Pretul include taxa verde.
Disponibilitate:
Nu este in stoc
Garantie: 24 luni
Livrare gratuita
Tehnologie IPL, dezvoltata cu dermatologi IPL inseamna Intens Pulsed Light. Philips Lumea aplica pulsuri usoare de lumina la radacina parului, punand foliculul intr-o faza de repaus. In consecinta, cantitatea de par care creste, scade gradual. Repetarea tratamentului iti lasa pielea fina, fara fire de par. Tratamentul pentru prevenirea cresterii parului este sigur, chiar si pe zonele sensibile. Philips Lumea este testat clinic si dezvoltat cu dermatologi pentru un tratament usor si eficient, din propria casa. |
|
Tratament dovedit sigur si eficient Studiile arata pana la 92% reducerea parului in doar 3 sesiuni de tratament. Primele 4 tratamente trebuie sa fie efectuate la fiecare 2 saptamani, dupa care ar trebui sa puteti vedea deja rezultatele dorite. Pentru a va mentine rezultatele, actionati pur si simplu la fiecare 4 saptamani. Dupa doar 8 tratamente, puteti scapa de firele de par nedorite timp de 6 luni. |
|
Potrivit pentru o mare varietate de tipuri de par si piele Philips Lumea Prestige functioneaza eficient, usor si in siguranta pe o mare varietate de tipuri de par si piele. Functioneaza pe par natural blond inchis, maro si negru si pe tonuri de piele de la alb pana la maro inchis. Ca si in cazul altor tratamente bazate pe IPL, Philips Lumea nu poate fi utilizat pentru a trata parul alb / gri, blond deschis sau rosu si nu este potrivit pentru pielea foarte intunecata. Acest lucru se datoreaza nevoii de contrast ridicat dintre pigmentul firului de par si culoarea pielii. |
|
Atasamentele inteligente adapteaza tratamentul pentru fiecare zona Parul si formele dvs. variaza de-a lungul corpului, astfel incat fiecare zona are nevoie de tratament intr-un mod diferit pentru a asigura cele mai bune rezultate. Philips Lumea Prestige are atasamente inteligente curbate in mod unic special pentru corp (picioare, brate, stomac) si fata (buza superioara, barbie). Fiecare atasament inteligent difera prin combinatii de forma, dimensiune si rezulta intr-un program de tratament adaptat pentru anumite parti ale corpului atunci cand este adaugat la dispozitiv. Acest design permite un tratament eficient si sigur chiar si pe zone delicate sau sensibile. |
|
Atasarea precisa a fetei cu un filtru suplimentar Pentru a trata usor, dar eficient, parul de pe fata, atasamentul a fost conceput cu grija cu o fereastra mica, de 2 cm2, care este potrivita pentru barbie, maxilar si buza superioara. Are un filtru suplimentar integrat, iar atunci cand este adaugat la dispozitiv, atasamentul inteligent va regla automat intensitatea luminii pentru fata ta. 84% dintre femei sunt satisfacute de reducerea parului pe fata. |
|
Atasament de precizie: curbat pentru zona bikinilor si a bratelor Atasamentul de precizie are un design curbat, de dimensiuni medii, pentru acoperirea precisa a zonei bikinilor si a bratelor - dimensiunea ferestrei de 3 cm2. Cand este adaugat pe dispozitiv, puteti actiona un tratament adaptat pentru aceste parti ale corpului. |
|
Atasament pentru corp, cu design curbat Atasamentul pentru corp are cea mai mare fereastra de tratament (4,1 cm2), astfel incat este perfect pentru un tratament rapid pe zone mari ale corpului, cum ar fi picioarele, bratele si stomacul. Designul curbat urmareste indeaproape conturul corpului pentru un contact optim cu pielea. Cand este adaugat la dispozitiv, acest atasament inteligent declanseaza automat un tratament adaptat pentru aceste zone ale corpului. 83% dintre femeile multumite de reducerea parului la picioare. |
|
Senzor SmartSkin Philips Lumea Prestige are 5 setari de energie si va face usor sa alegeti una datorita senzorului SmartSkin. Senzorul SmartSkin indica cea mai confortabila setare pentru culoarea pielii tale. |
|
Folositi cu fir sau fara fir Philips Lumea Prestige poate fi utilizat atat fara fir, cat si cu fir. Pentru zonele mari, cum ar fi picioarele, va recomandam sa folositi dispozitivul cu fir pentru un tratament mai rapid fara intrerupere. Cand tratati zone mai mici sau greu accesibile, cum ar fi fata, bratele sau zona bikini, folositi dispozitivul fara fir, astfel incat sa va puteti bucura de o deplina libertate de miscare. |
|
