Luni - Vineri 09:00 - 18:00

Detector de miscare AJAX MotionCam PhOD wireless PIR de interior cu verificare foto la alarma Alb

961,99 lei TVA inclus

Pretul include taxa verde.


Disponibilitate: Nu este in stoc


Garantie: 24 luni


Livrare gratuita


Descriere Detector de miscare MotionCam PhOD wireless PIR de interior cu verificare foto la alarma Alb de la AJAX

  • Verificare foto la alarma, la cerere si la scenarii
  • Functioneaza pe o distanta de pana la 15m
  • Imunitate la animalele de companie
  • IP50
Caracteristici
Tip detector Wireless
Instalare Interior
Compatibilitate Hub 2
Hub 2 Plus
Hub Hybrid (2G)
Hub Hybrid (4G)
ReX 2
Distanta detectare miscare Pana la 12m
Identificare (excludere) animale de companie Greutate: pana la 20Kg
Inaltime: pana la 50cm
Senzor PIR
Unghi detectare si vizualizare Orizontal: 88.5°
Vertical: 80°
Timp semnal alarma 0.15s
Verificare foto
(la alarma, la scenariu, la cerere)
Transmitere imagine neprelucrata: 9s
Calitate imagine: 640x480
Imagini multiple: 1-5 imagini
Distanta comunicare Max: 1700m in spatiu deschis
Interval de interogare 12–300 s
Iluminare pe timp de noapte IR
Sensibilitate Ajustabila, pana la 3 nivele
Protectie anti sabotaj Da
General
Alimentare 2 x baterii CR123A, 3V
Durata de viata baterii Pana la 4 ani
Mediu functionare -10°C ~ 40°C, umiditate relativa <75%
Standard protectie IP50
Dimensiuni 110 × 65 × 50 mm
Greutate 86g
Certificare EN 50131 (Grad 2)
PD 6662:2017

 

 

 

MotionCam (PhOD) Jeweler este un detector de miscare fara fir care accepta verificarea foto a alarmelor, functiile Foto la cerere si Fotografie dupa scenariu .

Destinat pentru instalare in interior. Poate recunoaste miscarea la o distanta de pana la 12 metri. Ignora animalele de companie atunci cand sunt instalate si configurate corect.

 

MotionCam (PhOD) Jeweller functioneaza ca parte a sistemului de securitate Ajax, comunicand cu hub-ul prin doua protocoale radio securizate: detectorul foloseste Jeweler pentru

a transmite alarme si evenimente si Wings pentru a transmite fotografii. Raza de comunicare hub este de pana la 1.700 de metri intr-un spatiu deschis.

 

Elemente functionale

 

  1. Indicator cu LED.
  2. Lentila detector de miscare.
  3. Lumina de fundal cu infrarosu. Folosit pentru a face fotografii in conditii de intuneric si lumina scazuta.
  4. Aparat foto.
  5. Panou de montare SmartBracket. Pentru a scoate panoul, glisati-l in jos.
  6. Parte perforata a panoului de montaj. Este necesara declansarea unui tamper in cazul oricarei incercari de detasare a detectorului de la suprafata. Nu o rupe!
  7. Buton de manipulare . Se declanseaza atunci cand se incearca detasarea detectorului de la suprafata sau scoaterea acestuia de pe panoul de montare.
  8. Butonul de alimentare al detectorului.
  9. Codul QR al detectorului. Folosit pentru a se conecta la sistemul de securitate Ajax.

 

Hub-uri si extensii de gama compatibile

MotionCam (PhOD) Jeweler necesita un hub pentru a functiona. Lista de hub-uri si extensii de gama compatibile este disponibila in tabelul de mai jos:

  • Huburi Extensoare de raza de semnal radio ReX 2
  • Hub 2 (2G)
  • Hub 2 (4G)
  • Hub 2 Plus
  • Hub hibrid (2G)
  • Hub hibrid (4G)
  • ReX 2

Nu este furnizata conexiunea la alte hub-uri , extensii de gama de semnal radio , ocBridge Plus si uartBridge .

 

Principiul de functionare

MotionCam (PhOD) Jeweler este un detector de miscare fara fir care accepta verificarea foto. Detecteaza miscarea in zona sigura cu ajutorul unui senzor infrarosu prin

captarea obiectelor in miscare cu o temperatura apropiata de corpul uman. Dupa ce este detectata o miscare, camera incorporata face o serie de fotografii, permitandu-va

sa evaluati dinamic ceea ce se intampla pe site, salvand utilizatorii de anxietate inutila si companiile de securitate de apeluri false de patrulare.

 

Cand un detector armat identifica miscare, trimite instantaneu o alarma catre hub, care activeaza sirenele conectate la sistem, declanseaza scenarii si anunta utilizatorii si

compania de securitate. Toate alarmele si evenimentele MotionCam (PhOD) Jeweler sunt inregistrate in fluxul de notificari al aplicatiei Ajax.

Utilizatorii stiu exact unde este detectata miscarea. Notificarile contin numele hub-ului (numele unitatii securizate), numele dispozitivului si camera virtuala careia este alocat detectorul.

 

Verificare foto

Verificarea foto va permite sa evaluati ce se intampla in instalatia securizata cu o camera incorporata, care poate face de la 1 la 5 imagini cu o rezolutie de 160 × 120 si 320 × 240, precum si pana la 3 imagini cu o rezolutie de 640 × 480 pixeli. Cu verificarea foto, puteti primi confirmari vizuale ale alarmelor de la MotionCam (PhOD) Jeweller si alte dispozitive Ajax. ​​De asemenea, puteti verifica situatia: aflati ce fac copiii, verificati daca animalul dvs. de companie este OK sau pur si simplu monitorizati situatia acasa.

Detectorul are o lumina de fundal cu infrarosu pentru fotografierea in intuneric, care se activeaza cu lumina insuficienta. MotionCam (PhOD) Jeweller realizeaza fotografii alb-negru atunci cand fotografiaza in aceste conditii.

Exista trei tipuri de verificare foto: fotografie dupa alarma, fotografie dupa scenariu si fotografie la cerere:

 

Fotografie de Alarma

Daca optiunea Fotografie cu alarma este configurata in setarile MotionCam (PhOD) Jeweler, alarmele detectorului din aplicatiile Ajax sunt insotite de fotografii sau o serie animata, in functie de modul de vizualizare selectat. Detectorul face o fotografie numai cand este armat.

Faceti clic pe notificarea de alarma MotionCam (PhOD) Jeweler din feedul evenimentului pentru a vedea fotografiile. Fotografiile sunt disponibile pentru toti utilizatorii cu acces la fluxul evenimentului.

 

O serie de fotografii sunt redate in aplicatie ca animatie. Ajuta la evaluarea derularii incidentului in timp. De asemenea, puteti vizualiza toate fotografiile individual facand clic pe pictograma din partea de jos a ecranului.

Puteti salva verificarea fotografiei ca videoclip sau imagini facand clic pe pictograma de descarcare.

 

 

Fotografie la cerere

 

Functia Fotografie la cerere permite utilizatorilor sa faca fotografii cu camerele incorporate ale detectoarelor cu verificare foto. Cu aceasta functie, puteti verifica

situatia din unitate: aflati ce fac copiii, verificati daca animalul dvs. de companie este OK sau pur si simplu monitorizati situatia acasa. In functie de setari, fotografiile

pot fi facute oricand sau cand MotionCam (PhOD) Jeweller este armat.

 

In mod implicit, functia Fotografie la cerere este dezactivata pentru toti utilizatorii. Utilizatorii cu dreptul de a gestiona setarile de confidentialitate (setari hub, sectiunea

Confidentialitate ) determina cine poate face si vizualiza fotografii la cerere si ce detectoare cu verificare foto pot face fotografii. Utilizatorii PRO nu pot gestiona setarile

de confidentialitate, dar pot face fotografii la cerere daca li se acorda o astfel de permisiune.

 

Setarile de confidentialitate nu se aplica fotografiilor realizate de detectoare declansate in cazul unei alarme. Toti utilizatorii de sistem care au acces la fluxul de evenimente

hub pot vizualiza fotografiile realizate in cazul unei alarme.

 

Fotografie de Scenario

Functia Photo by Scenario va permite sa creati un scenariu pentru detectoarele de miscare cu verificare foto, conform caruia acestia vor face poze in caz

de alarma de la alte dispozitive Ajax.

 

In mod implicit, functia Fotografie dupa scenariu este dezactivata pentru toti detectoarele. Un utilizator cu acces la setarile de confidentialitate poate activa

aceasta functie. Utilizatorii aplicatiilor PRO nu pot gestiona setarile de confidentialitate, dar pot acorda acest drept oricarui utilizator al sistemului.

 

In setarile sistemului, puteti seta exact cand un detector cu verificare foto poate face fotografii in functie de un scenariu: in orice moment sau cand MotionCam

(PhOD) Jeweller este armat.

 

Fotografiile dupa scenariu sunt disponibile pentru toti utilizatorii sistemului cu acces la fluxul de evenimente. Evenimentul de fotografiere dupa alarma de la alte

dispozitive este trimis la statia de monitorizare a companiei de securitate prin SIA (DC-09) si alte protocoale proprietare. Codul evenimentului este 730.

 

Fotografiile realizate in functie de scenariu sunt disponibile inginerilor CMS daca software-ul CMS accepta verificarea foto. Fotografiile dupa scenariu sunt

disponibile si in aplicatia PRO Desktop .

 

Protocoale de transfer de date Jeweller si Wings

Jeweler si Wings sunt protocoale bidirectionale de transfer de date fara fir care asigura o comunicare rapida si fiabila intre hub si dispozitive. Detectorul foloseste

Jeweler pentru a transmite alarme si evenimente. Wings sunt folosite pentru a transmite fotografii.

 

Ambele protocoale accepta criptarea si autentificarea pentru a preveni falsificarea. Conexiunea cu dispozitivele este monitorizata printr-un sistem de sondaje

hub-detector. Starile lor sunt afisate in timp real in aplicatiile Ajax. Frecventa de interogare este setata de un utilizator sau un PRO cu drepturi de configurare a sistemului.

 

Timp de livrare a fotografiilor

Timpul de livrare a fotografiilor catre aplicatiile Ajax depinde de rezolutia selectata, de conexiunea detectorului la extensia de raza a semnalului radio, de puterea semnalului

Wings si de viteza conexiunii la Internet. Mesajele de alarma sunt livrate imediat.

 

Compensarea temperaturii

Detectorul percepe oamenii si alte obiecte ca puncte de caldura. Aparatul monitorizeaza aceste puncte de caldura si, daca se misca, inregistreaza o alarma. In conditii ideale,

temperatura corpului uman (36,6°C in medie) difera de temperatura ambianta, iar contrastul acestora permite detectorului de miscare sa inregistreze cu exactitate miscarea unei

persoane.

 

In situatiile in care temperatura ambientala este foarte apropiata de temperatura corpului uman, detectorul poate sa nu functioneze corect si poate da alarme false. Compensarea

temperaturii este utilizata in toate detectoarele de miscare Ajax, astfel incat MotionCam (PhOD) Jeweller detecteaza miscarea pe intregul interval de temperatura de functionare.

 

Imunitatea animalelor de companie

Cand este instalat si configurat corespunzator, MotionCam (PhOD) Jeweller nu reactioneaza la animalele de pana la 50 de centimetri inaltime si cantarind pana la 20 de kilograme.

Detectorul este instalat la o inaltime de 2,4 metri fara nicio obstacol in calea vederii — de exemplu, in coltul camerei, unde vederea nu va fi blocata de dulapuri sau alte mobilier.

Setarea corecta necesita, de asemenea, o alegere corecta a sensibilitatii detectorului:

  • Inalt — detectorul nu raspunde la pisici (pana la 25 cm inaltime).
  • Mediu - nu raspunde la cainii mici (pana la 35 cm inaltime).
  • Scazut - nu raspunde animalelor de pana la 50 cm inaltime.

Daca MotionCam (PhOD) Jeweller este instalat sub inaltimea recomandata, atunci animalele se vor deplasa in zona hipersensibila. Detectorul poate da alarma daca un caine merge

pe picioarele din spate sau sare pe un fotoliu. De asemenea, va da alarma daca animalul poate sari la nivelul detectorului sau sa se deplaseze in apropierea acestuia.

Jeweller MotionCam (PhOD) poate transmite urmatoarele evenimente:

  • Alarma de miscare.
  • Verificari ale alarmei vizuale MotionCam (PhOD).
  • Fotografie de Scenario.
  • Alarma de manipulare/recuperare.
  • Pierderea/restabilirea conexiunii cu hub-ul.
  • Dezactivarea/activarea temporara a detectorului.
  • Incercarea nereusita de a arma sistemul de securitate (cu verificarea integritatii sistemului activata).
  • Fotografiile la cerere nu sunt trimise la statia de monitorizare a companiei de securitate.

Specificatii tehnice


  • Emag
    • Tip produs
    • Utilizat pentru
    • Tip conectare
    • Conectivitate
      Wireless
    • Culoare
      Alb
    • Altele
      PIR de interior cu verificare foto la alarma

Rareori informatiile pot contine mici inadvertente: fotografiile produsului au caracter informativ si pot contine accesorii neincluse in pachetele standard. Toate promotiile prezente in site sunt valabile in limita stocului. Fiecare produs comercializat beneficiaza de garantia specifica data de catre furnizorul, producatorul sau distribuitorul oficial. Toate marcile apartin detinatorilor legali. Echipa noastra face toate eforturile pentru a elimina orice inadvertente sau erori.

Politica de returnare

 

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014: consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 calendaristice zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile calendaristice de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor

Fanplace IT S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport daca livrarea s-a facut prin alte metode decat cea standard oferita de Fanplace IT S.R.L.

Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.

Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (de preferat in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si doar in cazul contractelor la distanta ( orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a multor mijloace de comunicare la distanta, panala si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul).

 

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.

 

Procedura de returnare

 

Exercitarea dreptului de retragere

 

Consumatorul informeaza Fanplace IT S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele:

1. -o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (preferabil e-mail: retur@vexio.ro).

2. - Completarea unei cereri noi de retur din contul de client. Link : https://www.vexio.ro/account/rma/

 

Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.

 

Obligatiile care revin Fanplace IT S.R.L.

 

Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face in termen de 14 zile de la primirea cererii de retur.

 

Obligatiile care revin consumatorului

 

Produsele sunt inmanate Fanplace IT S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

 

Produse excluse, fara drept de returnare

 

Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:

  • a. Licente software;
  • b. Consumabile (acumulatori, cartuse imprimanta etc);
  • c. Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (produse de ingrijire/ igiena personala, casti, electrocasnice, etc);
  • d. Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (extensii de garantii, servere non-standard);
  • e. Servicii (testare, asamblare, montare componenta sau orice alt serviciu listat in categoria Servicii prestat catre consumator);

Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe suport material (aplicatii software inclusiv jocuri livrate printr-un link de download si cheie de activare).

Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.

 

 

Retur de produse

Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:

  • Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).
  • Produs nefunctional/deteriorat in primele 48 ore de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise sau prin prezentarea la sediu in termen de 48 de ore de la primirea produsului. Va recomandam ca verificarea/testarea produselor comandate sa se faca in termenul de 48 de ore. Orice reclamatie ulterioara nu se ia in considerare.
  • Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
  • Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.

Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.

Solicitarile de retur se notifica pe adresa de mail retur@vexio.ro sau prin prezentarea la sediul Fanplace IT S.R.L cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.

Returnarea produselor la sediul Fanplace IT S.R.L. se poate face de luni pana vineri in intervalul 09:00 - 18:00.

Mentiune
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.

In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel si se doreste returul la toate, comparatorul are obligatia de a se asigura ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate. Daca au fost desigilate mai mult de unul de acelasi fel, ne rezervam dreptul de a diminua contravaloarea fiecaruia dintre ele cu pana la 20%. Aceasta diminuare se face cu scopul repunerii la vanzare ca produs desigilat.

 

 

 Plata cu Cardul prin PayU

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra.
Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD(inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).
Nu se percepe nici un comision suplimentar pentru tranzactii.
Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie sa furnizati codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura dumeaneavoastra (in functie de card, pot lipsi).
Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.
Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul platformei PayU. Vexio.ro nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.

PayU Romania este o companie privata cu capital strain, inregistrata la Registrul Comertului cu numarul de inregistrare J40/9218/07.06.2004 si numar de identificare fiscala RO16490162.

Ramburs / Plata la livrare

Plata se efectueaza agentului firmei de curierat, in momentul primirii produselor.

  

Numerar la sediul nostru

Plata in numerar se poate efectua pentru comenzile care se ridica de la sediul Vexio.
Adresa: Str. Oxigenului nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).

In cazul in care alegeti aceasta optiune nu veti mai plati taxa de transport.

 

Plata in rate card de credit (online)

Star Card (Banca Transilvania): 2, 3, 4, 5 si 6 rate

Bonus Card (Garanti Bank): 1, 2, 3, 4, 5 si 6 rate

Alpha Bank: 2, 3, 4, 5 si 6 rate

CardAvantaj (Credit Europe Bank): 1, 2, 3, 4, 5 si 6 rate

Optimo Card (Credit Europe Bank): 18, 24 si 36 rate

Plata in rate se poate face doar online cu card-ul! NU se pot face plati in rate cu card-ul la sediul magazinului nostru.

 

Ordin de plata / Foaie de varsamant

Plata prin OP (ordin de plata) se face in baza facturii proforme emise de Vexio.

Factura proforma va fi emisa in momentul efectuarii comenzii si poate fi gasita in e-mail-ul de confirmare sau in contul dumneavoastra Vexio. Livrarea produselor se face dupa confirmarea platii proformei emise in contul specificat in document.

 

Datele necesare efectuarii platii sunt:

Beneficiar: SC FANPLACE IT SRL
Cod Fiscal: RO 31962960
Sediu social:Strada Oxigenului nr. 1H, Sat Caldararu, Comuna Cernica, Judetul Ilfov

Punct de lucru: Str. Oxigenului, nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).
Cont: RO85 BTRL RONC RT02 4735 8603
Banca: Banca Transilvania

Livrarea comenzilor si disponibilitatea produselor

Atentie! Pentru comenzile cu factura pe persoana juridica, achitate in avans, se pot ridica de la sediul nostru doar cu imputernicire semnata si stampilata!

Puteti ridica gratuit produsele de la sediul nostru din Str. Oxigenului nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).      

  1. Livrare in Bucuresti cu Sameday Curier / Fancourier. Pana in 149 lei costa 10 lei transportul.                                                                                                                             
  2. Pentru comenzi peste 149 lei transportul este gratuit in Bucuresti in limita a 6 kg. Greutatea suplimentara se taxeaza cu 1 leu / kg.                                                                                                                                                                     
  3. Livrare oriunde in tara prin Fan Courier/Sameday Costa 19.9 lei cu tot cu tva primele 6 kg, pentru comenzi pana in 499 lei. Pentru comenzi peste 499 lei transportul este gratuit in limita a 6 kg. Greutatea suplimentara se taxeaza cu 1 leu / kg.
  4. NOU: Ridicare din Sameday Easybox. Cost 10.90 lei, tva inclus.

