre primele espressoare de cafea complet automate din lume care a primit acreditarea Quiet Mark. Usor de curatat Espressorul tau iti semnaleaza cand trebuie curatat sau decalcifiat, printr-o notificare afisata pe display si te va ghida prin fiecare etapa a programului de autocuratare. Mai mult, sistemul de autocuratare Easy Steam Cleaning igienizeaza cu usurinta espressorul folosind aburi si apa fierbinte. Sistemul de spumare detasabil este foarte simplu de curatat, iar recipientul de lapte poate fi folosit inclusiv in masina de spalat vase! Doresti sa pregatesti usor cafea, din cele mai bune boabe? Cu Barista TS Smart totul este posibil. Recipientul de boabe de cafea are 2 compartimente, unul pentru specialitatile pe baza de espresso (espresso, cappuccino, cafe latte), respectiv unul pentru cafe crema. Datorita functiei automate de selectare a boabelor de cafea din cele doua compartimente, vei savura mereu o cafea din boabele perfecte! Sistemul unic Barista TS Smart iti permite sa pregatesti simultan, tipuri diferite de cafea, cu sau fara lapte. In plus, Barista TS Smart dispune si de un sistem de picurare reglabil pana la 140 de mm, pentru ca orice tip de cana sau pahar sa incapa perfect. Pentru a savura gustul bun al cafelei cu lapte, adauga laptele racit in recipientul de lapte cu o capacitate generoasa de un litru si conecteaza furtunul colector. Apoi, cu o simpla atingere, de pe mobil sau din panoul de control pregatesti cappuccino, latte, spuma de lapte sau propria reteta de cafea cu lapte!
Rareori informatiile pot contine mici inadvertente: fotografiile produsului au caracter informativ si pot contine accesorii neincluse in pachetele standard. Toate promotiile prezente in site sunt valabile in limita stocului. Fiecare produs comercializat beneficiaza de garantia specifica data de catre furnizorul, producatorul sau distribuitorul oficial. Toate marcile apartin detinatorilor legali. Echipa noastra face toate eforturile pentru a elimina orice inadvertente sau erori.
Politica de returnare
Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014: consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 calendaristice zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile calendaristice de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor
Fanplace IT S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport daca livrarea s-a facut prin alte metode decat cea standard oferita de Fanplace IT S.R.L.
Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.
Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (de preferat in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si doar in cazul contractelor la distanta ( orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a multor mijloace de comunicare la distanta, panala si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul).
Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.
Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.
Procedura de returnare
Exercitarea dreptului de retragere
Consumatorul informeaza Fanplace IT S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele:
1. -o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (preferabil e-mail: retur@vexio.ro).
2. - Completarea unei cereri noi de retur din contul de client. Link : https://www.vexio.ro/account/rma/
Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.
Obligatiile care revin Fanplace IT S.R.L.
Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face in termen de 14 zile de la primirea cererii de retur.
Obligatiile care revin consumatorului
Produsele sunt inmanate Fanplace IT S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.
Produse excluse, fara drept de returnare
Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:
Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe suport material (aplicatii software inclusiv jocuri livrate printr-un link de download si cheie de activare).
Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.
Retur de produse
Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:
Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.
Solicitarile de retur se notifica pe adresa de mail retur@vexio.ro sau prin prezentarea la sediul Fanplace IT S.R.L cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.
Returnarea produselor la sediul Fanplace IT S.R.L. se poate face de luni pana vineri in intervalul 09:00 - 18:00.
Mentiune
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.
In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel si se doreste returul la toate, comparatorul are obligatia de a se asigura ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate. Daca au fost desigilate mai mult de unul de acelasi fel, ne rezervam dreptul de a diminua contravaloarea fiecaruia dintre ele cu pana la 20%. Aceasta diminuare se face cu scopul repunerii la vanzare ca produs desigilat.
Plata cu Cardul prin PayU
Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra.
Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD(inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).
Nu se percepe nici un comision suplimentar pentru tranzactii.
Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie sa furnizati codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura dumeaneavoastra (in functie de card, pot lipsi).
Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.
Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul platformei PayU. Vexio.ro nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.
PayU Romania este o companie privata cu capital strain, inregistrata la Registrul Comertului cu numarul de inregistrare J40/9218/07.06.2004 si numar de identificare fiscala RO16490162.
Ramburs / Plata la livrare
Plata se efectueaza agentului firmei de curierat, in momentul primirii produselor.
Numerar la sediul nostru
Plata in numerar se poate efectua pentru comenzile care se ridica de la sediul Vexio.
Adresa: Str. Oxigenului nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).
In cazul in care alegeti aceasta optiune nu veti mai plati taxa de transport.
Plata in rate card de credit (online)
Star Card (Banca Transilvania): 2, 3, 4, 5 si 6 rate
Bonus Card (Garanti Bank): 1, 2, 3, 4, 5 si 6 rate
Alpha Bank: 2, 3, 4, 5 si 6 rate
CardAvantaj (Credit Europe Bank): 1, 2, 3, 4, 5 si 6 rate
Optimo Card (Credit Europe Bank): 18, 24 si 36 rate
Plata in rate se poate face doar online cu card-ul! NU se pot face plati in rate cu card-ul la sediul magazinului nostru.
Ordin de plata / Foaie de varsamant
Plata prin OP (ordin de plata) se face in baza facturii proforme emise de Vexio.
Factura proforma va fi emisa in momentul efectuarii comenzii si poate fi gasita in e-mail-ul de confirmare sau in contul dumneavoastra Vexio. Livrarea produselor se face dupa confirmarea platii proformei emise in contul specificat in document.
Datele necesare efectuarii platii sunt:
Beneficiar: SC FANPLACE IT SRL
Cod Fiscal: RO 31962960
Sediu social:Strada Oxigenului nr. 1H, Sat Caldararu, Comuna Cernica, Judetul Ilfov
Punct de lucru: Str. Oxigenului, nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).
Cont: RO85 BTRL RONC RT02 4735 8603
Banca: Banca Transilvania
Livrarea comenzilor si disponibilitatea produselor
Atentie! Pentru comenzile cu factura pe persoana juridica, achitate in avans, se pot ridica de la sediul nostru doar cu imputernicire semnata si stampilata!
Puteti ridica gratuit produsele de la sediul nostru din Str. Oxigenului nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).
Termenul de livrare a produselor achizitionate de pe site-ul www.vexio.ro este de 24, maxim 48 ore din momentul confirmarii comenzii. In anumite situatii, FANPLACE IT SRL isi rezerva dreptul de a mari termenul de livrare, dar numai cu acordul clientului. In lipsa acordului, comanda se anuleaza.
In cazul in care clientul nu poate fi contactat la data si ora stabilita pentru livrare, produsele comandate vor fi rezervate timp de 3 zile lucratoare, interval de timp in care se va incerca recontactarea clientului pentru a definitiva livrarea. Daca nici in acest interval de timp clientul nu poate fi contactat, comanda va fi anulata.
Livrarea cu verificare
Comenzile platite cu Ordin de Plata se livreaza numai dupa intrarea sumei in contul FANPLACE IT SRL.
Pentru comenzile expediate prin curier rapid cu livrare in urmatoarele zile lucratoare, inclusiv sambata, dupa primele 3 incercari de livrare coletul se ridica de la Sediul firmei de curierat.
Intervalul de livrare este cuprins intre 1 si 30 zile din momentul confirmarii comenzii.Pentru produsele care se aduc pe comanda din depozitele externe se va comunica/confirma termenul de livrare.
Intervalul de confirmare a comenzii este cuprins intre 1 si 5 zile calendaristice din momentul plasarii acesteia pe site.
Nu exista alte taxe pentru kilometri suplimentari - Se livreaza in orice localitate cu acelasi pret.
Va rugam sa verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la Curier, in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor in cazul in care coletele prezinta urme de deteriorare.
Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare!