Disponibilitate: In stoc depozit
Cost livrare:
2,58 lei
(costul include kg suplimentare, in limita a 6 kg) (Livrare gratuita in tara pentru comenzile de peste 499,00 lei)
Viteză, flexibilitate, confort Flexibil: combinați și potriviți HDD-uri și SSD-uri de 3,5 inchi sau 2,5 inchi Versatilitate: două porturi Thunderbolt, astfel încât puteți conecta în lanț până la cinci dispozitive Thunderbolt suplimentare Rapiditate: performanță de vârf de până la 1527 MB/s (RAID 0) Vedeți mai mult: conectați până la un afișaj 4K prin DisplayPort 1.2 Easy: oferă aceeași funcționalitate și performanță cu aparatele Thunderbolt 3 și 4 Convenabil: sursa de alimentare încorporată elimină complicațiile legate de cărămida de alimentare voluminoasă Complet: Include SoftRAID XT: software robust pentru crearea, monitorizarea și gestionarea seturilor RAID avansate Radialul RAID "potrivit" pentru toate nevoile de stocare Atunci când două bay-uri nu sunt în mod clar suficiente pentru nevoile dvs. de stocare, iar opt bay-uri vi se par un pic cam ambițioase pentru moment, intrați în ThunderBay 4. Acest "just right" Goldilocks al soluțiilor de stocare oferă spațiul, viteza și flexibilitatea pe care le puteți folosi atât pentru nevoile actuale, cât și pentru cele viitoare.Există un motiv pentru care ThunderBay 4 este cea mai populară soluție de stocare RAID multi-bay. Puteți utiliza o varietate de unități de 3,5 inchi sau 2,5 inchi pentru stocarea și salvarea fișierelor digitale de zi cu zi, până la rularea de clipuri video 4K comprimate în mai multe fluxuri. Cu două porturi Thunderbolt, vă oferă forța necesară pentru a muta tot acest conținut.Iar ThunderBay 4 este foarte ușor de configurat pentru a se potrivi perfect nevoilor dvs. de stocare. Puteți utiliza fiecare unitate în mod independent sau, cu ajutorul OWC SoftRAID XT, puteți configura configura configurația dvs. cu un echilibru optim între performanță și redundanță a datelor. Profitați la maximum de stocarea dvs. de stocare, eliminați frânele din fluxul de lucru și faceți mai mult cu un ThunderBay 4. Răcire. Rapid. Puternic. Fiecare soluție ThunderBay 4 populată este supusă procedurii de certificare a performanțelor OWC de mai multe ore de "burn-in" înainte de expediere. Acest lucru asigură că ThunderBay 4 ajunge la destinație funcționând corect și fiind gata pentru o utilizare solicitantă. Refrigerare testată în timp Construit pe baza tehnologiei de răcire a carcasei OWC, testată în timp, ThunderBay 4 utilizează un design deschis cu ventilație "flow-thru" cu un ventilator supradimensionat de 92 mm, cu turbulență redusă și silențioasă, pentru a menține unitățile de discuri reci și fiabile. Amortizare a vibrațiilor Designul de izolare a unităților ThunderBay 4s reduce rezonanța sonică și este ajutat de picioarele antiderapante supradimensionate, robuste, care absorb vibrațiile. Multi-Drive Conectați în cascadă până la șase ThunderBay 4s' pentru capacități de stocare masivă și performanțe sporite sau conectați mai multe ThunderBay 4s' la mai multe porturi Thunderbolt 3 pentru a obține capacități de viteză exponențiale. Câștigă o perspectivă 4K Cu un DisplayPort 1.2 dedicat, ThunderBay 4 vă permite să adăugați perspectiva proaspătă și clară a unui afișaj 4K la fluxul dvs. de lucru. Fie că vă aflați în biroul de acasă sau la o lucrare mobilă de studio, vă puteți vedea munca în toate detaliile la o singură conexiune distanță. Folosiți-l pentru a vă elibera portul pentru laptop, astfel încât să puteți conecta și deconecta rapid. "Lanțul de aprovizionare" care livrează întotdeauna Cu două porturi Thunderbolt, ThunderBay 4 vă permite să conectați în lanț până la cinci dispozitive și ecrane Thunderbolt suplimentare, lăsând libere porturile Thunderbolt de pe laptop sau desktop pentru alte utilizări. Puteți afla mai multe despre cum să conectați mai multe dispozitive Thunderbolt la computerul dvs. cu ajutorul acestui infografic ușor de parcurs. SoftRAID: RAID Made Easy Exploatează întreaga capacitate a matricei de unități OWC cu SoftRAID XT inclus, cel mai puternic și intuitiv software de gestionare RAID de pe piață pentru macOS și Windows. Tehnologia de creare și gestionare a RAID de la SoftRAID a fost rafinată până la perfecțiune, cu peste 20 de ani de dezvoltare, pentru a oferi o protecție solidă ca o stâncă a datelor dvs. și pentru a optimiza performanța unităților.SoftRAID XT oferă o combinație imbatabilă de viteză, protecție și compatibilitate: Avansat: Creați matrice RAID 0/1/4/5/5/1/1+0 (10) Protejat: SoftRAID Monitor vă supraveghează în permanență discurile și vă alertează dacă sunt detectate probleme Validated: Validarea volumului asigură că sectoarele pot fi citite și că paritatea este corectă Certificat: Verifică discurile înainte de utilizare pentru a se asigura că sunt sigure pentru stocarea datelor Vigilant: Predicția erorilor ajută la protecția împotriva defecțiunilor neașteptate Universal: Mutați matricele SoftRAID fără probleme între Mac și PC2 cu tehnologia OWC MacDrive încorporată Dincolo de RAID hardware SoftRAID oferă un nivel de performanță de stocare pe care pur și simplu nu îl puteți obține cu RAID hardware. SoftRAID vă oferă o putere și un control sporit asupra unităților și discurilor RAID pe care RAID hardware nu le poate oferi și nu vă blochează într-o tehnologie pe care nu o puteți actualiza sau extinde. Flux de lucru și soluții de stocare pentru profesioniști Indiferent dacă finalizați și masterizați, creați proxy-uri sau lucrați cu VFX și AR de ultimă generație, aveți nevoie de tehnologie fiabilă care să țină pasul cu cerințele dumneavoastră. Soluțiile OWC pentru fluxuri de lucru și stocare acoperă fiecare unghi, oferind viteză fulminantă, capacitate pentru toate cele cinci niveluri de RAID și caracteristici bonus, cum ar fi libertatea de a conecta în lanț și de a schimba la cald.Utilizați tabelul pentru a găsi potrivirea perfectă pentru fluxul de lucru și stocarea dvs. de date. Thunderbolt Made Easy Facem ca alegerea echipamentului potrivit să fie ușoară. Produsele noastre certificate Thunderbolt oferă aceleași performanțe și funcționalități, indiferent dacă sunt Thunderbolt 3 sau Thunderbolt 4. Iar dacă aveți o mașină Thunderbolt 2, există un adaptor pentru a vă putea conecta la universul OWC de soluții premiate. Fără bătăi de cap, fără confuzii.Aceasta este diferența OWC. Compatibilitatea Thunderbolt 2/Thunderbolt necesită un adaptor certificat Thunderbolt 3 (USB-C) la Thunderbolt 2 (mDP) și un cablu Thunderbolt 2 (disponibil separat). Această configurație asigură transferul de date la o viteză de până la 20Gb/s, dar nu acceptă încărcarea notebook-urilor. RAID 4/1+0 (10) sunt doar pentru Mac în acest moment. SoftRAID XT funcționează cu macOS 10.12 sau o versiune ulterioară și Windows 10 sau o versiune ulterioară. Mac-urile M1 necesită macOS 11.3 sau o versiune ulterioară. SoftRAID este licențiat pentru fiecare calculator. Include (1) Carcasă de stocare externă OWC ThunderBay 4 (1) Cablu Thunderbolt OWC Thunderbolt de 0,7M (28") (1) Cablu de alimentare (2) Chei de securitate pentru blocarea panoului frontal (1) Ghid de pornire rapidă pentru OWC ThunderBay 4 cu Thunderbolt 3 (1) Manual de asamblare și ghid de utilizare pentru OWC ThunderBay 4 cu Thunderbolt 3 (1) Pachet de software OWC SoftRAID XT (1) Ghid de pornire rapidă pentru OWC SoftRAID XT (1) Manual și ghid de utilizare pentru OWC SoftRAID XT
Rareori informatiile pot contine mici inadvertente: fotografiile produsului au caracter informativ si pot contine accesorii neincluse in pachetele standard. Toate promotiile prezente in site sunt valabile in limita stocului. Fiecare produs comercializat beneficiaza de garantia specifica data de catre furnizorul, producatorul sau distribuitorul oficial. Toate marcile apartin detinatorilor legali. Echipa noastra face toate eforturile pentru a elimina orice inadvertente sau erori.
Politica de returnare
Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform Ordonantei de urgenta nr.34 din iunie 2014 consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 calendaristice zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile calendaristice de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor
Fanplace IT S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport daca livrarea s-a facut prin alte metode decat cea standard oferita de Fanplace IT S.R.L.
Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.
Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (de preferat in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si doar in cazul contractelor la distanta ( orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a multor mijloace de comunicare la distanta, panala si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul).
Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.
Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.
Procedura de returnare
Exercitarea dreptului de retragere
Consumatorul informeaza Fanplace IT S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele:
1. - O declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (preferabil e-mail: retur@vexio.ro).
2. - Completarea unei cereri noi de retur din contul de client. Link : https://www.vexio.ro/account/rma/
Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.
Obligatiile care revin Fanplace IT S.R.L.
Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face in termen de 14 zile de la primirea cererii de retur.
Obligatiile care revin consumatorului
Produsele sunt inmanate Fanplace IT S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.
Produse excluse, fara drept de returnare
Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:
Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.
Retur de produse
Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:
Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.
Solicitarile de retur se notifica pe adresa de mail retur@vexio.ro sau prin prezentarea la sediul Fanplace IT S.R.L cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.
Returnarea produselor la sediul Fanplace IT S.R.L. se poate face de luni pana vineri in intervalul 09:00 - 18:00.
Mentiune
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.
In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel si se doreste returul la toate, comparatorul are obligatia de a se asigura ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate. Daca au fost desigilate mai mult de unul de acelasi fel, ne rezervam dreptul de a diminua contravaloarea fiecaruia dintre ele cu pana la 20%. Aceasta diminuare se face cu scopul repunerii la vanzare ca produs desigilat.
Plata cu Cardul prin PayU
Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra.
Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD(inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).
Nu se percepe nici un comision suplimentar pentru tranzactii.
Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie sa furnizati codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura dumeaneavoastra (in functie de card, pot lipsi).
Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.
Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul platformei PayU. Vexio.ro nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.
PayU Romania este o companie privata cu capital strain, inregistrata la Registrul Comertului cu numarul de inregistrare J40/9218/07.06.2004 si numar de identificare fiscala RO16490162.
Ramburs / Plata la livrare
Plata se efectueaza agentului firmei de curierat, in momentul primirii produselor.
Numerar la sediul nostru
Plata in numerar se poate efectua pentru comenzile care se ridica de la sediul Vexio.
Adresa: Str. Oxigenului nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).
In cazul in care alegeti aceasta optiune nu veti mai plati taxa de transport.
Plata in rate card de credit (online)
Star Card (Banca Transilvania): 2, 3, 4, 5 si 6 rate
Bonus Card (Garanti Bank): 1, 2, 3, 4, 5 si 6 rate
Alpha Bank: 2, 3, 4, 5 si 6 rate
CardAvantaj (Credit Europe Bank): 1, 2, 3, 4, 5 si 6 rate
Optimo Card (Credit Europe Bank): 18, 24 si 36 rate
Plata in rate se poate face doar online cu card-ul! NU se pot face plati in rate cu card-ul la sediul magazinului nostru.
Ordin de plata / Foaie de varsamant
Plata prin OP (ordin de plata) se face in baza facturii proforme emise de Vexio.
Factura proforma va fi emisa in momentul efectuarii comenzii si poate fi gasita in e-mail-ul de confirmare sau in contul dumneavoastra Vexio. Livrarea produselor se face dupa confirmarea platii proformei emise in contul specificat in document.
Datele necesare efectuarii platii sunt:
Beneficiar: SC FANPLACE IT SRL
Cod Fiscal: RO 31962960
Sediu social:Strada Oxigenului nr. 1H, Sat Caldararu, Comuna Cernica, Judetul Ilfov
Punct de lucru: Str. Oxigenului, nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).
Cont: RO85 BTRL RONC RT02 4735 8603
Banca: Banca Transilvania
Livrarea comenzilor si disponibilitatea produselor
Atentie! Pentru comenzile cu factura pe persoana juridica, achitate in avans, se pot ridica de la sediul nostru doar cu imputernicire semnata si stampilata!
Puteti ridica gratuit produsele de la sediul nostru din Str. Oxigenului nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).
Pentru livrarea produselor voluminoase (ex: frigidere, combine frigorifice, lazi frigorifice, masini de spalat etc.) se va percepe o taxa fixa suplimentara in valoare de 30 RON (fara TVA). Pe langa aceasta taxa, se va aplica si un cost suplimentar in functie de greutatea produsului (costul kilogramelor suplimentare). Ambele costuri vor fi evidentiate distinct in cosul de cumparaturi si vor fi inscrise pe factura fiscala.
Termenul de livrare a produselor achizitionate de pe site-ul www.vexio.ro este de 24, maxim 48 ore din momentul confirmarii comenzii. In anumite situatii, FANPLACE IT SRL isi rezerva dreptul de a mari termenul de livrare, dar numai cu acordul clientului. In lipsa acordului, comanda se anuleaza.
In cazul in care clientul nu poate fi contactat la data si ora stabilita pentru livrare, produsele comandate vor fi rezervate timp de 3 zile lucratoare, interval de timp in care se va incerca recontactarea clientului pentru a definitiva livrarea. Daca nici in acest interval de timp clientul nu poate fi contactat, comanda va fi anulata.
Livrarea cu verificare
Comenzile platite cu Ordin de Plata se livreaza numai dupa intrarea sumei in contul FANPLACE IT SRL.
Pentru comenzile expediate prin curier rapid cu livrare in urmatoarele zile lucratoare, inclusiv sambata, dupa primele 3 incercari de livrare coletul se ridica de la Sediul firmei de curierat.
Intervalul de livrare este cuprins intre 1 si 30 zile din momentul confirmarii comenzii.Pentru produsele care se aduc pe comanda din depozitele externe se va comunica/confirma termenul de livrare.
Intervalul de confirmare a comenzii este cuprins intre 1 si 5 zile calendaristice din momentul plasarii acesteia pe site.
Nu exista alte taxe pentru kilometri suplimentari - Se livreaza in orice localitate cu acelasi pret.
Va rugam sa verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la Curier, in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor in cazul in care coletele prezinta urme de deteriorare.
Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare!