Luni - Vineri 09:00 - 18:00

Periuta de dinti electrica cu tehnologie DentalRF SILK'N ToothWave Black, eliminare tartru

Cod:

TW1PE1Z001


Cod intern: #1417200

  • Distribuie pe:
Produsul nu mai este activ in oferta Vexio

Iti recomandam alte produse similare din categoria Periuta de dinti

Ai nevoie de ajutor? Contacteaza echipa de vanzari sau suna la 0374 477 111.

Descriere Periuta de dinti electrica cu tehnologie DentalRF ToothWave Black, eliminare tartru de la SILK'N

 

Silk’n ToothWave

Curatare dentara profesionala

 

Te confrunti cu placa dentara, decolorari ale dintilor, pete, tartru sau gingii inflamate? Vrei sa reduci tartrul, sa ai dinti mai albi si o igiena bucala mai eficienta? Daca raspunsul este afirmativ, iti facem cunostinta cu periuta electrica de dinti revolutionara Silk'n ToothWave care ofera o experienta extraordinara de curatare dentara.

• Prima si singura periuta de dinti cu tehnologie patentata DentalRF™
• Curata dintii eficient, dar este blanda cu gingiile
• Reduce tartrul si placa 1,4
• Reduce sangerarea gingiilor si inflamatia gingiei 1,4
• Obtine rezultate mai bune de reducere a petelor si de albire 1,3




De ce ToothWave?

Silk’n ToothWave este prima si singura periuta de dinti electrica cu tehnologie patentata DentalRF™. Dezvoltat de inginerii Silk’n, acest dispozitiv se concentreaza pe curatarea eficienta a impuritatilor de pe suprafata dintilor, fiind in acelasi timp bland cu gingiile. ToothWave este rezultatul multor ani de cercetare si dezvoltare.

 

Dovedita clinic

Perierea obisnuita elimina substantele fine de pe dinti, cum este placa dentara. Daca placa nu este indepartata, se poate transforma intr-o substanta intarita numita tartru (calculus) 2.

ToothWave poate oferi rezultate profesionale. Efectul ToothWave, care utilizeaza tehnologia DentalRF™, a fost testat in mai multe studii clinice in care a fost comparat cu o alta periuta electrica care nu avea integrata tehnologia DentalRF™ 3,4. Dupa 6 saptamani de utilizare, s-a ajuns la concluzia ca, in aceasta comparatie, ToothWave a indepartat placa, dar ar putea reduce si tartrul care s-a format deja pe dinti4. De asemenea, a obtinut rezultate mai bune de albire si rezultate mai bune in ceea ce priveste reducerea sangerarii gingiilor, a inflamatiei gingiilor si a petelor3,4. ToothWave asigura o sanatate bucala imbunatatita4 si o senzatie mai proaspata dupa fiecare periere.

 

Cum functioneaza?
Tehnologia DentalRF™ din aceasta periuta de dinti electrica trimite unde usoare de frecventa radio, constand in molecule incarcate, la suprafata fiecarui dinte si molar. Aceste molecule destabilizeaza legaturile puternice care ataseaza impuritatile (de exemplu, tartru, pete, placa) de suprafata dintelui3.

 


Multe functii
Silk’n ToothWave are o autonomie de pana la 2 saptamani la o singura incarcare, atunci cand este utilizata de doua ori pe zi, timp de 2 minute la o curatare. De asemenea, poti alege intre 3 viteze de vibratie. La cea mai mare viteza de vibratie, periuta de dinti electrica realizeaza pana la 48.000 de vibratii pe minut. Cronometrul inteligent iti aminteste, de asemenea, sa treci la curatarea partii urmatoare a gurii, la fiecare 30 de secunde. Periuta de dinti electrica se opreste automat dupa 2 minute. Si, in cele din urma, este 100% rezistenta la apa, astfel incat sa o poti folosi la dus sau cand faci baie.

Utilizare sigura pe aparate dentare si implanturi dentare
Doresti sa reduci cantitatea de tartru acumulata pe dinti sau sa ai dinti mai albi, dar ai aparat dentar sau implanturi dentare? Poti obtine rezultatele dorite cu aceasta periuta de dinti electrica! DentalRF ™ si tehnologia de vibratii sunt adecvate si sigure pentru utilizare pe bretele metalice, plombe si orice tip de implanturi dentare. Experimenteaza diferenta pe care o poate face curatarea dentara in profunzime cu ToothWave!

1 Dupa 6 saptamani, ToothWave a aratat o reducere semnificativa a tartrului (calculus), a placii, a sangerarii gingiilor si a inflamatiei gingiei si a obtinut imbunatatiri mai mari in ceea ce priveste rezultatele de albire a nuantei dintilor si reducerea petelor, toate, in comparatie cu periuta de dinti cu control electric - SmileSonic Pro Advanced Clean.

2 Candice Abellon, (2019, April 9). How to Remove Plaque and Tartar. Healthline. https://www.healthline.com/health/tartar-removal

3 Liora Levi, Kimberly R Milleman, Jeffery L Milleman, et al. Safety and Efficacy of a Novel Toothbrush Utilizing RF Energy for Teeth Shade Whitening and the Reduction of Teeth Stains. Adv Dent & Oral Health. 2020; 12(3): 555831. DOI: 10.19080/ADOH.2020.12.555831.

4 Kimberly R Milleman, Liora Levi, Tori L Grahovac, et al. Safety and efficacy of a novel toothbrush utilizing RF energy for the reduction of plaque, calculus and gingivitis. American Journal of Dentistry. 2020; 33(3).

 

Intrebari frecvente:


Ce este Silk’n ToothWave?
Silk'n ToothWave este prima periuta electrica de dinti cu tehnologia DentalRF™ capabila sa indeparteze decolorarea, petele si tartrul. Face dintii vizibil mai albi si previne bolile gingivale si cariile.


De ce as prefera Silk'n ToothWave si nu alte periute de dinti?
Alte periute de dinti manuale si electrice sunt capabile sa indeparteze placa dentara, dar nu pot elimina decolorarea, petele si tartrul. Diferenta cheie a Silk'n ToothWave este ca acest dispozitiv este capabil sa indeparteze toate impuritatile mentionate si sa iti imbunatateasca sanatatea orala in general si aspectul dintilor. Periajul cu Silk'n ToothWave este, prin urmare, comparabil cu tratamentele efectuate la un medic stomatolog.


Cum functioneaza tehnologia DentalRF™?
Impuritatile, precum decolorarea, petele si tartrul se ataseaza de suprafata dintelui prin legaturi moleculare puternice. Metodele standard de periaj nu pot distruge aceste legaturi, iar substantele chimice puternice care ar putea vor deteriora dintii. Silk'n ToothWave, pe de alta parte, trimite unde usoare de radiofrecventa incarcate cu molecule pe suprafata fiecarui dinte. Aceste molecule incarcate destabilizeaza legaturile dintre suprafata dintelui si impuritati. Impuritatile sunt apoi desprinde de suprafata dintelui, pentru a fi inlocuite imediat de alte molecule care provin din apa si pasta de dinti, prezente in gura. Aceste noi legaturi creeaza un strat protector si impiedica refacerea impuritatilor.


Dintii mei sunt supusi unui proces de albire?
Nu, Silk’n ToothWave nu iti va albi dintii. Tehnologia DentalRF™ din Silk'n ToothWave indeparteaza petele si elimina decolorarea, dezvaluind nuanta originala a dintilor - ceea ce duce la albirea generala a dintilor.


Cate setari are?
Silk'n ToothWave are 3 viteze de vibratii: inalta, medie si joasa. De asemenea, poti decide sa iti spalati dintii fara vibratii. In toate cele 4 moduri, tehnologia DentalRF™ este activa pentru a te ajuta la imbunatatirea igienei dentare.


Cate miscari vibratoare ale perilor efectueaza?
Silk'n ToothWave emite 48.000 de vibratii ale perilor pe minut. Deoarece tehnologia DentalRF™ se asigura ca impuritatile dificile sunt usor eliminate, acest dispozitiv functioneaza perfect cu acest numar de miscari vibratoare.


De cate ori pot folosi ToothWave cu o singura incarcare?
Cu o singura incarcare completa si o utilizare regulata (de doua ori pe zi, timp de 2 minute), dispozitivul va functiona pana la 2 saptamani.


Ce reprezinta timerul de 30 de secunde?
Dupa fiecare 30 de secunde, peria indica automat ca puteti trece la urmatoarea sectiune a gurii. Aceasta functie va ajuta sa curatati fiecare sectiune la fel de bine ca pe cea anterioara si pentru aceeasi perioada de timp. Dupa 2 minute, timpul de periaj recomandat de catre stomatologi, ToothWave se opreste automat, astfel incat sa stii ca ai terminat sesiunea de periaj.


Functioneaza cu baterii?
Nu, Silk'n ToothWave nu functioneaza cu baterii. Se incarca prin intermediul unui suport de incarcare inductiv, inclus in pachet.


Pot folosi orice tip de cap de perie?
Nu, Silk'n ToothWave include capete de perie inovatoare special concepute, care nu sunt disponibile la alte marci. Capul de perie contine peri moi, 2 electrozi DentalRF™ si o banda de silicon care se afla intre electrozi. Banda de silicon permite undei DentalRF™ sa circule catre dinti. De asemenea, se asigura ca pasta de dinti si energia emisa de DentalRF™ interactioneaza eficient. Din acest motiv, va recomandam ca perii sa fie intotdeauna in contact bun cu dintii.


Banda de silicon a capului periei este deteriorata. Pot sa-l folosesc periuta in continuare?
Nu, nu folositi periuta daca perii, electrozii sau banda de silicon sunt desprinse, indoite sau deteriorate. Perii, electrozii sau banda de silicon in stare deteriorata se pot desprinde in timpul periajului.


De ce capul de perie este facut din peri moi?
Silk'n ToothWave este prevazuta cu peri moi pentru a proteja dintii si gingiile. Perii duri sunt abrazivi si sunt mult mai predispusi sa indeparteze smaltul dintilor si pot provoca retragerea gingiilor. Acest lucru poate duce la sensibilizarea dintilor si deteriorarea sanatatii orale. In plus, Silk'n ToothWave nu trebuie sa aiba perii mai tari. Tehnologia sa DentalRF™ se va ocupa de partea dificila, eliminand impuritatile precum placa, decolorarea, petele si chiar tartrul de pe suprafata dintelui. Perii moi se vor asigura, la randul lor, ca aceste impuritati sa fie indepartate neabraziv.


Pot sa achizitionez capete noi de perie?
Silk'n ToothWave este prevazuta cu peri moi pentru a proteja dintii si gingiile. Perii duri sunt abrazivi si sunt mult mai predispusi sa indeparteze smaltul dintilor si pot provoca retragerea gingiilor. Acest lucru poate duce la sensibilizarea dintilor si deteriorarea sanatatii orale. In plus, Silk'n ToothWave nu trebuie sa aiba perii mai tari. Tehnologia sa DentalRF™ se va ocupa de partea dificila, eliminand impuritatile precum placa, decolorarea, petele si chiar tartrul de pe suprafata dintelui. Perii moi se vor asigura, la randul lor, ca aceste impuritati sa fie indepartate neabraziv.


Il pot folosi sub dus sau in timp ce fac baie?
Da, Silk'n ToothWave este rezistenta la apa. O poti folosi sub dus sau in timp ce faci baie.


O pot folosi cu orice pasta de dinti?
Da, poti folosi Silk'n ToothWave cu orice pasta de dinti din comert.


