Luni - Vineri 09:00 - 18:00

Robot aspirare Dyson 360 Vis Nav 65min, 0,5l, Blue Nickel

7.999,00 lei TVA inclus

Pretul include taxa verde.


Disponibilitate:
1 buc resigilata in stoc
Pret resigilat: 5.999,00 lei


Garantie: 24 luni


Livrare gratuita


  • Robot aspirare Dyson 360 Vis Nav 65min, 0,5l, Blue Nickel

    Ambalaj original deschis , urme de utilizare

    Pret resigilat: 5.999,00 lei

Descriere Robot aspirare 360 Vis Nav 65min, 0,5l, Blue Nickel de la Dyson

V-ați dorit vreodată ca treburile casnice să aibă grijă de la sine? Acest robot aspirator Dyson se plimbă prin intermediul senzorilor sistemului de viziune la 360° pentru a scana în mod inteligent împrejurimile și pentru a evita obstacolele . Podelele tale vor fi curate ca un fluier și nu va trebui să ridici un deget. Bara de perie cu triplă acțiune curăță până la margini, iar conducta laterală extinsă redirecționează aspirația pentru o curățare temeinică. Și datorită designului său în formă de D cu profil redus , se poate strânge în colțuri și în acele colțuri și colțuri incomode care de obicei sunt ratate. Gata cu acumularea de praf deranjant sub canapea.

Bine de știut

Inelul luminos cu LED ajută aspiratorul să-și navigheze în jurul casei dvs. atunci când este întuneric
Suspensia sa avansată dual-link îi oferă suficientă tracțiune pentru a trece peste denivelări și pași de până la 21 mm
Cartează inteligent fiecare cameră și podea din interior casa ta, astfel încât să știe exact unde se află în orice moment
- Creează zone în jurul casei tale și decide cum și când vrei să curețe aspiratorul
-  Cine spune că dimensiunea contează? Este mic, dar are un puternic pumn cu aspirația sa impresionant de puternică
- Complet încărcat, veți avea 65 de minute de timp de curățare - luați o încărcătură și relaxați-vă în timp ce merge la lucru

 

 
Viziune la 360° în cel mai puternic robot aspirator¹
Viziune la 360° în cel mai puternic robot aspirator¹
Cu aspirația de 6 ori mai mare decât orice robot¹ pentru a vă curăța în profunzime
casa în mod corespunzător.
Cel mai puternic robot aspirator¹
Cel mai puternic robot aspirator¹
Un motor Dyson Hyperdymium™ se rotește cu până la 110.000 rpm, generând de 6 ori mai multă aspirație decât orice
alt robot aspirator¹
Caracteristici
Curăță în profunzime pe toate podelele
Curăță în profunzime pe toate podelele
Prima bară de perie Dyson care combină trei moduri de curățare profundă a casei tale. Proiectat cu un diametru larg pentru a ridica mai mult cu fiecare trecere și pentru a reduce încurcarea părului.
Adaptează automat puterea de aspirație atunci când este detectat mai mult praf⁴
Adaptează automat puterea de aspirație atunci când este detectat mai mult praf⁴
În modul Auto, un senzor piezo monitorizează nivelurile microscopice de praf de peste 15.000 de ori pe secundă – ajustând inteligent puterea motorului pentru mai multă aspirație acolo unde aveți nevoie⁴.
Putere unde vrei tu
Putere unde vrei tu
Alegeți unde să utilizați oricare dintre cele patru moduri de alimentare de la o cameră la alta cu aplicația MyDyson™ sau lăsați-vă robotul să decidă automat pe măsură ce curăță.
Ridica mai mult decât orice alt robot de pe toate etajele²
Ridica mai mult decât orice alt robot de pe toate etajele²
Spre deosebire de altele, aspiratorul robot Dyson 360 Vis Nav™ are o bară de perie cu triplă acțiune, care curăță până la margine și combină trei moduri de curățare profundă pe toate tipurile de podea.
Curăță automat marginile și colțurile
Una dintre cele mai mari provocări pentru orice robot. Rezolvat. O conductă laterală extensibilă redirecționează automat aspirația, suficient de puternică pentru a capta praful și resturile până la perete.
Curăță automat marginile și colțurile
Curata in profunzime. Deci nu trebuie.
Ajunge acolo unde nu poți
Ajunge acolo unde nu poți
Un profil redus permite robotului să curețe sub mobilier, în timp ce un inel luminos cu LED îl ajută să navigheze în lumină slabă și în colțuri.
Ajunge acolo unde trebuie curățat
Ajunge acolo unde trebuie curățat
Corpul în formă de D ajunge în colțuri. Suspensia avansată dual-link menține tracțiunea, permițând robotului să urce trepte de până la 21 mm.
Evitarea inteligentă a obstacolelor
Evitarea inteligentă a obstacolelor
26 de senzori externi efectuează măsurători de 20 de ori pe secundă – detectând obstacolele și pericolele pentru navigarea inteligentă.
Navigație inteligentă
Navigație inteligentă
26 de senzori. vedere la 360°. Navighează sistematic.
Inteligent. Independent. Conectat.
Folosind aplicația MyDyson™, sistemul de viziune la 360° permite robotului dvs. să analizeze, să cartografieze și să creeze zone în interiorul casei dvs.
Analize
Analize
Folosind sistemul său de viziune la 360°, robotul analizează inteligent mediul înconjurător.
Hărți
Hărți
Luând aceste date, robotul creează hărți ale fiecărei încăperi și ale fiecărui etaj al casei dvs. - permițându-vă să controlați și să personalizați locul în care curățați, de oriunde v-ați afla.
Zonele
Zonele
Definiți zonele din casa dvs. și alegeți cum și când le curăță robotul setând orele, zilele și chiar modul de putere pe care îl folosește robotul dvs., pentru a se potrivi casei dvs.
Casa inteligentă conectată
Robotul funcționează în tandem cu funcțiile inteligente ale aplicației MyDyson™ pentru a naviga și a curăța inteligent.
Casa inteligentă conectată
Curațare in profunzime. Indiferent dacă ești acasă sau nu.
Personalizați-vă curățările
Personalizați-vă curățările
Definiți zonele din casa dvs. și alegeți cum și când le curăță robotul setând orele, zilele și chiar modul de putere pe care îl folosește robotul dvs., pentru a se potrivi casei dvs.
Programele de curățenie recomandate
Programele de curățenie recomandate
Algoritmul nostru unic folosește date istorice de curățare pentru a identifica punctele fierbinți de praf din casa dvs. Aplicația MyDyson™ va recomanda apoi pe ce camere trebuie să se concentreze mai întâi robotul dvs. Deci casa ta este curățată mai eficient.
Rapoarte curate în profunzime
Rapoarte curate în profunzime
Robotul tău cartografiază punctele fierbinți de praf din casa ta, crescând automat puterea de aspirație atunci când este necesar. Apoi, prin aplicația MyDyson™, oferă dovada științifică a unei curățări profunde.
Întotdeauna în îmbunătățire
Întotdeauna în îmbunătățire
Fiți la curent cu cele mai recente funcționalități și caracteristici. Robotul dvs. primește actualizări automate de software prin Wi-Fi.
Control vocal.  Tot ce trebuie să faci este să întrebi.
Control vocal. Tot ce trebuie să faci este să întrebi.
Compatibil cu Alexa și Google Assistant. Controlați-vă robotul cu comenzi vocale simple.
Vă protejează datele
Vă protejează datele
Ne angajăm să ne asigurăm că informațiile dumneavoastră cu caracter personal sunt protejate și nu sunt niciodată utilizate abuziv. În timp ce camera robotului „vede” camera, înregistrează doar forme și contrast și nu va înregistra sau trimite niciodată imagini.
Patru moduri, pentru a vă curăța drumul
Alegeți unde să utilizați fiecare mod de alimentare de la o cameră la alta cu aplicația MyDyson™. Sau lăsați robotul să decidă automat în timp ce curăță.
  • Modul automat (recomandat)
    Analizează nivelurile de praf, crescând automat puterea de aspirație pe diferite tipuri de podea și atunci când este identificat mai mult praf.⁴
    Modul automat (recomandat)
  • Mod silențios
    Reduce zgomotul pentru zonele liniștite - și durata de funcționare mai lungă. Proiectat pentru a nu deranja animalele de companie sau copiii mici.
    Mod silențios
  • Modul rapid
    Optimizează viteza pentru a rămâne la curent cu curățările de zi cu zi
    Modul rapid
  • Modul Boost
    Creșteți aspirația pentru a curăța murdăria
    și părul de animale de companie
    Modul Boost
 
 
 
 
Cel mai igienic filtrare Dyson
Sistemul de filtrare HEPA complet sigilat, în cinci trepte de la Dyson, captează praful și etanșează în 99,99% din particulele de până la 0,1 microni – de dimensiunea părății animalelor de companie și a funinginei diesel.⁵
  • 1. Ciclon de gunoi
    Separarea primară îndepărtează cele mai mari particule. Forțele centrifuge puternice separă praful, murdăria și părul de fluxul de aer.
    1. Ciclon de gunoi
  • 2. Filtru cu plasă metalică
    Filtrul din oțel inoxidabil are 56.034 de găuri rotunde, fiecare creată folosind gravarea chimică. Ele filtrează orice peste 250 de microni.
    2. Filtru cu plasă metalică
  • 3. Cicloane puternice
    Zece cicloane generează forțe de până la 100.000 g pentru a îndepărta praful din fluxul de aer – astfel încât nu există pierderi de aspirație.
    3. Cicloane puternice
  • 4. Filtru premotor
    Stratul de filtru premotor Technostat ® încărcat electrostatic atrage particule mai mici care altfel ar trece.
    4. Filtru premotor
  • 5. Filtru HEPA post-motor
    82 cm de PTFE pliat de 63 de ori captează 99,99% din particule până la 0,1 microni, astfel încât să nu le inhalați.⁵
    5. Filtru HEPA post-motor
 
Ai grijă de robotul tău
Golire igienica coș
Golire igienica coș
Mecanismul de evacuare cu o singură atingere împinge praful și resturile adânc în coșul dvs. într-o singură acțiune, astfel încât nu este nevoie să atingeți murdăria.
O viață de întreținere ușoară.  Curățare după curățare.
O viață de întreținere ușoară. Curățare după curățare.
Robotul vă va spune când are nevoie de atenție și vă va ghida cu instrucțiuni simple pe ecran. Goliți coșul de gunoi într-o singură acțiune igienă. Bara de perie și filtrul pe viață pot fi spălate, gata de funcționare.
Îngrijire fără probleme
Îngrijire fără probleme
Aplicația MyDyson™ vă trimite mementouri la îndemână și instrucțiuni simple pentru a vă ajuta să aveți grijă de robotul dvs. Se îmbunătățește continuu prin actualizări automate de software.
Ce e in cutie
Aspirator robot Dyson 360 Vis Nav™
Stație de andocare
Încărcător
 

Specificatii tehnice


  • Model
  • Specificatii
    • Putere
    • Aspirare
    • Filtru HEPA
      Da
    • Functii
      - Navigare inteligentă
      - Compatibil cu aplicații
      - Funcții inteligente: Pornire / Oprire / Programare / Direcție
      - Tehnologia ciclonului radial
      - 26 de senzori
      - Viziune la 360°
      - Curățarea zonei
    • Tip suprafata
    • Capacitate colectare
      0.57 l
    • Accesorii incluse
      - Aspirator robot Dyson 360 Vis Nav
      - Filtru
      - Statie de andocare
      - Sursa de alimentare
    • Dimensiuni
      330 x 97 x 345 mm
    • Lungime cablu
      Fara

Rareori informatiile pot contine mici inadvertente: fotografiile produsului au caracter informativ si pot contine accesorii neincluse in pachetele standard. Toate promotiile prezente in site sunt valabile in limita stocului. Fiecare produs comercializat beneficiaza de garantia specifica data de catre furnizorul, producatorul sau distribuitorul oficial. Toate marcile apartin detinatorilor legali. Echipa noastra face toate eforturile pentru a elimina orice inadvertente sau erori.

Politica de returnare

 

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014: consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 calendaristice zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile calendaristice de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor

Fanplace IT S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport daca livrarea s-a facut prin alte metode decat cea standard oferita de Fanplace IT S.R.L.

Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.

Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (de preferat in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si doar in cazul contractelor la distanta ( orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a multor mijloace de comunicare la distanta, panala si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul).

 

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.

 

Procedura de returnare

 

Exercitarea dreptului de retragere

 

Consumatorul informeaza Fanplace IT S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele:

1. -o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (preferabil e-mail: retur@vexio.ro).

2. - Completarea unei cereri noi de retur din contul de client. Link : https://www.vexio.ro/account/rma/

 

Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.

 

Obligatiile care revin Fanplace IT S.R.L.

 

Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face in termen de 14 zile de la primirea cererii de retur.

 

Obligatiile care revin consumatorului

 

Produsele sunt inmanate Fanplace IT S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

 

Produse excluse, fara drept de returnare

 

Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:

  • a. Licente software;
  • b. Consumabile (acumulatori, cartuse imprimanta etc);
  • c. Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (produse de ingrijire/ igiena personala, casti, electrocasnice, etc);
  • d. Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (extensii de garantii, servere non-standard);
  • e. Servicii (testare, asamblare, montare componenta sau orice alt serviciu listat in categoria Servicii prestat catre consumator);

Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe suport material (aplicatii software inclusiv jocuri livrate printr-un link de download si cheie de activare).

Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.

 

 

Retur de produse

Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:

  • Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).
  • Produs nefunctional/deteriorat in primele 48 ore de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise sau prin prezentarea la sediu in termen de 48 de ore de la primirea produsului. Va recomandam ca verificarea/testarea produselor comandate sa se faca in termenul de 48 de ore. Orice reclamatie ulterioara nu se ia in considerare.
  • Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
  • Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.

Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.

Solicitarile de retur se notifica pe adresa de mail retur@vexio.ro sau prin prezentarea la sediul Fanplace IT S.R.L cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.

Returnarea produselor la sediul Fanplace IT S.R.L. se poate face de luni pana vineri in intervalul 09:00 - 18:00.

Mentiune
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.

In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel si se doreste returul la toate, comparatorul are obligatia de a se asigura ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate. Daca au fost desigilate mai mult de unul de acelasi fel, ne rezervam dreptul de a diminua contravaloarea fiecaruia dintre ele cu pana la 20%. Aceasta diminuare se face cu scopul repunerii la vanzare ca produs desigilat.

 

 

 Plata cu Cardul prin PayU

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra.
Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD(inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).
Nu se percepe nici un comision suplimentar pentru tranzactii.
Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie sa furnizati codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura dumeaneavoastra (in functie de card, pot lipsi).
Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.
Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul platformei PayU. Vexio.ro nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.

PayU Romania este o companie privata cu capital strain, inregistrata la Registrul Comertului cu numarul de inregistrare J40/9218/07.06.2004 si numar de identificare fiscala RO16490162.

Ramburs / Plata la livrare

Plata se efectueaza agentului firmei de curierat, in momentul primirii produselor.

  

Numerar la sediul nostru

Plata in numerar se poate efectua pentru comenzile care se ridica de la sediul Vexio.
Adresa: Str. Oxigenului nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).

In cazul in care alegeti aceasta optiune nu veti mai plati taxa de transport.

 

Plata in rate card de credit (online)

Star Card (Banca Transilvania): 2, 3, 4, 5 si 6 rate

Bonus Card (Garanti Bank): 1, 2, 3, 4, 5 si 6 rate

Alpha Bank: 2, 3, 4, 5 si 6 rate

CardAvantaj (Credit Europe Bank): 1, 2, 3, 4, 5 si 6 rate

Optimo Card (Credit Europe Bank): 18, 24 si 36 rate

Plata in rate se poate face doar online cu card-ul! NU se pot face plati in rate cu card-ul la sediul magazinului nostru.

 

Ordin de plata / Foaie de varsamant

Plata prin OP (ordin de plata) se face in baza facturii proforme emise de Vexio.

Factura proforma va fi emisa in momentul efectuarii comenzii si poate fi gasita in e-mail-ul de confirmare sau in contul dumneavoastra Vexio. Livrarea produselor se face dupa confirmarea platii proformei emise in contul specificat in document.

 

Datele necesare efectuarii platii sunt:

Beneficiar: SC FANPLACE IT SRL
Cod Fiscal: RO 31962960
Sediu social:Strada Oxigenului nr. 1H, Sat Caldararu, Comuna Cernica, Judetul Ilfov

Punct de lucru: Str. Oxigenului, nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).
Cont: RO85 BTRL RONC RT02 4735 8603
Banca: Banca Transilvania

Livrarea comenzilor si disponibilitatea produselor

Atentie! Pentru comenzile cu factura pe persoana juridica, achitate in avans, se pot ridica de la sediul nostru doar cu imputernicire semnata si stampilata!

Puteti ridica gratuit produsele de la sediul nostru din Str. Oxigenului nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).      

  1. Livrare in Bucuresti cu Sameday Curier / Fancourier. Pana in 149 lei costa 10 lei transportul.                                                                                                                             
  2. Pentru comenzi peste 149 lei transportul este gratuit in Bucuresti in limita a 6 kg. Greutatea suplimentara se taxeaza cu 1 leu / kg.                                                                                                                                                                     
  3. Livrare oriunde in tara prin Fan Courier/Sameday Costa 19.9 lei cu tot cu tva primele 6 kg, pentru comenzi pana in 499 lei. Pentru comenzi peste 499 lei transportul este gratuit in limita a 6 kg. Greutatea suplimentara se taxeaza cu 1 leu / kg.
  4. NOU: Ridicare din Sameday Easybox. Cost 10.90 lei, tva inclus.

Termenul de livrare a produselor achizitionate de pe site-ul www.vexio.ro este de 24, maxim 48 ore din momentul confirmarii comenzii. In anumite situatii, FANPLACE IT SRL isi rezerva dreptul de a mari termenul de livrare, dar numai cu acordul clientului. In lipsa acordului, comanda se anuleaza.

In cazul in care clientul nu poate fi contactat la data si ora stabilita pentru livrare, produsele comandate vor fi rezervate timp de 3 zile lucratoare, interval de timp in care se va incerca recontactarea clientului pentru a definitiva livrarea. Daca nici in acest interval de timp clientul nu poate fi contactat, comanda va fi anulata.

  • Imediat: Daca toate produsele sunt in stocul VEXIO. Livarea se poate face la Sediul VEXIO sau prin curier rapid (comanda va ajunge la destinatie in ziua urmatoare).
  • In intervalul de timp specific, afisat, al fiecarui produs: Produsele sunt disponibile in stocul furnizorilor.
  • In intervalul de timp agreat impreuna cu dumneavoastra.

Livrarea cu verificare

  • produsele care beneficiaza de aceasta facilitate sunt televizoarele si monitoarele
  • optiunea este mentionata pe nota de transport (AWB) a coletului
  • destinatarul are obligatia de a solicita verificarea coletului impreuna cu agentul firmei de curierat
  • agentul firmei de curierat are obligatia de a asista la verificarea coletului
  • in cazul in care coletul are urme vizibile de lovire, distrugere, etc, acesta se refuza
  • orice reclamatie survenita in urma livrarii coletelor cu aceasta optiune, nu este luata in considerare

Comenzile platite cu Ordin de Plata se livreaza numai dupa intrarea sumei in contul FANPLACE IT SRL.

Pentru comenzile expediate prin curier rapid cu livrare in urmatoarele zile lucratoare, inclusiv sambata, dupa primele 3 incercari de livrare coletul se ridica de la Sediul firmei de curierat.

  • Stoc magazin suficientStoc magazin limitat - Produsul se afla in stocul fizic al magazinului si poate fi achizitionat si livrat in aproximativ 24 ore. Rezervarile din stoc se fac in urma trimiterii comenzii. Stocul este actualizat in timp real.
  • In stoc depozit - Produsul este disponibil in stocul depozitelor externe sau furnizorilor si nu in stocul magazinului. Se poate livra in urma trimiterii comenzii, in cel mai scurt timp posibil in limita stocului fizic al depozitelor/furnizorilor.  Stocul este actualizat cel putin o data pe zi.
  • Nu este in stoc - Produsul nu este disponibil si nici nu sunt informatii precise privind termenul de livrare. Aveti posibilitatea de a seta alerta stoc, apasand butonul "Seteaza alerta stoc", in momenul in care produsul devine disponibil veti primi un email ce va anunta automat modificarea dispnibilitatii.
  • Intreaba stoc - Va rugam sa ne contactati pentru a afla disponibilitatea sau termenul de livrare al acestui produs.
  • Disponibil la comanda - Produsul va fi disponibil in termenul precizat, in urma trimiterii comenzii si in limita stocului disponibil. Plata se face integral in avans.

Intervalul de livrare este cuprins intre 1 si 30 zile din momentul confirmarii comenzii.Pentru produsele care se aduc pe comanda din depozitele externe se va comunica/confirma termenul de livrare.

Intervalul de confirmare a comenzii este cuprins intre 1 si 5 zile calendaristice din momentul plasarii acesteia pe site.

Nu exista alte taxe pentru kilometri suplimentari - Se livreaza in orice localitate cu acelasi pret.

Va rugam sa verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la Curier, in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor in cazul in care coletele prezinta urme de deteriorare.

Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare!

Ai cumparat sau primit acest produs? Spune si altora parerea ta.