Luni - Vineri 09:00 - 18:00

Aparat ultra puternic pentru exfoliere prin microdermabraziune cu particule de diamant Silk'n Revit Prestige

Cod:

4657843


Cod intern: #1418385

  • Distribuie pe:
Produsul nu mai este activ in oferta Vexio

Iti recomandam alte produse similare din categoria Diverse Ingrijire personala

Ai nevoie de ajutor? Contacteaza echipa de vanzari sau suna la 0374 477 111.

Descriere Aparat ultra puternic pentru exfoliere prin microdermabraziune cu particule de diamant Silk'n Revit Prestige de la SILK'N


MIMI cu particule de diamant Silk'n Revit Prestige

Specificatiile produsului:

• Indeparteaza celulele de piele moarta, incurajeaza producerea de celule noi si stimuleaza circulatia sangelui
• Imbunatateste textura si elasticitatea pielii
• Blocheaza semnele de imbatranire, diminueaza iregularitatile pielii, petele solare si cicatricile de la acnee
• Atenueaza ridurile fine
• Mod Auto si Manual
• 3 setari de aspirare in vid
• Utilizare fara fir
• Include 3 varfuri de tratament cu particule de diamant (Fine, Regular si Body)
• Include un varf de tratament cu functia de masaj
• Include suport/incarcator si saculet

Silk'n ReVit Prestige este cea mai noua solutie pentru oricine doreste sa aiba o piele ferma si vitalizata care arata mai tanara. Descoperiti ce poate face acest dispozitiv puternic de microdermabraziune.


Ce este Silk'n Revit Prestige?

Silk'n ReVit Prestige este un dispozitiv puternic de microdermabraziune care va transforma pielea si ii ofera fermitate si revitalizare, dar si un aspect intinerit in doar cateva minute. Celulele moarte ale pielii sunt indepartate, iar productia de celule noi este stimulata. Textura si elasticitatea pielii sunt vizibil imbunatatite. Apirarea in vid imbunatateste circulatia sangelui, pentru un ten sanatos. In plus, Silk'n ReVit Prestige diminueaza iregularitatile pielii, petele solare, cicatricile provocate de acnee si petelele cauzate de imbatranire si ajuta la diminuarea porilor si reducerea liniilor fine.

Varful FINE


Are particule fine de diamant si o suprafata mica de actiune. Este destinat zonelor delicate si greu accesibile de pe fata, cum ar fi zonele din jurul ochilor, nasului si gurii.

Varful REGULAR

Este varful de tratament standard si este potrivit pentru toate tipurile de piele. Este destinat celorlalte zone ale fetei si gatului.

Varful BODY


Are particule mai mari de diamant si o suprafata mai mare de actiune. Acest varf de tratament a fost dezvoltat pentru tratarea corpului, de exemplu bratele si picioarele.
Aspirarea in vid pentru o circulatie mai buna a sangelui
Prin aspirarea in vid realizata de Silk'n ReVit Prestige, stratul de piele mai adanc este ridicat si masat, iar circulatia sangelui este stimulata. Rezultatul este vizibil imediat: tenul arata mai tanar, este mai fin, iar petele sunt mai putin vizibile.

Include un varf special de tratament pentru cel mai nou tip de masaj


Intrucat pielea nu poate fi tratata cu particule de diamant in fiecare zi, Revit Prestige are inclus un varf special conceput pentru masaj. In locul particulelor de diamant, acest varf are o suprafata fina care permite utilizarea zilnica. Varful pentru masaj aspira in vid, astfel pielea este masata, iar circulatia sangelui este stimulata intr-un mod optim. Rezultatul: un ten frumos si sanatos.

Control 100% a tratamentului facial


Silk'n ReVit Prestige este echipat cu un display pe care sunt afisate modurile pe care le puteti seta. Puteti alege intre: Modul automat si Modul manual.
• In modul Auto, timpul ramas intr-o sesiune de tratament dintr-o anumita zona este monitorizat. Unde si cum trebuie sa va tratati pielea este indicat in mod clar. Acest mod asigura ca tratamentul este sigur si structurat.
• Cu modul Manual puteti structura singur tratamentul; cronometrul indica timpul trecut de la inceperea tratamentului.

Tratamentul cu Silk'n Revit Prestige

Daca utilizati unul din varfurile de tratament cu diamante, se recomanda sa nu tratati pielea de mai mult de doua ori pe saptamana. Inainte de fiecare tratament, trebuie sa va asigurati ca pielea este curata si uscata si ca nu contine creme de ingrijire a pielii sau machiaj.
Atasati varful de tratament dorit la dispozitiv si porniti-l apasand o data pe butonul de deschidere. Apoi selectati modul preferat si porniti programul ales. Asezati varful de tratament pe piele si mutati-l incet peste zona care trebuie tratata. Un tratament facial complet dureaza aproximativ patru minute. Opriti dispozitivul dupa ce ati terminat.
Spalati fata sau corpul cu apa rece pentru a raci pielea si a scapa de celulele moarte de piele exfoliata. Aplicati o crema, de preferinta cu SPF 30 sau o lotiune de corp pentru a hidrata pielea.
Varful pentru masaj este potrivit pentru utilizarea zilnica si trebuie folosit pe pielea curata si uscata.


Intrebari frecvente:

Ce este Silk’n ReVit Prestige?
Silk’n ReVit Prestige este versiunea imbunatatita a Silk’n ReVit Essential, avand functii si accesorii noi. Silk’n ReVit Prestige este un dispozitiv de microdermabraziune cu particule de diamant pentru utilizarea in confortul casei, avand numeroase beneficii: stimuleaza circulatia sangelui, imbunatateste textura pielii, reduce liniile fine, petele solare si elimina celulele moarte ale pielii. De asemenea, estompeaza petele cauzate de imbatranire, iregularitatile pielii si cicatricile provocate de acnee. Are 2 moduri, Auto si Manual, 3 setari de intensitate si functioneaza fara fir. Dispozitivul mai include si urmatoarele accesorii: 3 varfuri cu particule de diamant (Fine, Regular si Body), 1 varf pentru masaj, 30 de filtre, 1 stand/suport de incarcare, 1 adaptor USB, 1 cablu USB, o husa si o perie de curatare.


Cum functioneaza?
Peelingul utilizand particulele de diamant este o forma avansata de microdermabraziune. Tratamentul elimina stratul superior al pielii prin abraziune usoara, stimuland producerea de celule noi, sanatoase. Aspirarea in vid a dispozitivului imbunatateste circulatia sangelui. Acest lucru ofera pielii un aspect vitalizat si radiant.


Pentru ce este fiecare varf de tratament?

Varful de tratament Fine are particule fine de diamant si o suprafata mai mica. Este conceput pentru a trata zonele delicate si greu accesibile de pe fata, precum zona din jurul ochilor, nasului si gurii. Varful de tratament Regular este varful standard si este potrivit pentru toate tipurile de piele. Este conceput pentru tratarea celorlalte zone de pe fata si gat: fruntea, obrajii, zona maxilarului si barbia. Varful Body are particule mai mari de diamant si o suprafata mai mare. Acest varf de tratament a fost special conceput pentru tratarea unor zone a corpului, cum sunt bratele si picioarele. Varful Massage nu contine particule de diamant, dar are o suprafata fina care permite utilizarea zilnica. Aspira in vid, astfel masand pielea si stimuland circulatia sangelui. Rezultatul: un ten frumos si sanatos.


Este potrivit pentru oricine?
Dispozitivul poate fi folosit atat de barbati, cat si de femei si este potrivit pentru toate tipurile si nuantele de piele. Dispozitivul nu poate fi insa utilizat de cei care sufera de anumite afectiuni, mentionate in manualul de utilizare.


Pe ce zone poate fi folosit?
Dispozitivul poate fi folosit pe frunte, obraji, nas, barbie, in jurul ochilor, buzelor, gat si maini. Avand inclus si varful Body, aparatul poate fi folosit si pe brate si picioare.


Este sigur?
Silk’n ReVit Prestige a fost testat, iar in urma testarii s-a concluzionat ca dispozitivul poate fi folosit in siguranta in mediul de acasa, atat de barbati, cat si de femei. Cititi cu atentie manualul de utilizare, inainte de a folosi dispozitivul.


Tratamentul doare?

Nu. Tratamentele cu ReVit Prestige nu produc durere, dar puteti observa o usoara inrosire sau simti o sensibilitate a pielii dupa tratament. Acest lucru este absolut normal. Pielea va redobandi imediat aspectul normal.


Cum se foloseste?
Plasati un filtru in dispozitiv. Apoi, alegeti unul din varfuri. Porniti dispozitivul si alegeti una din cele 3 intensitati: scazuta, medie sau crescuta. Incepeti primul tratament cu intensitatea cea mai scazuta si varful Regular. Glisati dispozitivul pe piele folosind miscari lineare. Fiind completata de aspirarea in vid, aceasta actiune elimina stratul de piele moarta, dezvaluind un ten radiant, sanatos si revitalizat.