Ar trebui sa ma spal pe dinti intr-un mod diferit de cel obisnuit?
Nu, Silk'n ToothWave trebuie utilizata in acelasi mod ca orice alta periuta de dinti electrica si nu necesita tehnici speciale de periaj.


Am implanturi si / sau aparat dentar. Pot sa utilizez periuta de dinti?
Da, Silk'n ToothWave este potrivita pentru utilizarea pe aparatele metalice si pe toate tipurile de implanturi dentare.


Am gingii ce prezinta rani grave. Pot sa utilizez periuta de dinti?

Consulta medicul stomatolog inainte de utilizare daca aveți gingii cu rani grave sau daca ai avut interventii chirurgicale orale sau gingivale in ultimele doua luni.


Simt o usoara senzatie de caldura in timpul utilizarii. Este normal?
Da, poti simti o usoara senzatie de caldura. Nu iti face griji, acest lucru este normal.


Simt durere in timpul utilizarii sau dupa utilizare. Este normal?
Daca simti durere, este posibil sa ai cavitati sau o afectiune care necesita tratament dentar. Daca simti durere, consulta medicul stomatolog. Opreste utilizarea dispozitivului daca prezinti sangerare excesiva dupa utilizare sau daca sangerarea continua dupa o saptamana de utilizare regulata.


Pachetul contine:

  • Periuta electrica de dinti Silk’n ToothWave
  • 2 capete de perie (cu peri extra moi: mici si mari)
  • 1 cablu USB
  • Suport de incarcare
  • Manual de utilizare

Silk'n ToothWave prezinta 24 luni de GARANTIE.

 

 

Rareori informatiile pot contine mici inadvertente: fotografiile produsului au caracter informativ si pot contine accesorii neincluse in pachetele standard. Toate promotiile prezente in site sunt valabile in limita stocului. Fiecare produs comercializat beneficiaza de garantia specifica data de catre furnizorul, producatorul sau distribuitorul oficial. Toate marcile apartin detinatorilor legali. Echipa noastra face toate eforturile pentru a elimina orice inadvertente sau erori.

Politica de returnare

 

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014: consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 calendaristice zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile calendaristice de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor

Fanplace IT S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport daca livrarea s-a facut prin alte metode decat cea standard oferita de Fanplace IT S.R.L.

Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.

Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (de preferat in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si doar in cazul contractelor la distanta ( orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a multor mijloace de comunicare la distanta, panala si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul).

 

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.

 

Procedura de returnare

 

Exercitarea dreptului de retragere

 

Consumatorul informeaza Fanplace IT S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele:

1. -o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (preferabil e-mail: retur@vexio.ro).

2. - Completarea unei cereri noi de retur din contul de client. Link : https://www.vexio.ro/account/rma/

 

Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.

 

Obligatiile care revin Fanplace IT S.R.L.

 

Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face in termen de 14 zile de la primirea cererii de retur.

 

Obligatiile care revin consumatorului

 

Produsele sunt inmanate Fanplace IT S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

 

Produse excluse, fara drept de returnare

 

Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:

  • a. Licente software;
  • b. Consumabile (acumulatori, cartuse imprimanta etc);
  • c. Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (produse de ingrijire/ igiena personala, casti, electrocasnice, etc);
  • d. Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (extensii de garantii, servere non-standard);
  • e. Servicii (testare, asamblare, montare componenta sau orice alt serviciu listat in categoria Servicii prestat catre consumator);

Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe suport material (aplicatii software inclusiv jocuri livrate printr-un link de download si cheie de activare).

Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.

 

 

Retur de produse

Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:

  • Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).
  • Produs nefunctional/deteriorat in primele 48 ore de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise sau prin prezentarea la sediu in termen de 48 de ore de la primirea produsului. Va recomandam ca verificarea/testarea produselor comandate sa se faca in termenul de 48 de ore. Orice reclamatie ulterioara nu se ia in considerare.
  • Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
  • Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.

Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.

Solicitarile de retur se notifica pe adresa de mail retur@vexio.ro sau prin prezentarea la sediul Fanplace IT S.R.L cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.

Returnarea produselor la sediul Fanplace IT S.R.L. se poate face de luni pana vineri in intervalul 09:00 - 18:00.

Mentiune
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.

In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel si se doreste returul la toate, comparatorul are obligatia de a se asigura ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate. Daca au fost desigilate mai mult de unul de acelasi fel, ne rezervam dreptul de a diminua contravaloarea fiecaruia dintre ele cu pana la 20%. Aceasta diminuare se face cu scopul repunerii la vanzare ca produs desigilat.

 

 

 Plata cu Cardul prin PayU

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra.
Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD(inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).
Nu se percepe nici un comision suplimentar pentru tranzactii.
Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie sa furnizati codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura dumeaneavoastra (in functie de card, pot lipsi).
Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.
Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul platformei PayU. Vexio.ro nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.

PayU Romania este o companie privata cu capital strain, inregistrata la Registrul Comertului cu numarul de inregistrare J40/9218/07.06.2004 si numar de identificare fiscala RO16490162.

Ramburs / Plata la livrare

Plata se efectueaza agentului firmei de curierat, in momentul primirii produselor.

  

Numerar la sediul nostru

Plata in numerar se poate efectua pentru comenzile care se ridica de la sediul Vexio.
Adresa: Str. Oxigenului nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).

In cazul in care alegeti aceasta optiune nu veti mai plati taxa de transport.

 

Plata in rate card de credit (online)

Star Card (Banca Transilvania): 2, 3, 4, 5 si 6 rate

Bonus Card (Garanti Bank): 1, 2, 3, 4, 5 si 6 rate

Alpha Bank: 2, 3, 4, 5 si 6 rate

CardAvantaj (Credit Europe Bank): 1, 2, 3, 4, 5 si 6 rate

Optimo Card (Credit Europe Bank): 18, 24 si 36 rate

Plata in rate se poate face doar online cu card-ul! NU se pot face plati in rate cu card-ul la sediul magazinului nostru.

 

Ordin de plata / Foaie de varsamant

Plata prin OP (ordin de plata) se face in baza facturii proforme emise de Vexio.

Factura proforma va fi emisa in momentul efectuarii comenzii si poate fi gasita in e-mail-ul de confirmare sau in contul dumneavoastra Vexio. Livrarea produselor se face dupa confirmarea platii proformei emise in contul specificat in document.

 

Datele necesare efectuarii platii sunt:

Beneficiar: SC FANPLACE IT SRL
Cod Fiscal: RO 31962960
Sediu social:Strada Oxigenului nr. 1H, Sat Caldararu, Comuna Cernica, Judetul Ilfov

Punct de lucru: Str. Oxigenului, nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).
Cont: RO85 BTRL RONC RT02 4735 8603
Banca: Banca Transilvania

Livrarea comenzilor si disponibilitatea produselor

Atentie! Pentru comenzile cu factura pe persoana juridica, achitate in avans, se pot ridica de la sediul nostru doar cu imputernicire semnata si stampilata!

Puteti ridica gratuit produsele de la sediul nostru din Str. Oxigenului nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).      

  1. Livrare in Bucuresti cu Sameday Curier / Fancourier. Pana in 149 lei costa 10 lei transportul.                                                                                                                             
  2. Pentru comenzi peste 149 lei transportul este gratuit in Bucuresti in limita a 6 kg. Greutatea suplimentara se taxeaza cu 1 leu / kg.                                                                                                                                                                     
  3. Livrare oriunde in tara prin Fan Courier/Sameday Costa 19.9 lei cu tot cu tva primele 6 kg, pentru comenzi pana in 499 lei. Pentru comenzi peste 499 lei transportul este gratuit in limita a 6 kg. Greutatea suplimentara se taxeaza cu 1 leu / kg.
  4. NOU: Ridicare din Sameday Easybox. Cost 10.90 lei, tva inclus.

Termenul de livrare a produselor achizitionate de pe site-ul www.vexio.ro este de 24, maxim 48 ore din momentul confirmarii comenzii. In anumite situatii, FANPLACE IT SRL isi rezerva dreptul de a mari termenul de livrare, dar numai cu acordul clientului. In lipsa acordului, comanda se anuleaza.

In cazul in care clientul nu poate fi contactat la data si ora stabilita pentru livrare, produsele comandate vor fi rezervate timp de 3 zile lucratoare, interval de timp in care se va incerca recontactarea clientului pentru a definitiva livrarea. Daca nici in acest interval de timp clientul nu poate fi contactat, comanda va fi anulata.

  • Imediat: Daca toate produsele sunt in stocul VEXIO. Livarea se poate face la Sediul VEXIO sau prin curier rapid (comanda va ajunge la destinatie in ziua urmatoare).
  • In intervalul de timp specific, afisat, al fiecarui produs: Produsele sunt disponibile in stocul furnizorilor.
  • In intervalul de timp agreat impreuna cu dumneavoastra.

Livrarea cu verificare

  • produsele care beneficiaza de aceasta facilitate sunt televizoarele si monitoarele
  • optiunea este mentionata pe nota de transport (AWB) a coletului
  • destinatarul are obligatia de a solicita verificarea coletului impreuna cu agentul firmei de curierat
  • agentul firmei de curierat are obligatia de a asista la verificarea coletului
  • in cazul in care coletul are urme vizibile de lovire, distrugere, etc, acesta se refuza
  • orice reclamatie survenita in urma livrarii coletelor cu aceasta optiune, nu este luata in considerare

Comenzile platite cu Ordin de Plata se livreaza numai dupa intrarea sumei in contul FANPLACE IT SRL.

Pentru comenzile expediate prin curier rapid cu livrare in urmatoarele zile lucratoare, inclusiv sambata, dupa primele 3 incercari de livrare coletul se ridica de la Sediul firmei de curierat.

  • Stoc magazin suficientStoc magazin limitat - Produsul se afla in stocul fizic al magazinului si poate fi achizitionat si livrat in aproximativ 24 ore. Rezervarile din stoc se fac in urma trimiterii comenzii. Stocul este actualizat in timp real.
  • In stoc depozit - Produsul este disponibil in stocul depozitelor externe sau furnizorilor si nu in stocul magazinului. Se poate livra in urma trimiterii comenzii, in cel mai scurt timp posibil in limita stocului fizic al depozitelor/furnizorilor.  Stocul este actualizat cel putin o data pe zi.
  • Nu este in stoc - Produsul nu este disponibil si nici nu sunt informatii precise privind termenul de livrare. Aveti posibilitatea de a seta alerta stoc, apasand butonul "Seteaza alerta stoc", in momenul in care produsul devine disponibil veti primi un email ce va anunta automat modificarea dispnibilitatii.
  • Intreaba stoc - Va rugam sa ne contactati pentru a afla disponibilitatea sau termenul de livrare al acestui produs.
  • Disponibil la comanda - Produsul va fi disponibil in termenul precizat, in urma trimiterii comenzii si in limita stocului disponibil. Plata se face integral in avans.

Intervalul de livrare este cuprins intre 1 si 30 zile din momentul confirmarii comenzii.Pentru produsele care se aduc pe comanda din depozitele externe se va comunica/confirma termenul de livrare.

Intervalul de confirmare a comenzii este cuprins intre 1 si 5 zile calendaristice din momentul plasarii acesteia pe site.

Nu exista alte taxe pentru kilometri suplimentari - Se livreaza in orice localitate cu acelasi pret.

Va rugam sa verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la Curier, in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor in cazul in care coletele prezinta urme de deteriorare.

Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare!

Ai cumparat sau primit acest produs? Spune si altora parerea ta.