Pretul include taxa verde.
Disponibilitate:
In stoc depozit
Garantie: 24 luni
Livrare gratuita
Indiferent de obiectivele tale de fitness, ceasul inteligent activ premium epix are tot ce ai nevoie pentru a le îndeplini.
Înţelege-ţi corpul mai bine cu o monitorizare a sănătăţii 24/7.
Continuă aventura cu o durată de viaţă a bateriei de până la 16 zile în modul ceas inteligent.
Notificările inteligente1 te menţin conectat cu lucrurile importante.
Antrenează-te în stilul tău, cu aplicaţii de sport integrate, direct de la încheietura mâinii.
Mai multă acoperire prin satelit înseamnă o poziţionare mai exactă.
Navighează cu încredere cu opţiuni pentru hărţi TopoActive direct la încheietura mâinii.
Afişajul AMOLED uimitor, întotdeauna activ, de 1,3″ dă viaţă ceasului tău, chiar şi în lumina intensă a soarelui.
Butoanele de comenzi fiabile, care funcţionează în orice mediu, sunt completate de ecranul tactil cu o interfaţă nouă, ce asigură accesul rapid la selecţii şi la funcţiile hărţilor.
Obţine o durată de viaţă a bateriei de până la 16 zile în modul ceas inteligent şi de până la 42 de ore în modul GPS.
Pentru aclimatizarea la altitudine sau pentru monitorizarea somnului, un senzor Pulse Ox2 utilizează razele de lumină detectate la nivelul încheieturii mâinii pentru a măsura în ce măsură corpul tău absoarbe oxigenul.
Ceasul măsoară în permanenţă pulsul tău3 şi te va alerta dacă acesta se menţine la valori prea ridicate sau prea scăzute în timp ce te odihneşti. De asemenea, te ajută să estimezi intensitatea efortului depus în timpul activităţilor, chiar şi în timpul înotului.
Vizualizează modul în care respiri pe parcursul zilei, în timpul somnului şi pe durata exerciţiilor de respiraţie şi a activităţilor de yoga.
Înregistrează o sesiune de 2 minute pentru a vizualiza statistici cheie, inclusiv pulsul3, variaţia pulsului, Pulse Ox2, respiraţia şi nivelul de stres. Apoi generează un raport cu aceste statistici pentru a-l partaja prin aplicaţia Garmin Connect™ de pe smartphone-ul compatibil. pe smartphone compatibil.
Variaţiile pulsului sunt folosite pentru calcularea nivelului de stres, pentru a stabili dacă ai o zi calmă, echilibrată sau stresantă.
Obţine detalii complete despre etapele de somn superficial, profund şi REM. Vizualizează-le într-un widget dedicat, care include scorul de somn şi informaţii detaliate.
Optimizează rezervele de energie ale corpului tău utilizând datele privind variaţia pulsului, nivelul de stres, somnul şi alte date pentru a măsura când eşti pregătit(ă) pentru a fi activ(ă) sau când este posibil să ai nevoie de odihnă.
Înregistrează în jurnal consumul zilnic de apă, pentru a-ţi aminti să te menţii hidratat(ă). Poţi chiar să obţii un obiectiv automat pentru hidratare care se ajustează în funcţie de cantitatea de transpiraţie pe care o pierzi în timpul activităţilor.
Utilizează profilurile de activitate preîncărcate pentru alergări montane şi pe pistă, înot, alergare, ciclism, drumeţii, canotaj, schi, golf, surf, căţărări în interior şi multe altele.
Acest ceas include exerciţii cardio, de rezistenţă, yoga şi Pilates animate şi uşor de urmărit, pe care le poţi vizualiza pe ecranul ceasului. Alege din antrenamente animate preîncărcate sau descarcă mai multe din comunitatea online Garmin Connect™ când eşti asociat(ă) cu dispozitivele tale compatibile.
Foloseşte acest profil nou de activitate cu diferite cronometre pentru a monitoriza antrenamentele HIIT, inclusiv AMRAP, EMOM, Tabata şi antrenamentele personalizate. Setează numărul de runde, intervalele de antrenament/repaus şi multe altele.
Aceste planuri adaptive gratuite de antrenament îţi pun la dispoziţie sfaturi oferite de antrenori experţi şi se adaptează nevoilor şi obiectivelor tale. Antrenamentele se sincronizează direct cu ceasul din Garmin Connect.
Această funcţie oferă ritmul estimativ pentru distanţa pe care doreşti să o alergi în funcţie de istoricul alergărilor şi nivelul general al condiţiei fizice. Datele privind tendinţele evidenţiază impactul antrenamentului în timp.
Funcţia PacePro, prima de acest fel, te ajută să îţi menţii ritmul prin indicaţii în funcţie de gradient în timp ce alergi pe un anumit traseu.
Antrenează-te mai inteligent cu VO2 MAX, un indicator al modului în care te aştepţi să evoluezi. Se ajustează pentru alergarea pe teren accidentat şi ia în considerare modificarea performanţelor care ar putea fi cauzată de căldură sau de altitudine.
Vizualizare funcţii avansate de antrenament care includ estimări pentru dinamica de alergare, VO2 max, consultantul pentru recuperare şi multe altele.
Monitorizează-ţi şi gestionează-ţi efortul şi evită suprasolicitarea la începutul alergării sau mersului pe bicicletă.
Pentru ghidare pe durata antrenamentului care îţi ia în calcul capacitatea şi nivelul condiţiei fizice, beneficiezi zilnic de recomandări pentru alergare şi ciclism în funcţie de nivelul de solicitare al antrenamentului şi starea antrenamentului curent.
După fiecare antrenament, consultantul de recuperare te informează când vei fi pregătit(ă) pentru un alt antrenament solicitant. Aceasta ţine cont chiar şi de intensitatea antrenamentelor şi de factori precum stresul, activitatea zilnică şi somnul.
Urmăreşte detaliile fiecărei curse cu date pentru ciclism montan, plus măsurători specializate pentru Grit™ şi Flow™, care evaluează dificultatea traseului şi uşurinţa coborârii, asigurându-ţi un scor de depăşit pentru data viitoare.
Rămâi informat în mijlocul zăpezii. Acest profil preîncărcat ajută la distingerea între schi şi urcare. Arată datele specifice urcării sau coborârii.
Atunci când este asociată cu cureaua pentru piept HRM-Pro™ (comercializată separat), funcţia pentru măsurarea puterii pentru schi măsoară nivelul curent de solicitare al exerciţiului din cadrul antrenamentelor de schi fond.
Ceasul funcţionează cu widgetul Surfline® pentru a-ţi oferi evaluări pentru maree, înălţimea valurilor, vânt şi surf pentru cele mai apropiate cinci locaţii. De asemenea, funcţionează şi cu aplicaţia Surfline Sessions™ pentru a crea clipuri video cu fiecare val pe care îl cucereşti în faţa unei camere Surfline.
Accesează mai multe sisteme de navigare prin satelit (GPS, GLONASS, GALILEO). Accesează mai multe frecvenţe trimise prin sateliţi pentru navigare pentru o acurateţe sporită a poziţiei în zonele în care semnalele GNSS sunt reflectate, slabe sau în general blocate.
Aventurează-te pe următorul tău traseu cu senzorii ABC, incluzând un altimetru pentru date de altitudine, barometru pentru monitorizarea condiţiilor meteorologice şi o busolă electronică cu 3 axe.
Acest widget arată altitudinea curentă, altitudinea aclimatizată şi Pulse Ox corelat2, pulsul3 şi rata respiratorie pentru a vedea cum te adaptezi la altitudinea curentă.
Utilizează planificatorul de urcare ClimbPro pentru a vedea informaţii în timp real despre urcările curente şi viitoare, inclusiv gradientul, distanţa şi câştigul de altitudine, precum şi coborârile şi traseele plane.
Descarcă hărţile TopoActive prin conexiune Wi-Fi® de oriunde în lume sau obţine regiunea ta locală preîncărcată pe ceasul ediţia Sapphire, pentru a menţine explorările tale pe drumul cel bun. Vizualizează contururi de teren, altitudini, vârfuri, parcuri, linii de coastă, râuri, lacuri şi alte caracteristici geografice.
Cucereşte pantele cu hărţi topografice preîncărcate şi utilizează hărţile SkiView™ pentru a vizualiza denumirile coborârilor şi evaluările de dificultate pentru peste 2000 de staţiuni de schi din întreaga lume.
Accesează hărţile CourseView complet color pentru peste 42 000 terenuri de golf din întreaga lumea şi beneficiază de poziţionarea tactilă a rundei şi de funcţia PlaysLike Distance.
Introdu o distanţă pe care doreşti să o parcurgi şi obţine sugestii de rute care te vor aduce înapoi la punctul de plecare. Funcţia Trendline™ de sugerare a rutelor care se bucură de popularitate te ajută să găseşti cele mai bune trasee locale.
Urmează o rută sau un traseu cu ajutorul instrucţiunilor pas-cu-pas care îţi permit să ştii în avans când apare următorul viraj.
Primeşte e-mail-uri, mesaje text şi alerte direct pe ceasul tău atunci când este asociat cu smartphone-ul compatibil.
Descarcă melodii şi liste de redare din conturile de Spotify, Deezer sau Amazon Music (ar putea fi necesar un abonament). Utilizează căşti wireless pentru o ascultare fără utilizarea telefonului.
Evită cozile de la casă cu soluţia Garmin Pay pentru plăţi fără contact, disponibilă prin furnizorii participanţi.
În timp ce ai ceasul şi telefonul asociate, locaţia ta în timp real poate fi trimisă către contactele tale manual sau, în timpul anumitor activităţi în aer liber, în mod automat, cu ajutorul funcţiei încorporate de detectare a incidentelor4.
Descarcă feţe de ceas personalizate, adaugă câmpuri de date şi obţine aplicaţii şi widgeturi din magazinul Connect IQ Store când acesta este asociat cu dispozitivul compatibil.
Vizualizează în ce mod afectează diversele setări şi senzorii ceasului durata de viaţă a bateriei ceasului, astfel încât să poţi efectua din mers modificări destinate prelungirii duratei de viaţă a bateriei.
Rareori informatiile pot contine mici inadvertente: fotografiile produsului au caracter informativ si pot contine accesorii neincluse in pachetele standard. Toate promotiile prezente in site sunt valabile in limita stocului. Fiecare produs comercializat beneficiaza de garantia specifica data de catre furnizorul, producatorul sau distribuitorul oficial. Toate marcile apartin detinatorilor legali. Echipa noastra face toate eforturile pentru a elimina orice inadvertente sau erori.
Politica de returnare
Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014: consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 calendaristice zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile calendaristice de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor
Fanplace IT S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport daca livrarea s-a facut prin alte metode decat cea standard oferita de Fanplace IT S.R.L.
Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.
Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (de preferat in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si doar in cazul contractelor la distanta ( orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a multor mijloace de comunicare la distanta, panala si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul).
Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.
Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.
Procedura de returnare
Exercitarea dreptului de retragere
Consumatorul informeaza Fanplace IT S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele:
1. -o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (preferabil e-mail: retur@vexio.ro).
2. - Completarea unei cereri noi de retur din contul de client. Link : https://www.vexio.ro/account/rma/
Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.
Obligatiile care revin Fanplace IT S.R.L.
Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face in termen de 14 zile de la primirea cererii de retur.
Obligatiile care revin consumatorului
Produsele sunt inmanate Fanplace IT S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.
Produse excluse, fara drept de returnare
Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:
Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe suport material (aplicatii software inclusiv jocuri livrate printr-un link de download si cheie de activare).
Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.
Retur de produse
Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:
Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.
Solicitarile de retur se notifica pe adresa de mail retur@vexio.ro sau prin prezentarea la sediul Fanplace IT S.R.L cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.
Returnarea produselor la sediul Fanplace IT S.R.L. se poate face de luni pana vineri in intervalul 09:00 - 18:00.
Mentiune
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.
In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel si se doreste returul la toate, comparatorul are obligatia de a se asigura ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate. Daca au fost desigilate mai mult de unul de acelasi fel, ne rezervam dreptul de a diminua contravaloarea fiecaruia dintre ele cu pana la 20%. Aceasta diminuare se face cu scopul repunerii la vanzare ca produs desigilat.