Cat timp dureaza un tratament?
Acest lucru depinde de cate zone doriti sa tratati. Nu este recomandat insa sa tratati zona fetei mai mult de 4 minute.


Cat de des ar trebui sa-l folosesc?

Cele mai bune rezultate vor fi obtinute daca utilizati dispozitivul o data sau de 2 ori pe saptamana.


Cand pot vedea rezultate?
Primele rezultate se vad imediat dupa primul tratament. Pielea este mai fina si are un aspect mai luminos. Cu timpul, veti observa o estompare a petelor cauzate de imbatranire, minimizarea porilor, a cicatricilor provocate de acne si o reducere a liniilor fine.


Trebuie sa fac ceva dupa tratament?

Spalati-va fata cu apa rece. Apoi, aplicati o crema hidratanta pentru a hrani pielea. Pentru a proteja pielea tratata recent, atunci cand va expuneti la soare, asigurati-va ca aplicati o crema cu protectie solara SPF 30 sau mai mare.


Care este diferenta intre modul Auto si cel Manual?

Silk’n ReVit Prestige are un display care afiseaza functiile celor 2 moduri. Cu modul Auto, timpul ramas pentru tratarea unei anumite zone este monitorizat. De asemenea, este indicat cum si unde trebuie sa aplicati tratamentul. Acest mod asigura faptul ca tratamentul este structurat si aplicat corect. Utilizand modul Manual poti aplica tratamentul in modul ales de dumneavoastra. Nu vei primi informatii cu privire la timpul tratamentului, zonele de tratament sau modul de utilizare. Cu toate acestea, temporizatorul va tine evidenta timpului care a trecut de la inceperea tratamentului.


Incepand cu ce varsta poate fi folosit?

Persoanele cu varsta peste 18 ani pot folosi dispozitivul.


Pot folosi dispozitivul in perioada sarcinii sau daca alaptez?
Nu, nu puteti folosi dispozitivul in perioada sarcinii sau alaptarii.


Care este rolul filtrelor (gri) de rezerva?

Filtrele de rezerva colecteaza celulele moarte. Dupa fiecare tratament veti observa ca filtrele vor fi acoperite de celule moarte ale pielii, extrase de dispozitiv. Un alt rol al filtrelor este de a proteja dispozitivul, pentru ca celulele moarte ale pielii sa nu patrunda in interiorul acestuia. Nu asteptati prea mult timp pentru a inlocui filtrul.


Pot achizitiona filtre de rezerva?
Da, acestea pot fi achizitionate separat.


Cum curat dispozitivul?

Puteti curata exteriorul aparatului si varfurile de tratament utilizand un material curat si uscat si o lotiune de curatare special conceputa pentru echipamentele electronice. Pentru a curata partea interioara a varfurilor, detasati-le de dispozitiv si introduceti materialul de curatare in interior. Nu introduceti dispozitivul sau alte componente in apa.
* Rezultatele pot fi diferite in functie de tipul de ten


Pachetul contine:

• Aparatul de microdermabraziune Silk’n Revit Prestige
• Stativ/statie de incarcare
• 3 varfuri cu particule de diamant
• 1 varf pentru masaj
• Adaptor USB
• Cablu USB
• 30 filtre
• 5 presgarnituri
• Perie de curatare
• Husa
• Manual de utilizare

Silk'n Revit Prestige prezinta 24 luni de GARANTIE.

Rareori informatiile pot contine mici inadvertente: fotografiile produsului au caracter informativ si pot contine accesorii neincluse in pachetele standard. Toate promotiile prezente in site sunt valabile in limita stocului. Fiecare produs comercializat beneficiaza de garantia specifica data de catre furnizorul, producatorul sau distribuitorul oficial. Toate marcile apartin detinatorilor legali. Echipa noastra face toate eforturile pentru a elimina orice inadvertente sau erori.

Politica de returnare

 

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014: consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 calendaristice zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile calendaristice de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor

Fanplace IT S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport daca livrarea s-a facut prin alte metode decat cea standard oferita de Fanplace IT S.R.L.

Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.

Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (de preferat in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si doar in cazul contractelor la distanta ( orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a multor mijloace de comunicare la distanta, panala si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul).

 

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.

 

Procedura de returnare

 

Exercitarea dreptului de retragere

 

Consumatorul informeaza Fanplace IT S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele:

1. -o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (preferabil e-mail: retur@vexio.ro).

2. - Completarea unei cereri noi de retur din contul de client. Link : https://www.vexio.ro/account/rma/

 

Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.

 

Obligatiile care revin Fanplace IT S.R.L.

 

Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face in termen de 14 zile de la primirea cererii de retur.

 

Obligatiile care revin consumatorului

 

Produsele sunt inmanate Fanplace IT S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

 

Produse excluse, fara drept de returnare

 

Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:

  • a. Licente software;
  • b. Consumabile (acumulatori, cartuse imprimanta etc);
  • c. Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (produse de ingrijire/ igiena personala, casti, electrocasnice, etc);
  • d. Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (extensii de garantii, servere non-standard);
  • e. Servicii (testare, asamblare, montare componenta sau orice alt serviciu listat in categoria Servicii prestat catre consumator);

Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe suport material (aplicatii software inclusiv jocuri livrate printr-un link de download si cheie de activare).

Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.

 

 

Retur de produse

Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:

  • Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).
  • Produs nefunctional/deteriorat in primele 48 ore de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise sau prin prezentarea la sediu in termen de 48 de ore de la primirea produsului. Va recomandam ca verificarea/testarea produselor comandate sa se faca in termenul de 48 de ore. Orice reclamatie ulterioara nu se ia in considerare.
  • Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
  • Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.

Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.

Solicitarile de retur se notifica pe adresa de mail retur@vexio.ro sau prin prezentarea la sediul Fanplace IT S.R.L cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.

Returnarea produselor la sediul Fanplace IT S.R.L. se poate face de luni pana vineri in intervalul 09:00 - 18:00.

Mentiune
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.

In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel si se doreste returul la toate, comparatorul are obligatia de a se asigura ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate. Daca au fost desigilate mai mult de unul de acelasi fel, ne rezervam dreptul de a diminua contravaloarea fiecaruia dintre ele cu pana la 20%. Aceasta diminuare se face cu scopul repunerii la vanzare ca produs desigilat.

 

 

 Plata cu Cardul prin PayU

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra.
Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD(inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).
Nu se percepe nici un comision suplimentar pentru tranzactii.
Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie sa furnizati codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura dumeaneavoastra (in functie de card, pot lipsi).
Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.
Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul platformei PayU. Vexio.ro nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.

PayU Romania este o companie privata cu capital strain, inregistrata la Registrul Comertului cu numarul de inregistrare J40/9218/07.06.2004 si numar de identificare fiscala RO16490162.

Ramburs / Plata la livrare

Plata se efectueaza agentului firmei de curierat, in momentul primirii produselor.

  

Numerar la sediul nostru

Plata in numerar se poate efectua pentru comenzile care se ridica de la sediul Vexio.
Adresa: Str. Oxigenului nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).

In cazul in care alegeti aceasta optiune nu veti mai plati taxa de transport.

 

Plata in rate card de credit (online)

Star Card (Banca Transilvania): 2, 3, 4, 5 si 6 rate

Bonus Card (Garanti Bank): 1, 2, 3, 4, 5 si 6 rate

Alpha Bank: 2, 3, 4, 5 si 6 rate

CardAvantaj (Credit Europe Bank): 1, 2, 3, 4, 5 si 6 rate

Optimo Card (Credit Europe Bank): 18, 24 si 36 rate

Plata in rate se poate face doar online cu card-ul! NU se pot face plati in rate cu card-ul la sediul magazinului nostru.

 

Ordin de plata / Foaie de varsamant

Plata prin OP (ordin de plata) se face in baza facturii proforme emise de Vexio.

Factura proforma va fi emisa in momentul efectuarii comenzii si poate fi gasita in e-mail-ul de confirmare sau in contul dumneavoastra Vexio. Livrarea produselor se face dupa confirmarea platii proformei emise in contul specificat in document.

 

Datele necesare efectuarii platii sunt:

Beneficiar: SC FANPLACE IT SRL
Cod Fiscal: RO 31962960
Sediu social:Strada Oxigenului nr. 1H, Sat Caldararu, Comuna Cernica, Judetul Ilfov

Punct de lucru: Str. Oxigenului, nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).
Cont: RO85 BTRL RONC RT02 4735 8603
Banca: Banca Transilvania

Livrarea comenzilor si disponibilitatea produselor

Atentie! Pentru comenzile cu factura pe persoana juridica, achitate in avans, se pot ridica de la sediul nostru doar cu imputernicire semnata si stampilata!

Puteti ridica gratuit produsele de la sediul nostru din Str. Oxigenului nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).      

  1. Livrare in Bucuresti cu Sameday Curier / Fancourier. Pana in 149 lei costa 10 lei transportul.                                                                                                                             
  2. Pentru comenzi peste 149 lei transportul este gratuit in Bucuresti in limita a 6 kg. Greutatea suplimentara se taxeaza cu 1 leu / kg.                                                                                                                                                                     
  3. Livrare oriunde in tara prin Fan Courier/Sameday Costa 19.9 lei cu tot cu tva primele 6 kg, pentru comenzi pana in 499 lei. Pentru comenzi peste 499 lei transportul este gratuit in limita a 6 kg. Greutatea suplimentara se taxeaza cu 1 leu / kg.
  4. NOU: Ridicare din Sameday Easybox. Cost 10.90 lei, tva inclus.

Termenul de livrare a produselor achizitionate de pe site-ul www.vexio.ro este de 24, maxim 48 ore din momentul confirmarii comenzii. In anumite situatii, FANPLACE IT SRL isi rezerva dreptul de a mari termenul de livrare, dar numai cu acordul clientului. In lipsa acordului, comanda se anuleaza.

In cazul in care clientul nu poate fi contactat la data si ora stabilita pentru livrare, produsele comandate vor fi rezervate timp de 3 zile lucratoare, interval de timp in care se va incerca recontactarea clientului pentru a definitiva livrarea. Daca nici in acest interval de timp clientul nu poate fi contactat, comanda va fi anulata.

  • Imediat: Daca toate produsele sunt in stocul VEXIO. Livarea se poate face la Sediul VEXIO sau prin curier rapid (comanda va ajunge la destinatie in ziua urmatoare).
  • In intervalul de timp specific, afisat, al fiecarui produs: Produsele sunt disponibile in stocul furnizorilor.
  • In intervalul de timp agreat impreuna cu dumneavoastra.

Livrarea cu verificare

  • produsele care beneficiaza de aceasta facilitate sunt televizoarele si monitoarele
  • optiunea este mentionata pe nota de transport (AWB) a coletului
  • destinatarul are obligatia de a solicita verificarea coletului impreuna cu agentul firmei de curierat
  • agentul firmei de curierat are obligatia de a asista la verificarea coletului
  • in cazul in care coletul are urme vizibile de lovire, distrugere, etc, acesta se refuza
  • orice reclamatie survenita in urma livrarii coletelor cu aceasta optiune, nu este luata in considerare

Comenzile platite cu Ordin de Plata se livreaza numai dupa intrarea sumei in contul FANPLACE IT SRL.

Pentru comenzile expediate prin curier rapid cu livrare in urmatoarele zile lucratoare, inclusiv sambata, dupa primele 3 incercari de livrare coletul se ridica de la Sediul firmei de curierat.

  • Stoc magazin suficientStoc magazin limitat - Produsul se afla in stocul fizic al magazinului si poate fi achizitionat si livrat in aproximativ 24 ore. Rezervarile din stoc se fac in urma trimiterii comenzii. Stocul este actualizat in timp real.
  • In stoc depozit - Produsul este disponibil in stocul depozitelor externe sau furnizorilor si nu in stocul magazinului. Se poate livra in urma trimiterii comenzii, in cel mai scurt timp posibil in limita stocului fizic al depozitelor/furnizorilor.  Stocul este actualizat cel putin o data pe zi.
  • Nu este in stoc - Produsul nu este disponibil si nici nu sunt informatii precise privind termenul de livrare. Aveti posibilitatea de a seta alerta stoc, apasand butonul "Seteaza alerta stoc", in momenul in care produsul devine disponibil veti primi un email ce va anunta automat modificarea dispnibilitatii.
  • Intreaba stoc - Va rugam sa ne contactati pentru a afla disponibilitatea sau termenul de livrare al acestui produs.
  • Disponibil la comanda - Produsul va fi disponibil in termenul precizat, in urma trimiterii comenzii si in limita stocului disponibil. Plata se face integral in avans.

Intervalul de livrare este cuprins intre 1 si 30 zile din momentul confirmarii comenzii.Pentru produsele care se aduc pe comanda din depozitele externe se va comunica/confirma termenul de livrare.

Intervalul de confirmare a comenzii este cuprins intre 1 si 5 zile calendaristice din momentul plasarii acesteia pe site.

Nu exista alte taxe pentru kilometri suplimentari - Se livreaza in orice localitate cu acelasi pret.

Va rugam sa verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la Curier, in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor in cazul in care coletele prezinta urme de deteriorare.

Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare!

Ai cumparat sau primit acest produs? Spune si altora parerea ta.