Termenul de livrare a produselor achizitionate de pe site-ul www.vexio.ro este de 24, maxim 48 ore din momentul confirmarii comenzii. In anumite situatii, FANPLACE IT SRL isi rezerva dreptul de a mari termenul de livrare, dar numai cu acordul clientului. In lipsa acordului, comanda se anuleaza.

In cazul in care clientul nu poate fi contactat la data si ora stabilita pentru livrare, produsele comandate vor fi rezervate timp de 3 zile lucratoare, interval de timp in care se va incerca recontactarea clientului pentru a definitiva livrarea. Daca nici in acest interval de timp clientul nu poate fi contactat, comanda va fi anulata.

  • Imediat: Daca toate produsele sunt in stocul VEXIO. Livarea se poate face la Sediul VEXIO sau prin curier rapid (comanda va ajunge la destinatie in ziua urmatoare).
  • In intervalul de timp specific, afisat, al fiecarui produs: Produsele sunt disponibile in stocul furnizorilor.
  • In intervalul de timp agreat impreuna cu dumneavoastra.

Livrarea cu verificare

  • produsele care beneficiaza de aceasta facilitate sunt televizoarele si monitoarele
  • optiunea este mentionata pe nota de transport (AWB) a coletului
  • destinatarul are obligatia de a solicita verificarea coletului impreuna cu agentul firmei de curierat
  • agentul firmei de curierat are obligatia de a asista la verificarea coletului
  • in cazul in care coletul are urme vizibile de lovire, distrugere, etc, acesta se refuza
  • orice reclamatie survenita in urma livrarii coletelor cu aceasta optiune, nu este luata in considerare

Comenzile platite cu Ordin de Plata se livreaza numai dupa intrarea sumei in contul FANPLACE IT SRL.

Pentru comenzile expediate prin curier rapid cu livrare in urmatoarele zile lucratoare, inclusiv sambata, dupa primele 3 incercari de livrare coletul se ridica de la Sediul firmei de curierat.

  • Stoc magazin suficientStoc magazin limitat - Produsul se afla in stocul fizic al magazinului si poate fi achizitionat si livrat in aproximativ 24 ore. Rezervarile din stoc se fac in urma trimiterii comenzii. Stocul este actualizat in timp real.
  • In stoc depozit - Produsul este disponibil in stocul depozitelor externe sau furnizorilor si nu in stocul magazinului. Se poate livra in urma trimiterii comenzii, in cel mai scurt timp posibil in limita stocului fizic al depozitelor/furnizorilor.  Stocul este actualizat cel putin o data pe zi.
  • Nu este in stoc - Produsul nu este disponibil si nici nu sunt informatii precise privind termenul de livrare. Aveti posibilitatea de a seta alerta stoc, apasand butonul "Seteaza alerta stoc", in momenul in care produsul devine disponibil veti primi un email ce va anunta automat modificarea dispnibilitatii.
  • Intreaba stoc - Va rugam sa ne contactati pentru a afla disponibilitatea sau termenul de livrare al acestui produs.
  • Disponibil la comanda - Produsul va fi disponibil in termenul precizat, in urma trimiterii comenzii si in limita stocului disponibil. Plata se face integral in avans.

Intervalul de livrare este cuprins intre 1 si 30 zile din momentul confirmarii comenzii.Pentru produsele care se aduc pe comanda din depozitele externe se va comunica/confirma termenul de livrare.

Intervalul de confirmare a comenzii este cuprins intre 1 si 5 zile calendaristice din momentul plasarii acesteia pe site.

Nu exista alte taxe pentru kilometri suplimentari - Se livreaza in orice localitate cu acelasi pret.

Va rugam sa verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la Curier, in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor in cazul in care coletele prezinta urme de deteriorare.

Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare!

Ai cumparat sau primit acest produs? Spune si altora parerea ta.