Aplicatia GRATUITA Lumea pentru un antrenor personal la indemana Aplicatia Lumea se poate descarca gratuit si ofera o experienta IPL unica si personalizata - doar pentru tine. Este propriul tau antrenor personal care va asigura ca beneficiati la maxim de dispositivul dvs. si il folositi in mod corect pentru a obtine rezultate de lunga durata. Aplicatia va ajuta sa va creati programul de tratament personalizat pe fiecare suprafata corporala, cu sfaturi in timpul fiecarui tratament. Tot ce trebuie sa faceti este sa verificati aplicatia in mod regulat pentru a va asigura ca sunteti la curent cu orice notificari. |
|
Fara piese de schimb, fara costuri ascunse Philips Lumea este o solutie completa care este facuta sa functioneze perfect fara alte nevoi. |
Rareori informatiile pot contine mici inadvertente: fotografiile produsului au caracter informativ si pot contine accesorii neincluse in pachetele standard. Toate promotiile prezente in site sunt valabile in limita stocului. Fiecare produs comercializat beneficiaza de garantia specifica data de catre furnizorul, producatorul sau distribuitorul oficial. Toate marcile apartin detinatorilor legali. Echipa noastra face toate eforturile pentru a elimina orice inadvertente sau erori.
Politica de returnare
Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014: consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 calendaristice zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile calendaristice de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor
Fanplace IT S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport daca livrarea s-a facut prin alte metode decat cea standard oferita de Fanplace IT S.R.L.
Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.
Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (de preferat in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si doar in cazul contractelor la distanta ( orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a multor mijloace de comunicare la distanta, panala si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul).
Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.
Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.
Procedura de returnare
Exercitarea dreptului de retragere
Consumatorul informeaza Fanplace IT S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele:
1. -o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (preferabil e-mail: retur@vexio.ro).
2. - Completarea unei cereri noi de retur din contul de client. Link : https://www.vexio.ro/account/rma/
Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.
Obligatiile care revin Fanplace IT S.R.L.
Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face in termen de 14 zile de la primirea cererii de retur.
Obligatiile care revin consumatorului
Produsele sunt inmanate Fanplace IT S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.
Produse excluse, fara drept de returnare
Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:
Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe suport material (aplicatii software inclusiv jocuri livrate printr-un link de download si cheie de activare).
Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.
Retur de produse
Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:
Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.
Solicitarile de retur se notifica pe adresa de mail retur@vexio.ro sau prin prezentarea la sediul Fanplace IT S.R.L cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.
Returnarea produselor la sediul Fanplace IT S.R.L. se poate face de luni pana vineri in intervalul 09:00 - 18:00.
Mentiune
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.
In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel si se doreste returul la toate, comparatorul are obligatia de a se asigura ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate. Daca au fost desigilate mai mult de unul de acelasi fel, ne rezervam dreptul de a diminua contravaloarea fiecaruia dintre ele cu pana la 20%. Aceasta diminuare se face cu scopul repunerii la vanzare ca produs desigilat.
Plata cu Cardul prin PayU
Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra.
Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD(inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).
Nu se percepe nici un comision suplimentar pentru tranzactii.
Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie sa furnizati codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura dumeaneavoastra (in functie de card, pot lipsi).
Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.
Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul platformei PayU. Vexio.ro nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.
PayU Romania este o companie privata cu capital strain, inregistrata la Registrul Comertului cu numarul de inregistrare J40/9218/07.06.2004 si numar de identificare fiscala RO16490162.
Ramburs / Plata la livrare
Plata se efectueaza agentului firmei de curierat, in momentul primirii produselor.
Numerar la sediul nostru
Plata in numerar se poate efectua pentru comenzile care se ridica de la sediul Vexio.
Adresa: Str. Oxigenului nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).
In cazul in care alegeti aceasta optiune nu veti mai plati taxa de transport.
Plata in rate card de credit (online)
Star Card (Banca Transilvania): 2, 3, 4, 5 si 6 rate
Bonus Card (Garanti Bank): 1, 2, 3, 4, 5 si 6 rate
Alpha Bank: 2, 3, 4, 5 si 6 rate
CardAvantaj (Credit Europe Bank): 1, 2, 3, 4, 5 si 6 rate
Optimo Card (Credit Europe Bank): 18, 24 si 36 rate
Plata in rate se poate face doar online cu card-ul! NU se pot face plati in rate cu card-ul la sediul magazinului nostru.
Ordin de plata / Foaie de varsamant
Plata prin OP (ordin de plata) se face in baza facturii proforme emise de Vexio.
Factura proforma va fi emisa in momentul efectuarii comenzii si poate fi gasita in e-mail-ul de confirmare sau in contul dumneavoastra Vexio. Livrarea produselor se face dupa confirmarea platii proformei emise in contul specificat in document.
Datele necesare efectuarii platii sunt:
Beneficiar: SC FANPLACE IT SRL
Cod Fiscal: RO 31962960
Sediu social:Strada Oxigenului nr. 1H, Sat Caldararu, Comuna Cernica, Judetul Ilfov
Punct de lucru: Str. Oxigenului, nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).
Cont: RO85 BTRL RONC RT02 4735 8603
Banca: Banca Transilvania
Livrarea comenzilor si disponibilitatea produselor
Atentie! Pentru comenzile cu factura pe persoana juridica, achitate in avans, se pot ridica de la sediul nostru doar cu imputernicire semnata si stampilata!
Puteti ridica gratuit produsele de la sediul nostru din Str. Oxigenului nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).
Termenul de livrare a produselor achizitionate de pe site-ul www.vexio.ro este de 24, maxim 48 ore din momentul confirmarii comenzii. In anumite situatii, FANPLACE IT SRL isi rezerva dreptul de a mari termenul de livrare, dar numai cu acordul clientului. In lipsa acordului, comanda se anuleaza.
In cazul in care clientul nu poate fi contactat la data si ora stabilita pentru livrare, produsele comandate vor fi rezervate timp de 3 zile lucratoare, interval de timp in care se va incerca recontactarea clientului pentru a definitiva livrarea. Daca nici in acest interval de timp clientul nu poate fi contactat, comanda va fi anulata.
Livrarea cu verificare
Comenzile platite cu Ordin de Plata se livreaza numai dupa intrarea sumei in contul FANPLACE IT SRL.
Pentru comenzile expediate prin curier rapid cu livrare in urmatoarele zile lucratoare, inclusiv sambata, dupa primele 3 incercari de livrare coletul se ridica de la Sediul firmei de curierat.
Intervalul de livrare este cuprins intre 1 si 30 zile din momentul confirmarii comenzii.Pentru produsele care se aduc pe comanda din depozitele externe se va comunica/confirma termenul de livrare.
Intervalul de confirmare a comenzii este cuprins intre 1 si 5 zile calendaristice din momentul plasarii acesteia pe site.
Nu exista alte taxe pentru kilometri suplimentari - Se livreaza in orice localitate cu acelasi pret.
Va rugam sa verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la Curier, in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor in cazul in care coletele prezinta urme de deteriorare.
Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare!