Luni - Vineri 9:00 - 19:00

Prada Luna Rossa 75ml

Cod:

118691


Cod intern: #147465

  • Distribuie pe:
79,53 lei TVA inclus

Disponibilitate: Nu este in stoc


Cost livrare in Bucuresti: 10,00 lei
Cost livrare in tara: 19,00 lei (Livrare gratuita in tara pentru comenzile de peste 499,00 lei)


Descriere Luna Rossa 75ml de la Prada

Deodorant stick Prada Luna Rossa 75ml   Prada introduce un nou parfum masculin in septembrie 2012, numit dupa barca cu panze si echipa de navigatie 'Red Moon' sau Luna Rossa, care participa in competitii la Cupa Americi Noul parfum, avand in vedere numele sau, se inspira din lumea navigatiei extrema, prestigiu, natura marina si pasiunea pentru inovatie si victorie. Compozitia este dezvoltat in jurul valorii de nota principal de lavanda. Intensitatea si prospetimea de acorduri sunt accentuate de folosirea de note clasice in moduri noi, inovatoare. Aceste note includ portocale amare, lavanda absoluta in partea de sus, salvia si menta in inima, si Ambrette absoluta si molecula ambroxan in baza. Designul este inspirat de iahturile cu vele moderne si semnata de Yves Behar. Parfumierul din spatele acestui parfum este Daniela Roche-Andrier. Anul lansarii: 2012 Note:  Portocala amaruie, Ambra, Menta, Salvie, Levantica, Mar Rosu, Ambretta Stil:  Citric - Aromat   Despre Prada Casa de moda Prada este o companie italiana de moda specializata in articole de lux atat pentru femei cat si pentru barbati. Compania Prada S.p.A este specializata in crearea diverselor accesorii de piele, incaltaminte, palarii, posete, genti, parfumuri etc. Compania a fost fondata in anul 1913 de Mario Prada. Originalitatea produselor Prada a facut din aceasta una din cele mai influente case de moda, iar brandul a devenit un simbol al anilor 1990. Semnatura Prada se regaseste pe cele mai luxoase produse fabricate din materiale de cea mai inalta calitate. Cele mai importante accesorii Prada sunt curele din piele, pantofii eleganti cu tocuri foarte inalte si posetele feminine. Bineanteles, un rol important il au colectiile de parfumuri cu mirosuri seducatoare, in editii atat pentru femei si barbati cat si pentru copii. Prada Infusion a fost una dintre cele mai importante editii din care au luat nastere alte colectii de parfumuri ca: Infusion d'Iris in anul 2007, Infusion d`Homme in 2008, Ephemeral Infusion Collection Infusion de Fleur d`Oranger in 2009, Infusion de Tubereuse si Infusion de Vetiver in 2010, Infusion de Rose in 2011 si Infusion d'Iris Eau de Parfum Absolue in 2012. Prada, alaturi de Calvin Klein si Gucci, este cunoscuta pentru selectarea de modele care lucreaza si prezinta exclusiv pentru firmele acestora. In mai 2007, Prada isi uneste fortele cu producatorul de telefoane mobile LG Electronics si lanseaza telefonul LG Prada KE850.  Parfumurile Prada au fost produse in colaborare cu parfumeuri ca Daniela Roche-Andrier, Carlos Benaim, Max Gavarry, Clement Gavarry si Miuccia Prada.  

Daca nu esti incantat(a) de produsele primite, le poti returna fara a fi nevoie de vreo explicatie in 14 zile de la primirea comenzii. Poti opta fie pentru un alt produs, fie pentru returnarea banilor. Rareori informatiile pot contine mici inadvertente: fotografiile produsului au caracter informativ si pot contine accesorii neincluse in pachetele standard. Toate promotiile prezente in site sunt valabile in limita stocului. Fiecare produs comercializat beneficiaza de garantia specifica data de catre furnizorul, producatorul sau distribuitorul oficial. Toate marcile apartin detinatorilor legali. Echipa noastra face toate eforturile pentru a elimina orice inadvertente sau erori.

Politica de returnare

 

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014: consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 calendaristice zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile calendaristice de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor

Fanplace IT S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport daca livrarea s-a facut prin alte metode decat cea standard oferita de Fanplace IT S.R.L.

Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.

Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (de preferat in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si doar in cazul contractelor la distanta ( orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a multor mijloace de comunicare la distanta, panala si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul).

 

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.

 

Procedura de returnare

 

Exercitarea dreptului de retragere

 

Consumatorul informeaza Fanplace IT S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele: model formular sau o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (preferabil e-mai: retur@vexio.ro). Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.

 

Obligatiile care revin Fanplace IT S.R.L.

 

Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face in termen de 14 zile de la primirea cererii de retur.

 

Obligatiile care revin consumatorului

 

Produsele sunt inmanate Fanplace S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

 

Produse excluse, fara drept de returnare

 

Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:

  • a. Licente software;
  • b. Consumabile (acumulatori, cartuse imprimanta etc);
  • c. Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (produse de ingrijire/ igiena personala, casti, electrocasnice, etc);
  • d. Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (extensii de garantii, servere non-standard);
  • e. Servicii (testare, asamblare, montare componenta sau orice alt serviciu listat in categoria Servicii prestat catre consumator);

Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe suport material (aplicatii software inclusiv jocuri livrate printr-un link de download si cheie de activare).

Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.

 

 

Retur de produse

Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:

  • Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).
  • Produs nefunctional/deteriorat in primele 48 ore (2 zile lucratoare) de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise sau prin prezentarea la sediu in termen de 48 de ore de la primirea produsului. Va recomandam ca verificarea/testarea produselor comandate sa se faca in termenul de 48 de ore. Orice reclamatie ulterioara nu se ia in considerare.
  • Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
  • Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.

Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.

Solicitarile de retur se notifica pe adresa de mail retur@vexio.ro sau prin prezentarea la sediul Fanplace IT S.R.L cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.

Returnarea produselor la sediul Fanplace IT S.R.L. se poate face de luni pana vineri in intervalul 10:00 - 18:00.

Mentiune
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.

 

Cum platesc ?

 NOU - Plata cu Cardul prin PayU

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra.
Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD(inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).
Nu se percepe nici un comision suplimentar pentru tranzactii.
Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie sa furnizati codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura dumeaneavoastra (in functie de card, pot lipsi).
Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.
Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul platformei PayU. Vexio.ro nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.

PayU Romania este o companie privata cu capital strain, inregistrata la Registrul Comertului cu numarul de inregistrare J40/9218/07.06.2004 si numar de identificare fiscala RO16490162.

Ramburs / Plata la livrare

Plata se efectueaza agentului firmei de curierat, in momentul primirii produselor.

  

Numerar la sediul nostru

Plata in numerar se poate efectua pentru comenzile care se ridica de la sediul Vexio.
Adresa: BUCURESTI, str Foisorului nr 146, sector 3

In cazul in care alegeti aceasta optiune nu veti mai plati taxa de transport.

 

Plata in rate card de credit (online)

Card-urile de credit acceptate sunt:

CardAvantaj
BRD Finance
Star-BT (Banca Transilvania)

Plata se poate face doar online cu card-ul, NU se pot face plati in rate cu card-ul la sediul magazinului nostru.
Se poate face in maxim 3 rate.

 

Ordin de plata / Foaie de varsamant

Plata prin OP (ordin de plata) se face in baza facturii proforme emise de Vexio.

Factura proforma va fi emisa in momentul efectuarii comenzii si poate fi gasita in e-mail-ul de confirmare sau in contul dumneavoastra Vexio. Livrarea produselor se va face dupa confirmarea platii pe e-mail la comenzi@vexio.ro, atasand o copie a OP-ului.

 

Datele necesare efectuarii platii sunt:

Beneficiar: SC FANPLACE IT SRL
Cod Fiscal: RO 31962960
Sediu social: Panciu, Vrancea, strada 1 Mai, numarul 2, bloc 2, scara 2, etaj 1, apartament 4

Punct de lucru: BUCURESTI, str Foisorului nr 146, sector 3
Cont: RO89 RZBR 0000 0600 1579 1943
Banca: Raiffeisen Bank

1. Puteti ridica gratuit produsele de la sediul nostru din str. Foisorului nr. 146, sector 3, Bucuresti.

 

2. Livrare in Bucuresti cu Fastius Curier / soferi proprii. Pana in 149 lei costa 10 lei transportul. Pentru comenzi peste 149 lei transportul este gratuit in limita a 6 kg. Greutatea suplimentara se taxeaza cu 1 leu / kg.

 

3. Livrare oriunde in tara prin Fan Courier. Costa 19 lei cu tot cu tva primele 6 kg, pentru comenzi pana in 499 lei. Pentru comenzi peste 499 lei transportul este gratuit in limita a 6 kg. Greutatea suplimentara se taxeaza cu 1 leu / kg.

 

Nu exista alte taxe pentru kilometri suplimentari.Se livreaza in orice localitate cu acelasi pret.

Va rugam sa verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la Curier, in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca coletele prezinta urme de deteriorare.

Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare!

 

Ai cumparat sau primit acest produs? Spune si altora parerea ta.