Plata cu Cardul prin PayU
Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra.
Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD(inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).
Nu se percepe nici un comision suplimentar pentru tranzactii.
Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie sa furnizati codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura dumeaneavoastra (in functie de card, pot lipsi).
Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.
Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul platformei PayU. Vexio.ro nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.
PayU Romania este o companie privata cu capital strain, inregistrata la Registrul Comertului cu numarul de inregistrare J40/9218/07.06.2004 si numar de identificare fiscala RO16490162.
Ramburs / Plata la livrare
Plata se efectueaza agentului firmei de curierat, in momentul primirii produselor.
Numerar la sediul nostru
Plata in numerar se poate efectua pentru comenzile care se ridica de la sediul Vexio.
Adresa: Str. Oxigenului nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).
In cazul in care alegeti aceasta optiune nu veti mai plati taxa de transport.
Plata in rate card de credit (online)
Star Card (Banca Transilvania): 2, 3, 4, 5 si 6 rate
Bonus Card (Garanti Bank): 1, 2, 3, 4, 5 si 6 rate
Alpha Bank: 2, 3, 4, 5 si 6 rate
CardAvantaj (Credit Europe Bank): 1, 2, 3, 4, 5 si 6 rate
Optimo Card (Credit Europe Bank): 18, 24 si 36 rate
Plata in rate se poate face doar online cu card-ul! NU se pot face plati in rate cu card-ul la sediul magazinului nostru.
Ordin de plata / Foaie de varsamant
Plata prin OP (ordin de plata) se face in baza facturii proforme emise de Vexio.
Factura proforma va fi emisa in momentul efectuarii comenzii si poate fi gasita in e-mail-ul de confirmare sau in contul dumneavoastra Vexio. Livrarea produselor se face dupa confirmarea platii proformei emise in contul specificat in document.
Datele necesare efectuarii platii sunt:
Beneficiar: SC FANPLACE IT SRL
Cod Fiscal: RO 31962960
Sediu social:Strada Oxigenului nr. 1H, Sat Caldararu, Comuna Cernica, Judetul Ilfov
Punct de lucru: Str. Oxigenului, nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).
Cont: RO85 BTRL RONC RT02 4735 8603
Banca: Banca Transilvania
Livrarea comenzilor si disponibilitatea produselor
Atentie! Pentru comenzile cu factura pe persoana juridica, achitate in avans, se pot ridica de la sediul nostru doar cu imputernicire semnata si stampilata!
Puteti ridica gratuit produsele de la sediul nostru din Str. Oxigenului nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).
Termenul de livrare a produselor achizitionate de pe site-ul www.vexio.ro este de 24, maxim 48 ore din momentul confirmarii comenzii. In anumite situatii, FANPLACE IT SRL isi rezerva dreptul de a mari termenul de livrare, dar numai cu acordul clientului. In lipsa acordului, comanda se anuleaza.
In cazul in care clientul nu poate fi contactat la data si ora stabilita pentru livrare, produsele comandate vor fi rezervate timp de 3 zile lucratoare, interval de timp in care se va incerca recontactarea clientului pentru a definitiva livrarea. Daca nici in acest interval de timp clientul nu poate fi contactat, comanda va fi anulata.
Livrarea cu verificare
Comenzile platite cu Ordin de Plata se livreaza numai dupa intrarea sumei in contul FANPLACE IT SRL.
Pentru comenzile expediate prin curier rapid cu livrare in urmatoarele zile lucratoare, inclusiv sambata, dupa primele 3 incercari de livrare coletul se ridica de la Sediul firmei de curierat.
Intervalul de livrare este cuprins intre 1 si 30 zile din momentul confirmarii comenzii.Pentru produsele care se aduc pe comanda din depozitele externe se va comunica/confirma termenul de livrare.
Intervalul de confirmare a comenzii este cuprins intre 1 si 5 zile calendaristice din momentul plasarii acesteia pe site.
Nu exista alte taxe pentru kilometri suplimentari - Se livreaza in orice localitate cu acelasi pret.
Va rugam sa verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la Curier, in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor in cazul in care coletele prezinta urme de deteriorare.
Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare!