Iti recomandam alte produse similare din categoria Periuta de dinti
Ai nevoie de ajutor? Contacteaza echipa de vanzari sau suna la 0374 477 111.
Cea mai buna periuta de dinti a noastra pentru ingrijire completa Ai incredere cu acoperirea de 100 % Indrumari personalizate Capete de periere smart Recunoasterea capului de periere 5 moduri, 3 intensitati Elimina pana la de 10 ori mai multa placa bacteriana* pentru o curatare in profunzime Ataseaza capul de periere C3 Premium Plaque Control pentru a beneficia de cea mai profunda curatare. Cu marginile moi si flexibile, perii se muleaza pe forma suprafetei fiecarui dinte pentru a oferi o suprafata de contact de 4 ori mai mare*** si a indeparta pana la de 10 ori mai multa placa bacteriana din zonele greu accesibile*. Gingii pana la de 7 ori mai sanatoase* in numai 2 saptamani Ataseaza capul de periere G3 Premium Gum Care pentru a-ti imbunatati starea de sanatate a gingiilor. Capetele de dimensiune compacta special concepute pentru linia gingiilor ofera curatare delicata si totusi eficienta de-a lungul liniei gingiei, de unde incep afectiunile gingivale. S-a demonstrat clinic ca asigura o reducere a inflamarii gingiilor de pana la 100 %* si gingii pana la de 7 ori mai sanatoase in numai doua saptamani.* Bucura-te de o respiratie proaspata de durata Ataseaza peria pentru limba TongueCare+ pentru a indeparta delicat de pe porii limbii bacteriile ce provoaca mirosuri neplacute. Cei 240 de microperi special conceputi ajung printre toate protuberantele si santurile de pe limba, indepartand bacteriile si reziduurile care genereaza respiratia urat mirositoare. In combinatie cu spray-ul nostru antibacterian pentru limba BreathRx, vei obtine o curatare superioara si o respiratie super proaspata. Iti ofera indrumari in timpul periajului si evidentiaza zonele omise Aplicatia Philips Sonicare te anunta cand ai obtinut o curatare temeinica si iti ofera indrumari pentru un periaj mai bun si mai atent. Te intoarce la zonele omise, pentru acoperire 100 % Daca se intampla sa omiti o zona in timp ce iti periezi dintii, functia TouchUp din aplicatie iti va semnala acest lucru. Poti apoi sa revii pentru o periere suplimentara, avand certitudinea ca vei obtine o curatare completa, de fiecare data. Incepe sa ai mai multa grija de zonele problematice Exista zone problematice pe care ti le-a semnalat medicul stomatolog? Le vom evidentia pe harta 3D a gurii tale din aplicatie si iti vom reaminti sa le acorzi atentie suplimentara. Te avertizeaza daca apesi prea tare Se poate sa nu observi ca iti periezi dintii prea apasat, dar DiamondClean Smart va detecta presiunea excesiva. Daca aplici o presiune prea mare, inelul luminos de la capatul manerului va lumina intermitent, atragandu-ti atentia sa reduci presiunea si sa lasi capul de periere sa-si faca treaba. 7 din 10 persoane au considerat ca aceasta functie i-a ajutat sa-si perieze dintii mai eficient. Iti ofera indrumari pentru a reduce miscarea de frecare Cu o periuta de dinti electrica, poti lasa curatarea in grija periutei. Am conceput un senzor integrat in maner pentru a-ti atrage atentia sa reduci frecarea. Astfel, iti poti imbunatati tehnica si poti obtine o curatare mai delicata si mai eficienta. Capetele de periere selecteaza automat setarile ideale Te intrebi ce mod si intensitate ar trebui sa utilizezi? Nu mai este loc de indoieli. Microcipul din capul de periere indica periutei DiamondClean Smart ce anume utilizezi. Asadar, daca atasezi spre exemplu un cap de periere pentru ingrijirea gingiilor, periuta de dinti va selecta modul si intensitatea ideale pentru ingrijirea delicata si totusi eficienta a gingiilor. Nu trebuie decat sa apesi butonul de pornire. Asigura-te ca profiti la maximum de capul de periere In timp, capetele de periere se uzeaza si indeparteaza mai putin eficient placa bacteriana. Cu tehnologia inteligenta de recunoastere a capului de periere, nu vei uita niciodata cand trebuie sa inlocuiesti capul de periere. Periuta de dinti va monitoriza cat timp si cat de intens te-ai periat cu fiecare cap de periere si te va instiinta cand a sosit momentul sa-l inlocuiesti. De asemenea, va monitoriza durata de viata a capetelor de periere in aplicatia Philips Sonicare si chiar va comanda piese de schimb, astfel incat sa nu ramai niciodata fara. Alege din 5 moduri si 3 setari de intensitate DiamondClean Smart dispune de cinci moduri care acopera o serie de nevoi de periere: modul Clean asigura curatare zilnica exceptionala, White+ indeparteaza petele, Deep Clean+ iti ofera curatare profunda revigoranta, Gum Health asigura curatarea delicata si totusi eficienta a gingiilor, iar Tongue Care este modul perfect pentru curatarea limbii. Dizolva reziduurile de pe limba si elimina bacteriile care cauzeaza respiratie urat mirositoare. Cele trei intensitati iti permit sa alegi intre o setare mai ridicata pentru curatare imbunatatita si o setare mai redusa pentru persoanele sensibile.
Rareori informatiile pot contine mici inadvertente: fotografiile produsului au caracter informativ si pot contine accesorii neincluse in pachetele standard. Toate promotiile prezente in site sunt valabile in limita stocului. Fiecare produs comercializat beneficiaza de garantia specifica data de catre furnizorul, producatorul sau distribuitorul oficial. Toate marcile apartin detinatorilor legali. Echipa noastra face toate eforturile pentru a elimina orice inadvertente sau erori.
Politica de returnare
Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014: consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 calendaristice zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile calendaristice de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor
Fanplace IT S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport daca livrarea s-a facut prin alte metode decat cea standard oferita de Fanplace IT S.R.L.
Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.
Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (de preferat in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si doar in cazul contractelor la distanta ( orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a multor mijloace de comunicare la distanta, panala si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul).
Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.
Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.
Procedura de returnare
Exercitarea dreptului de retragere
Consumatorul informeaza Fanplace IT S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele:
1. -o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (preferabil e-mail: retur@vexio.ro).
2. - Completarea unei cereri noi de retur din contul de client. Link : https://www.vexio.ro/account/rma/
Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.
Obligatiile care revin Fanplace IT S.R.L.
Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face in termen de 14 zile de la primirea cererii de retur.
Obligatiile care revin consumatorului
Produsele sunt inmanate Fanplace IT S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.
Produse excluse, fara drept de returnare
Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:
Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe suport material (aplicatii software inclusiv jocuri livrate printr-un link de download si cheie de activare).
Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.
Retur de produse
Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:
Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.
Solicitarile de retur se notifica pe adresa de mail retur@vexio.ro sau prin prezentarea la sediul Fanplace IT S.R.L cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.
Returnarea produselor la sediul Fanplace IT S.R.L. se poate face de luni pana vineri in intervalul 09:00 - 18:00.
Mentiune
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.
In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel si se doreste returul la toate, comparatorul are obligatia de a se asigura ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate. Daca au fost desigilate mai mult de unul de acelasi fel, ne rezervam dreptul de a diminua contravaloarea fiecaruia dintre ele cu pana la 20%. Aceasta diminuare se face cu scopul repunerii la vanzare ca produs desigilat.
Plata cu Cardul prin PayU
Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra.
Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD(inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).
Nu se percepe nici un comision suplimentar pentru tranzactii.
Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie sa furnizati codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura dumeaneavoastra (in functie de card, pot lipsi).
Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.
Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul platformei PayU. Vexio.ro nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.
PayU Romania este o companie privata cu capital strain, inregistrata la Registrul Comertului cu numarul de inregistrare J40/9218/07.06.2004 si numar de identificare fiscala RO16490162.
Ramburs / Plata la livrare
Plata se efectueaza agentului firmei de curierat, in momentul primirii produselor.
Numerar la sediul nostru
Plata in numerar se poate efectua pentru comenzile care se ridica de la sediul Vexio.
Adresa: Str. Oxigenului nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).
In cazul in care alegeti aceasta optiune nu veti mai plati taxa de transport.
Plata in rate card de credit (online)
Star Card (Banca Transilvania): 2, 3, 4, 5 si 6 rate
Bonus Card (Garanti Bank): 1, 2, 3, 4, 5 si 6 rate
Alpha Bank: 2, 3, 4, 5 si 6 rate
CardAvantaj (Credit Europe Bank): 1, 2, 3, 4, 5 si 6 rate
Optimo Card (Credit Europe Bank): 18, 24 si 36 rate
Plata in rate se poate face doar online cu card-ul! NU se pot face plati in rate cu card-ul la sediul magazinului nostru.
Ordin de plata / Foaie de varsamant
Plata prin OP (ordin de plata) se face in baza facturii proforme emise de Vexio.
Factura proforma va fi emisa in momentul efectuarii comenzii si poate fi gasita in e-mail-ul de confirmare sau in contul dumneavoastra Vexio. Livrarea produselor se face dupa confirmarea platii proformei emise in contul specificat in document.
Datele necesare efectuarii platii sunt:
Beneficiar: SC FANPLACE IT SRL
Cod Fiscal: RO 31962960
Sediu social:Strada Oxigenului nr. 1H, Sat Caldararu, Comuna Cernica, Judetul Ilfov
Punct de lucru: Str. Oxigenului, nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).
Cont: RO85 BTRL RONC RT02 4735 8603
Banca: Banca Transilvania
Livrarea comenzilor si disponibilitatea produselor
Atentie! Pentru comenzile cu factura pe persoana juridica, achitate in avans, se pot ridica de la sediul nostru doar cu imputernicire semnata si stampilata!
Puteti ridica gratuit produsele de la sediul nostru din Str. Oxigenului nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).
Termenul de livrare a produselor achizitionate de pe site-ul www.vexio.ro este de 24, maxim 48 ore din momentul confirmarii comenzii. In anumite situatii, FANPLACE IT SRL isi rezerva dreptul de a mari termenul de livrare, dar numai cu acordul clientului. In lipsa acordului, comanda se anuleaza.
In cazul in care clientul nu poate fi contactat la data si ora stabilita pentru livrare, produsele comandate vor fi rezervate timp de 3 zile lucratoare, interval de timp in care se va incerca recontactarea clientului pentru a definitiva livrarea. Daca nici in acest interval de timp clientul nu poate fi contactat, comanda va fi anulata.
Livrarea cu verificare
Comenzile platite cu Ordin de Plata se livreaza numai dupa intrarea sumei in contul FANPLACE IT SRL.
Pentru comenzile expediate prin curier rapid cu livrare in urmatoarele zile lucratoare, inclusiv sambata, dupa primele 3 incercari de livrare coletul se ridica de la Sediul firmei de curierat.
Intervalul de livrare este cuprins intre 1 si 30 zile din momentul confirmarii comenzii.Pentru produsele care se aduc pe comanda din depozitele externe se va comunica/confirma termenul de livrare.
Intervalul de confirmare a comenzii este cuprins intre 1 si 5 zile calendaristice din momentul plasarii acesteia pe site.
Nu exista alte taxe pentru kilometri suplimentari - Se livreaza in orice localitate cu acelasi pret.
Va rugam sa verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la Curier, in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor in cazul in care coletele prezinta urme de deteriorare.
Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare!