Luni - Vineri 09:00 - 18:00

Smartphone Samsung Galaxy A8 (2018) 32GB Dual SIM Black

Cod:

SM-A530FZKDROM


Cod intern: #217271

  • Distribuie pe:
Produsul nu mai este activ in oferta Vexio

Iti recomandam alte produse similare din categoria Smartphone

Ai nevoie de ajutor? Contacteaza echipa de vanzari sau suna la 0374 477 111.

Descriere Smartphone Galaxy A8 (2018) 32GB Dual SIM Black de la Samsung

Telefon mobil Samsung Galaxy A8 (2018), Dual SIM, 32GB, 4G

 

Vedere extinsa


Vezi mai mult pe ecranul telefonului Galaxy A8 cu Infinity Display. Este un ecran mare, superb care se intinde de la o margine la alta , la care te vei uita cu placere.

Etaleaza-ti stilul



Fie ca gusturile tale sunt indraznete sau clasice, poti alege din culorile elegante* ale telefonului Galaxy A8. Iar liniile sale  fine creeaza o aderenta confortabila, ergonomica - este un telefon frumos pe care nu vei vrea sa-l lasi din mana.
*Disponibilitatea culorilor poate varia in functie de tara sau regiune.
 

Intra in scena


Te vei simti complet captivat de ceea ce este pe ecran, multumita proportiei de 18.5.9 a Ecranului Infinity. Cel mai mare ecran pentru telefoanele Galaxy A de pana acum ofera o vedere orizontala larga, furnizand o experienta cinematografica uimitoare.
 

Vezi tot odata


Display-ul Infinity este de asemenea mai lung decat ecranul modelului anterior, astfel incat poti citi si naviga cu mai putina glisare. Fie ca iti verifici notificarile din social media sau citesti stirile, vei vedea mai mult odata si le vei da degetelor tale o pauza.
 

Capodopera dintr-o miscare


Sa faci fotografii uimitoare pe telefonul Galaxy A8 este la fel de usor precum atingerea butonului declansator. Camera frontala duala inoveaza selfie-urile si wefie-urile, punand focus pe tine si prietenii tai astfel incat sa poti fotografia momentele intr-un mod nou. Iar cu camera din spate de 16 MP, scena din jur va iesi clara si stralucitoare.
 

Perfectioneaza-ti selfie-ul


Adaugati o atmosfera placuta si distractiva selfie-urilor dumneavoastra cu ajutorul modului Live Focus pe camera frontala duala. Acesta estompeaza fundalul, adaugand efectul bokeh, astfel incat tu si prietenii tai sa iesiti in evidenta. Dupa aceea, puteti regla focalizarea dupa gustul dumneavoastra .
 

Focus pe distractie


Personalizeaza-ti imaginile cu stickere si filtre extraordinare. Decoreaza selfie-urile cu stickere folosind tehnologia de recunoastere faciala. Sau editeaza inainte de a fotografia cu modul Food, efectul Beauty sau Filtre. Iar efectul Beauty functioneaza in timp ce filmezi cu camera frontala, astfel incat sa poti arata minunat in actiune.
*Efectul Beauty poate fi aplicat doar utilizand camera frontala.
**Efectul Beauty nu poate fi ajustat in timpul inregistrarii video.
***Filtrele disponibile pot varia in functie de utilizator.
 

Fa fotografia in orice fel de lumina


Fie ca esti afara noaptea sau te-a prins intunericul, vei fotografia scena clar cu capacitatea noua de imbunatatire a luminii scazute cu camera din spate a telefonului Galaxy A8. Obiectivul stralucitor F 1.7, 1,12㎛ pixeli si senzor mai mare de 1/2,8” aduc lumina din mediu pentru a face fotografii clare si detaliate.
 
 

Un mod nou de a cauta

Gasesti usor imaginea pe care o doresti cu bara de cautare din galerie. Pe masura ce cauti, galeria iti analizeaza fotografiile si scoate imaginile relevante, chiar prezentandu-le pe categorii.
 

Rezistent la apa


Vrei un telefon care functioneaza in orice conditii. Galaxy A8 are un rating IP68* pentru rezistenta la apa si praf, ceea ce inseamna ca nu te vor putea opri nici stropii, nici ploaia**.

*Galaxy A8 are rating IP68, ceea ce inseamna ca este protejat impotriva prafului si rezistent la apa. Nivelul de rezistenta la apa se bazeaza pe conditii testate de submersiune de pana la 1,5 metri in apa dulce, timp de pana la 30 de minute. Pentru a prelungi viata dispozitivului tau, dupa submersiune sau stropire, curata-l cu apa curata si usuca-l cu o carpa din microfibre.
**Ratingul telefonului Galaxy A8 nu protejeaza impotriva ploii abundente si a stropirilor semnificative.
 

Bixby

Aici pentru a va ajuta


Organizeaza-ti ziua, seteaza mementouri si primeste informatii prin intermediul camerei tale cu Bixby. Bixby este un asistent virtual care functioneaza prin mesaje text si prin touch si care iti invata obiceiurile. Cu Bixby Home, Bixby Vision, si Bixby Reminder*, se integreaza fara cusur nu doar in telefonul Galaxy A8, ci si in stilul tau de viata.
*Bixby este disponibil doar in anumite tari, doar cu anumite dispozitive, functii si limbi.
 

Always on Display

Intotdeauna pregatit pentru tine


Informeaza-te fara a deschide telefonul. Ecranul Always On Display este intotdeauna valabil si contine informatii importante cum ar fi data, ora, notificari si chiar si nivelul bateriei.
 

Telefonul care plateste


Lasa cardurile acasa - tot ce ai nevoie este telefonul tau Galaxy A8 si Samsung Pay. Cu Samsung Pay, poti plati virtual oriunde ai folosi cardul tau de credit, intr-un mod simplu si sigur.*
 
 

Separa munca de conversatiile de acasa



Separa mesajele de la lucru si cele personale cu usurinta. Cu Dual Messenger, acum te poti conecta cu doua conturi separate de chat pe aplicatiile tale favorite de messenger* - si este simplu sa instalezi al doilea cont din ecranul de start.
*Aplicatiile Messenger suportate de Dual Messenger pot varia in functie de tara si regiune.
 

Protejeaza-ti datele


Protejeaza-ti datele personale cu Secure Folder* pe Galaxy A8. Acesta creeaza un spatiu separat in interiorul dispozitivului** pentru a stoca datele sensibile si personale care vor fi accesibile doar tie.
*Disponibilitatea acestui serviciu va varia in functie de natura continutului criptat.
**Dosarul securizat separa stocarea la nivelul software-ului fara a ocupa spatiu suplimentar.
 
 

Control Wi-Fi comod


Economiseste fara efort datele mobile si durata bateriei cu controlul Wi-Fi adaptabil pe telefonul Galaxy A8. Acesta retine unde ai fost conectat anterior la Wi-Fi si porneste pentru a se conecta instant cand esti in zona respectiva. Iar cand pleci din aria de serviciu, Wi-Fi-ul se opreste pentru a-ti pastra durata bateriei.*
*Conexiunea si viteza Wi-Fi pot varia in functie de mediul de utilizare.
 

Deblocare simpla si rapida


Deblocarea este la fel de simpla ca atunci cand faci un selfie sau cand iti scanezi amprenta. Cu recunoasterea faciala* si scannerul de amprente, accesarea telefonului tau este rapida si comoda.
*Recunoasterea faciala este mai putin sigura decat modelul, PIN-urile sau parolele.
**Imaginea ecranului simulata pentru scopuri ilustrative.
 

Fa mai multe si stocheaza mai multe


Fie ca te joci sau esti multitasking, totul este rapid si fara cusur cu 4 GB RAM* pe Galaxy A8. Si poti pastra lucrurile importante usor si la indemana cu stocarea extensibila microSD - pana la 256 GB aditional. Iar daca obisnuiesti sa calatoresti mult sau sa ai doua numere separate, vei avea si optiunea de a folosi Dual SIM**
*Specificatiile RAM si spatiul de stocare disponibil pot varia in functie de tara sau regiune.
*Disponibilitatea dual SIM poate varia in functie de tara si/sau operator.
***Card Micro SD vandut separat.

Specificatii tehnice


  • General
    • Aparitie
      2018
    • Retea
      GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
      HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
      LTE
    • Dimensiuni
      149.2 x 70.6 x 8.4 mm
    • Greutate
      172 g
    • Altele
      Front/back glass, aluminum frame
      Samsung Pay
      IP68 certified - dust/water proof over 1.5 meter and 30 minutes
      Fast battery charging
      ANT+ support
      Always-on display
  • Display
  • Memorie
    • Slot card
      Da
    • Memorie interna
  • Transmisie Date
    • 4G
      Da
    • 3G
      Da
    • Dual SIM
      Da
    • WLAN
      Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, WiFi Direct, hotspot
    • Bluetooth
      5.0, A2DP, EDR, LE
    • USB
      2.0, Type-C 1.0 reversible connector
    • Senzori
      Fingerprint (rear-mounted), accelerometer, gyro, proximity, compass, barometer
  • Caracteristici
    • CPU
      Exynos 7885 Octa 2x2.2 GHz Cortex-A73 & 6x1.6 GHz Cortex-A53
    • Nr. nuclee
      8
    • Memorie Ram
    • Caracteristici camera
      f/1.7, phase detection autofocus, LED flash
      Geo-tagging, touch focus, face detection, panorama, HDR

    • Camera foto
    • GPS
      Da
  • Baterie
    • Capacitate
    • Tip baterie
      Non-removable Li-Ion

Rareori informatiile pot contine mici inadvertente: fotografiile produsului au caracter informativ si pot contine accesorii neincluse in pachetele standard. Toate promotiile prezente in site sunt valabile in limita stocului. Fiecare produs comercializat beneficiaza de garantia specifica data de catre furnizorul, producatorul sau distribuitorul oficial. Toate marcile apartin detinatorilor legali. Echipa noastra face toate eforturile pentru a elimina orice inadvertente sau erori.

Politica de returnare

 

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014: consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 calendaristice zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile calendaristice de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor

Fanplace IT S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport daca livrarea s-a facut prin alte metode decat cea standard oferita de Fanplace IT S.R.L.

Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.

Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (de preferat in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si doar in cazul contractelor la distanta ( orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a multor mijloace de comunicare la distanta, panala si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul).

 

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.

 

Procedura de returnare

 

Exercitarea dreptului de retragere

 

Consumatorul informeaza Fanplace IT S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele:

1. -o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (preferabil e-mail: retur@vexio.ro).

2. - Completarea unei cereri noi de retur din contul de client. Link : https://www.vexio.ro/account/rma/

 

Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.

 

Obligatiile care revin Fanplace IT S.R.L.

 

Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face in termen de 14 zile de la primirea cererii de retur.

 

Obligatiile care revin consumatorului

 

Produsele sunt inmanate Fanplace IT S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

 

Produse excluse, fara drept de returnare

 

Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:

  • a. Licente software;
  • b. Consumabile (acumulatori, cartuse imprimanta etc);
  • c. Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (produse de ingrijire/ igiena personala, casti, electrocasnice, etc);
  • d. Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (extensii de garantii, servere non-standard);
  • e. Servicii (testare, asamblare, montare componenta sau orice alt serviciu listat in categoria Servicii prestat catre consumator);

Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe suport material (aplicatii software inclusiv jocuri livrate printr-un link de download si cheie de activare).

Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.

 

 

Retur de produse

Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:

  • Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).
  • Produs nefunctional/deteriorat in primele 48 ore de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise sau prin prezentarea la sediu in termen de 48 de ore de la primirea produsului. Va recomandam ca verificarea/testarea produselor comandate sa se faca in termenul de 48 de ore. Orice reclamatie ulterioara nu se ia in considerare.
  • Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
  • Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.

Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.

Solicitarile de retur se notifica pe adresa de mail retur@vexio.ro sau prin prezentarea la sediul Fanplace IT S.R.L cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.

Returnarea produselor la sediul Fanplace IT S.R.L. se poate face de luni pana vineri in intervalul 09:00 - 18:00.

Mentiune
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.

In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel si se doreste returul la toate, comparatorul are obligatia de a se asigura ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate. Daca au fost desigilate mai mult de unul de acelasi fel, ne rezervam dreptul de a diminua contravaloarea fiecaruia dintre ele cu pana la 20%. Aceasta diminuare se face cu scopul repunerii la vanzare ca produs desigilat.

 

 

 Plata cu Cardul prin PayU

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra.
Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD(inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).
Nu se percepe nici un comision suplimentar pentru tranzactii.
Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie sa furnizati codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura dumeaneavoastra (in functie de card, pot lipsi).
Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.
Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul platformei PayU. Vexio.ro nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.

PayU Romania este o companie privata cu capital strain, inregistrata la Registrul Comertului cu numarul de inregistrare J40/9218/07.06.2004 si numar de identificare fiscala RO16490162.

Ramburs / Plata la livrare

Plata se efectueaza agentului firmei de curierat, in momentul primirii produselor.

  

Numerar la sediul nostru

Plata in numerar se poate efectua pentru comenzile care se ridica de la sediul Vexio.
Adresa: Str. Oxigenului nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).

In cazul in care alegeti aceasta optiune nu veti mai plati taxa de transport.

 

Plata in rate card de credit (online)

Star Card (Banca Transilvania): 2, 3, 4, 5 si 6 rate

Bonus Card (Garanti Bank): 1, 2, 3, 4, 5 si 6 rate

Alpha Bank: 2, 3, 4, 5 si 6 rate

CardAvantaj (Credit Europe Bank): 1, 2, 3, 4, 5 si 6 rate

Optimo Card (Credit Europe Bank): 18, 24 si 36 rate

Plata in rate se poate face doar online cu card-ul! NU se pot face plati in rate cu card-ul la sediul magazinului nostru.

 

Ordin de plata / Foaie de varsamant

Plata prin OP (ordin de plata) se face in baza facturii proforme emise de Vexio.

Factura proforma va fi emisa in momentul efectuarii comenzii si poate fi gasita in e-mail-ul de confirmare sau in contul dumneavoastra Vexio. Livrarea produselor se face dupa confirmarea platii proformei emise in contul specificat in document.

 

Datele necesare efectuarii platii sunt:

Beneficiar: SC FANPLACE IT SRL
Cod Fiscal: RO 31962960
Sediu social:Strada Oxigenului nr. 1H, Sat Caldararu, Comuna Cernica, Judetul Ilfov

Punct de lucru: Str. Oxigenului, nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).
Cont: RO85 BTRL RONC RT02 4735 8603
Banca: Banca Transilvania

Livrarea comenzilor si disponibilitatea produselor

Atentie! Pentru comenzile cu factura pe persoana juridica, achitate in avans, se pot ridica de la sediul nostru doar cu imputernicire semnata si stampilata!

Puteti ridica gratuit produsele de la sediul nostru din Str. Oxigenului nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).      

  1. Livrare in Bucuresti cu Sameday Curier / Fancourier. Pana in 149 lei costa 10 lei transportul.                                                                                                                             
  2. Pentru comenzi peste 149 lei transportul este gratuit in Bucuresti in limita a 6 kg. Greutatea suplimentara se taxeaza cu 1 leu / kg.                                                                                                                                                                     
  3. Livrare oriunde in tara prin Fan Courier/Sameday Costa 19.9 lei cu tot cu tva primele 6 kg, pentru comenzi pana in 499 lei. Pentru comenzi peste 499 lei transportul este gratuit in limita a 6 kg. Greutatea suplimentara se taxeaza cu 1 leu / kg.
  4. NOU: Ridicare din Sameday Easybox. Cost 10.90 lei, tva inclus.

Termenul de livrare a produselor achizitionate de pe site-ul www.vexio.ro este de 24, maxim 48 ore din momentul confirmarii comenzii. In anumite situatii, FANPLACE IT SRL isi rezerva dreptul de a mari termenul de livrare, dar numai cu acordul clientului. In lipsa acordului, comanda se anuleaza.

In cazul in care clientul nu poate fi contactat la data si ora stabilita pentru livrare, produsele comandate vor fi rezervate timp de 3 zile lucratoare, interval de timp in care se va incerca recontactarea clientului pentru a definitiva livrarea. Daca nici in acest interval de timp clientul nu poate fi contactat, comanda va fi anulata.

  • Imediat: Daca toate produsele sunt in stocul VEXIO. Livarea se poate face la Sediul VEXIO sau prin curier rapid (comanda va ajunge la destinatie in ziua urmatoare).
  • In intervalul de timp specific, afisat, al fiecarui produs: Produsele sunt disponibile in stocul furnizorilor.
  • In intervalul de timp agreat impreuna cu dumneavoastra.

Livrarea cu verificare

  • produsele care beneficiaza de aceasta facilitate sunt televizoarele si monitoarele
  • optiunea este mentionata pe nota de transport (AWB) a coletului
  • destinatarul are obligatia de a solicita verificarea coletului impreuna cu agentul firmei de curierat
  • agentul firmei de curierat are obligatia de a asista la verificarea coletului
  • in cazul in care coletul are urme vizibile de lovire, distrugere, etc, acesta se refuza
  • orice reclamatie survenita in urma livrarii coletelor cu aceasta optiune, nu este luata in considerare

Comenzile platite cu Ordin de Plata se livreaza numai dupa intrarea sumei in contul FANPLACE IT SRL.

Pentru comenzile expediate prin curier rapid cu livrare in urmatoarele zile lucratoare, inclusiv sambata, dupa primele 3 incercari de livrare coletul se ridica de la Sediul firmei de curierat.

  • Stoc magazin suficientStoc magazin limitat - Produsul se afla in stocul fizic al magazinului si poate fi achizitionat si livrat in aproximativ 24 ore. Rezervarile din stoc se fac in urma trimiterii comenzii. Stocul este actualizat in timp real.
  • In stoc depozit - Produsul este disponibil in stocul depozitelor externe sau furnizorilor si nu in stocul magazinului. Se poate livra in urma trimiterii comenzii, in cel mai scurt timp posibil in limita stocului fizic al depozitelor/furnizorilor.  Stocul este actualizat cel putin o data pe zi.
  • Nu este in stoc - Produsul nu este disponibil si nici nu sunt informatii precise privind termenul de livrare. Aveti posibilitatea de a seta alerta stoc, apasand butonul "Seteaza alerta stoc", in momenul in care produsul devine disponibil veti primi un email ce va anunta automat modificarea dispnibilitatii.
  • Intreaba stoc - Va rugam sa ne contactati pentru a afla disponibilitatea sau termenul de livrare al acestui produs.
  • Disponibil la comanda - Produsul va fi disponibil in termenul precizat, in urma trimiterii comenzii si in limita stocului disponibil. Plata se face integral in avans.

Intervalul de livrare este cuprins intre 1 si 30 zile din momentul confirmarii comenzii.Pentru produsele care se aduc pe comanda din depozitele externe se va comunica/confirma termenul de livrare.

Intervalul de confirmare a comenzii este cuprins intre 1 si 5 zile calendaristice din momentul plasarii acesteia pe site.

Nu exista alte taxe pentru kilometri suplimentari - Se livreaza in orice localitate cu acelasi pret.

Va rugam sa verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la Curier, in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor in cazul in care coletele prezinta urme de deteriorare.

Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare!

Ai cumparat sau primit acest produs? Spune si altora parerea ta.