Luni - Vineri 09:00 - 18:00

Termostat Inteligent Avatto Supapă de radiator cu termostat inteligent TRV10 Zigbee Tuya

Cod:

33393


Cod intern: #2674414

Trimite comanda astazi pana la ora 16:00.
Termen estimativ de livrare: Luni, 08 Decembrie intre orele 09:00-16:00
Poti ridica produsul Luni, 08 Decembrie de la locker FanBOX GLS Lockers Easybox
  • Distribuie pe:
151,99 lei TVA inclus

Pretul include taxa verde.


Disponibilitate: In stoc depozit


Garantie: 24 luni


Cost livrare in Bucuresti: Gratuita
Cost livrare in tara: 21,90 lei (Livrare gratuita in tara pentru comenzile de peste 499,00 lei)


Suma dorita: lei
Numarul de rate: luni
Asigurare*: lei
Rata lunara*: lei
Total de plata*: lei

Descriere Termostat Inteligent Supapă de radiator cu termostat inteligent TRV10 Zigbee Tuya de la Avatto

Cap termostatic inteligent Avatto TRV10 Zigbee Tuya
Vrei ca casa ta sa aiba mereu o temperatura placuta? De aceea cauți un dispozitiv inteligent care să te ajute să faci asta? Capul termostatic inteligent Avatto va fi alegerea perfectă! Se distinge prin dimensiunea sa compacta si, in plus, a fost echipat cu multe functii utile care ii fac operarea foarte usoara. Mai mult, cu ajutorul unei aplicații dedicate le vei putea gestiona de oriunde și în orice moment. Vezi ce îți poate oferi Avatto!


Design aten
Ceea ce distinge capul termostatic inteligent Avatto este designul său bine gândit. Dimensiunile sale sunt de doar 59,4 × 99,3 × 59,4 mm, ceea ce îl face foarte compact și se va potrivi în orice interior. În plus, datele afișate pot fi rotite după bunul plac, astfel încât să le puteți citi întotdeauna confortabil. De asemenea, le puteți regla luminozitatea. Modurile automat/manual/oprit/pornit sunt de asemenea la dispoziție. În plus, dispozitivul este alimentat de 3 baterii AA, astfel încât nu va trebui să vă faceți griji cu privire la cumpărarea și înlocuirea acestora. Veți găsi, de asemenea, diverse adaptoare incluse, făcând dispozitivul Avatto compatibil cu diferite încălzitoare.


Control ușor
Capul termostatic inteligent Avatto înseamnă, de asemenea, un control ușor. Tot ce trebuie să faceți este să descărcați aplicația Smart Life sau Tuya pe telefon și veți dobândi posibilitatea de a controla dispozitivul de oriunde și în orice moment. Mai mult, atunci când îl combini cu un gateway inteligent (disponibil pentru vânzare separat), obții control vocal cu asistenți precum Amazon Alexa și Google Home. Aplicația vă oferă posibilitatea de a programa programe săptămânale. Acest lucru vă permite să planificați care ar trebui să fie temperatura pentru 7 zile la 4 ore diferite. De asemenea, înregistrează istoricul temperaturii și îl afișează sub formă de curbă. În plus, puteți partaja controlul cu familia dvs.

Utilizare sigură
Când alegeți dispozitivul Avatto, nu trebuie să vă faceți griji pentru siguranța dvs. și a familiei dvs. Veți găsi o funcție de blocare în aplicație, astfel încât copilul dvs. să nu poată controla capul, astfel încât să puteți fi sigur că este protejat corespunzător. În plus, capul inteligent este programat în mod implicit să pornească și să se oprească la o anumită temperatură și timp, astfel încât conductele tale să nu înghețe și să se calcifieze în timpul utilizării zilnice.


Caracteristici suplimentare
Capul termostatic inteligent Avatto este echipat cu o serie de funcții pentru a face utilizarea sa și mai convenabilă. Datorită funcției de calibrare a temperaturii, va detecta și afișa cu precizie temperatura, astfel încât să știți întotdeauna câte grade sunt în cameră. De asemenea, a fost echipat cu un detector de ferestre deschise. Când temperatura din cameră scade cu 1,5 grade în 5 minute, dispozitivul închide supapa, rezultând oprirea încălzirii. Se va porni din nou când temperatura camerei crește cu 1,5 grade în 4,5 minute sau după 30 de minute fără nicio operațiune în aplicație sau pe dispozitiv.


Mai multe capabilități
Dispozitivul Avatto are și o funcție de conectare. Ce înseamnă acest lucru? Vă oferă posibilitatea de a crea diverse automatizări inteligente pentru a declanșa scene. Mai mult, o funcție de control de grup îți stă la dispoziție. Puteți controla mai multe aparate, situate în încăperi diferite, în același timp. Descoperiți ce confort de utilizare veți câștiga cu Avatto!


Inclus
cap termostatic inteligent
6 x adaptoare
manual de instructiuni

 

Producator Avatto
Model TRV10
Dimensiuni 59,4 × 99,3 × 59,4 mm
Baterie 3 × 1,5 V AA
Temperatura max. 90°C
Conexiune M30 x 1,5 mm
Grad de protectie IP20
Temperatura ambianta 0-50°C

 

 

Specificatii tehnice


  • Model
    • Model
      33393
  • Specificatii Tehnice
    • Precizia temperaturii
      ±1 °C
    • Tensiune de intrare
      2 × 1,5 V
    • Conexiune
      Zigbee 3.0
    • Montare
      Calorifer
    • Sistem de operare compatibil
      Android/IOS
    • Culoare
      Alb
    • Dimensiuni
      59,4 × 99,3 × 59,4 mm
    • Material
      ABS
    • Aplicatie
      Amazon Alexa, Google Home

Rareori informatiile pot contine mici inadvertente: fotografiile produsului au caracter informativ si pot contine accesorii neincluse in pachetele standard. Toate promotiile prezente in site sunt valabile in limita stocului. Fiecare produs comercializat beneficiaza de garantia specifica data de catre furnizorul, producatorul sau distribuitorul oficial. Toate marcile apartin detinatorilor legali. Echipa noastra face toate eforturile pentru a elimina orice inadvertente sau erori.

Politica de returnare

 

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform Ordonantei de urgenta nr.34 din iunie 2014  consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 calendaristice zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile calendaristice de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor

Fanplace IT S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport daca livrarea s-a facut prin alte metode decat cea standard oferita de Fanplace IT S.R.L.

Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.

Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (de preferat in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si doar in cazul contractelor la distanta ( orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a multor mijloace de comunicare la distanta, panala si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul).

 

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.

 

Procedura de returnare

 

Exercitarea dreptului de retragere

 

Consumatorul informeaza Fanplace IT S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele:

1. - O declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (preferabil e-mail: retur@vexio.ro).

2. - Completarea unei cereri noi de retur din contul de client. Link : https://www.vexio.ro/account/rma/

 

Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.

 

Obligatiile care revin Fanplace IT S.R.L.

 

Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face in termen de 14 zile de la primirea cererii de retur.

 

Obligatiile care revin consumatorului

 

Produsele sunt inmanate Fanplace IT S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

 

Produse excluse, fara drept de returnare

 

Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:

  • Licente software, furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare; (Ex. jocuri, extensii de garantii, filme, carti audio, carti interactive, etc.)
  •  Consumabile (acumulatori, cartuse /tonere imprimanta, accesorii imprimanta, baterii, becuri, filtre, folii telefoane etc), accesorii foto video (hartie foto);
  • Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (produse de ingrijire/ igiena personala, casti in-ear, electrocasnice, aparate de tuns, aparate de ras, epilatoare, perii rotative, ingrijire dentara, etc);
  • Produse cosmetice (parfumuri, deodorante, creme, produse make-up)
  • Produse de intretinere & cosmetica auto desigilate / folosite, anvelope montate, becuri auto, aditivi, stergatoare, vopseluri
  • Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (extensii de garantii, servere non-standard, sisteme asamblate la cerere)
  • Furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
  • Servicii (testare, asamblare, montare componenta sau orice alt serviciu listat in categoria Servicii prestate catre consumator);
  • Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe suport material (aplicatii software inclusiv jocuri livrate printr-un link de download si cheie de activare).
  • Produsele aduse in stoc in urma unei comenzi speciale ferme si a efectuarii platii in avans
  • Aparate medicale (glucometre si teste, nebulizatoare)
  • Produse de papetarie (hartie, plicuri, post-it-uri, folii laminat, pixuri, stilouri)
  • Hrana pasari / animale / rozatoare
  • Bucatarie si servire (ceaiuri, cafele, hartie de copt, prosoape, cutite)
  • Mama si copilul: biberoane, tetine, suzete, sterilizatoare, pompe de san
  • Curatenie si intretinere (detergenti, solutii de curatat, odorizante camera si toaleta, manusi de unica folosinta)
  • Produsele Fashion (haine, curele) se accepta daca nu au etichetele indepartate

Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.

 

 Retur de produse

Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:

  • Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).
  • Produs nefunctional/deteriorat in primele 48 ore de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise sau prin prezentarea la sediu in termen de 48 de ore de la primirea produsului. Va recomandam ca verificarea/testarea produselor comandate sa se faca in termenul de 48 de ore. Orice reclamatie ulterioara nu se ia in considerare.
  • Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
  • Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.

Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.

Solicitarile de retur se notifica pe adresa de mail retur@vexio.ro sau prin prezentarea la sediul Fanplace IT S.R.L cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.

Returnarea produselor la sediul Fanplace IT S.R.L. se poate face de luni pana vineri in intervalul 09:00 - 18:00.

Mentiune
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.

In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel si se doreste returul la toate, comparatorul are obligatia de a se asigura ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate. Daca au fost desigilate mai mult de unul de acelasi fel, ne rezervam dreptul de a diminua contravaloarea fiecaruia dintre ele cu pana la 20%. Aceasta diminuare se face cu scopul repunerii la vanzare ca produs desigilat.

 

 

 Plata cu Cardul prin PayU

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra.
Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD(inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).
Nu se percepe nici un comision suplimentar pentru tranzactii.
Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie sa furnizati codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura dumeaneavoastra (in functie de card, pot lipsi).
Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.
Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul platformei PayU. Vexio.ro nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.

PayU Romania este o companie privata cu capital strain, inregistrata la Registrul Comertului cu numarul de inregistrare J40/9218/07.06.2004 si numar de identificare fiscala RO16490162.

Ramburs / Plata la livrare

Plata se efectueaza agentului firmei de curierat, in momentul primirii produselor.

  

Numerar la sediul nostru

Plata in numerar se poate efectua pentru comenzile care se ridica de la sediul Vexio.
Adresa: Str. Oxigenului nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).

In cazul in care alegeti aceasta optiune nu veti mai plati taxa de transport.

 

Plata in rate card de credit (online)

Star Card (Banca Transilvania): 2, 3, 4, 5 si 6 rate

Bonus Card (Garanti Bank): 1, 2, 3, 4, 5 si 6 rate

Alpha Bank: 2, 3, 4, 5 si 6 rate

CardAvantaj (Credit Europe Bank): 1, 2, 3, 4, 5 si 6 rate

Optimo Card (Credit Europe Bank): 18, 24 si 36 rate

Plata in rate se poate face doar online cu card-ul! NU se pot face plati in rate cu card-ul la sediul magazinului nostru.

 

Ordin de plata / Foaie de varsamant

Plata prin OP (ordin de plata) se face in baza facturii proforme emise de Vexio.

Factura proforma va fi emisa in momentul efectuarii comenzii si poate fi gasita in e-mail-ul de confirmare sau in contul dumneavoastra Vexio. Livrarea produselor se face dupa confirmarea platii proformei emise in contul specificat in document.

 

Datele necesare efectuarii platii sunt:

Beneficiar: SC FANPLACE IT SRL
Cod Fiscal: RO 31962960
Sediu social:Strada Oxigenului nr. 1H, Sat Caldararu, Comuna Cernica, Judetul Ilfov

Punct de lucru: Str. Oxigenului, nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).
Cont: RO85 BTRL RONC RT02 4735 8603
Banca: Banca Transilvania

Livrarea comenzilor si disponibilitatea produselor

Atentie! Pentru comenzile cu factura pe persoana juridica, achitate in avans, se pot ridica de la sediul nostru doar cu imputernicire semnata si stampilata!

Puteti ridica gratuit produsele de la sediul nostru din Str. Oxigenului nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).      

  1. Livrare in Bucuresti cu Sameday Curier / Fancourier/ GLS Pana in 149 lei costa 12 lei transportul.                                                                                                                             
  2. Pentru comenzi peste 149 lei transportul este gratuit in Bucuresti in limita a 6 kg. Greutatea suplimentara se taxeaza cu 1.25 lei / kg.                                                                                                                                                                     
  3. Livrare oriunde in tara prin Fan Courier/Sameday/GLS  Costa 21.9 lei cu tot cu tva primele 6 kg, pentru comenzi pana in 499 lei. Pentru comenzi peste 499 lei transportul este gratuit in limita a 6 kg. Greutatea suplimentara se taxeaza cu 1.25 lei / kg.
  4. NOU: Ridicare din Sameday Easybox. Cost 10.90 lei, tva inclus.
  5. Pentru livrarea produselor voluminoase (ex: frigidere, combine frigorifice, lazi frigorifice, masini de spalat etc.) se va percepe o taxa fixa suplimentara in valoare de 30 RON (fara TVA). Pe langa aceasta taxa, se va aplica si un cost suplimentar in functie de greutatea produsului (costul kilogramelor suplimentare). Ambele costuri vor fi evidentiate distinct in cosul de cumparaturi si vor fi inscrise pe factura fiscala.

  6. Pentru livrarea anvelopelor se percepe o taxa suplimentara in valoare de 30 RON (cu TVA inclus).
    Aceasta taxa se aplica datorita dimensiunilor si greutatii ridicate ale produselor, care implica operatiuni suplimentare de manipulare si transport specializat.
    Taxa se calculeaza si se adauga automat in cosul de cumparaturi in momentul plasarii comenzii.

Termenul de livrare a produselor achizitionate de pe site-ul www.vexio.ro este de 24, maxim 48 ore din momentul confirmarii comenzii. In anumite situatii, FANPLACE IT SRL isi rezerva dreptul de a mari termenul de livrare, dar numai cu acordul clientului. In lipsa acordului, comanda se anuleaza.

In cazul in care clientul nu poate fi contactat la data si ora stabilita pentru livrare, produsele comandate vor fi rezervate timp de 3 zile lucratoare, interval de timp in care se va incerca recontactarea clientului pentru a definitiva livrarea. Daca nici in acest interval de timp clientul nu poate fi contactat, comanda va fi anulata.

  • Imediat: Daca toate produsele sunt in stocul VEXIO. Livarea se poate face la Sediul VEXIO sau prin curier rapid (comanda va ajunge la destinatie in ziua urmatoare).
  • In intervalul de timp specific, afisat, al fiecarui produs: Produsele sunt disponibile in stocul furnizorilor.
  • In intervalul de timp agreat impreuna cu dumneavoastra.

Livrarea cu verificare

  • produsele care beneficiaza de aceasta facilitate sunt televizoarele si monitoarele
  • optiunea este mentionata pe nota de transport (AWB) a coletului
  • destinatarul are obligatia de a solicita verificarea coletului impreuna cu agentul firmei de curierat
  • agentul firmei de curierat are obligatia de a asista la verificarea coletului
  • in cazul in care coletul are urme vizibile de lovire, distrugere, etc, acesta se refuza
  • orice reclamatie survenita in urma livrarii coletelor cu aceasta optiune, nu este luata in considerare

Comenzile platite cu Ordin de Plata se livreaza numai dupa intrarea sumei in contul FANPLACE IT SRL.

Pentru comenzile expediate prin curier rapid cu livrare in urmatoarele zile lucratoare, inclusiv sambata, dupa primele 3 incercari de livrare coletul se ridica de la Sediul firmei de curierat.

  • Stoc magazin suficientStoc magazin limitat - Produsul se afla in stocul fizic al magazinului si poate fi achizitionat si livrat in aproximativ 24 ore. Rezervarile din stoc se fac in urma trimiterii comenzii. Stocul este actualizat in timp real.
  • In stoc depozit - Produsul este disponibil in stocul depozitelor externe sau furnizorilor si nu in stocul magazinului. Se poate livra in urma trimiterii comenzii, in cel mai scurt timp posibil in limita stocului fizic al depozitelor/furnizorilor.  Stocul este actualizat cel putin o data pe zi.
  • Nu este in stoc - Produsul nu este disponibil si nici nu sunt informatii precise privind termenul de livrare. Aveti posibilitatea de a seta alerta stoc, apasand butonul "Seteaza alerta stoc", in momenul in care produsul devine disponibil veti primi un email ce va anunta automat modificarea dispnibilitatii.
  • Intreaba stoc - Va rugam sa ne contactati pentru a afla disponibilitatea sau termenul de livrare al acestui produs.
  • Disponibil la comanda - Produsul va fi disponibil in termenul precizat, in urma trimiterii comenzii si in limita stocului disponibil. Plata se face integral in avans.

Intervalul de livrare este cuprins intre 1 si 30 zile din momentul confirmarii comenzii.Pentru produsele care se aduc pe comanda din depozitele externe se va comunica/confirma termenul de livrare.

Intervalul de confirmare a comenzii este cuprins intre 1 si 5 zile calendaristice din momentul plasarii acesteia pe site.

Nu exista alte taxe pentru kilometri suplimentari - Se livreaza in orice localitate cu acelasi pret.

Va rugam sa verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la Curier, in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor in cazul in care coletele prezinta urme de deteriorare.

Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare!

Ai cumparat sau primit acest produs? Spune si altora parerea ta.