Luni - Vineri 09:00 - 18:00

BRITA Cana filtranta Marella Maxtra+ 3.5l, alb-transparent +1 filtru

Filter jug Brita Marella XL PP 3,5 L

119,99 lei TVA inclus

Pret vechi: 129,99 lei


Disponibilitate: In stoc magazin suficient


Garantie: 24 luni


Cost livrare in Bucuresti: 10,00 lei
Cost livrare in tara: 19,90 lei (Livrare gratuita in tara pentru comenzile de peste 499,00 lei)


Suma dorita: lei
Numarul de rate: luni
Asigurare*: lei
Rata lunara*: lei
Total de plata*: lei

Descriere Cana filtranta Marella Maxtra+ 3.5l, alb-transparent +1 filtru de la BRITA

Cana pentru filtrarea apei "Marella XL", marca BRITA, compusa din:
  • Carafa din material plastic transparent, capacitate totala 3.5 l, capacitate apa filtrata 2 l;
  • Palnie speciala pentru filtru, din material plastic fara BPA (Bisfenol A);
  • Cartus filtrant, tip MAXTRA+ cu care poti filtra apa timp de 4 saptamani sau pana la aproximativ 150 l;
  • Capac din material plastic, cu indicator tip Memo pentru schimbarea cartusului filtrant.

De ce canile filtrante BRITA?

Aceste cani filtrante inovatoare sunt o metoda practica, comoda, si ecologica pentru a va mentine hidratat in permanenta fara a fi necesar sa carati constant sticle clasice de apa imbuteliata. Spre deosebire de sticlele de plastic ce nu este sunt deloc prietenoase cu mediul inconjurator fiind greu degradabile, canile BRITA se utilizeaza pe termen lung, fiind necesara doar simpla reinlocuire a cartuselor filtrante.

Cu ajutorul lor, va puteti bucura de gustul autentic al apei care, odata filtrata, va fi mult mai limpede, iar impuritatile vor fi reduse. Datorita dimensiunii si a formei compacte, canile sunt perfecte pentru depozitarea pe raftul frigiderului, iar gratie designului elegant vor arata impecabil odata asezate pe masa.

Carafa si palnia pot fi spalate in masina de spalat vase cu exceptia capacului care se va curata manual.

Indicatorul de schimbare a cartusului

Cana filtranta Marella XL este prevazuta cu un sistem de avertizare pentru schimbarea cartusului tip Memo, pozitionat pe capac. Usor de observat si de setat, acesta este un indicator AUTOMAT.

Cum functioneaza? Acesta monitorizeaza procesul de filtrare a apei si afiseaza durata de functionare ramasa a cartusului MAXTRA+. Dupa introducerea cartusului MAXTRA+, tineti apasat butonul START timp de cateva secunde, pana cand cele 4 bare for fi afisate pe ecran si se vor aprinde alternativ de doua ori. Fiecare bara reprezinta cate o saptamana din cele patru in care se poate utiliza cartusul MAXTRA+ cu maxima performanta. Pe parcursul utilizarii cartusului filtrant MAXTRA+ cu fiecare saptamana, va disparea de pe afisaj cate o bara, indicand astfel durata de viata ramasa.

Inlocuirea cartusului filtrant MAXTRA+

Pentru un consum de 2 l de apa pe zi de persoana si pentru obtinerea unor rezultate optime de fiecare data, recomandam inlocuirea cartusului MAXTRA+ la fiecare 4 saptamani sau la 150 l de apa filtrata. Dupa expirarea termenului recomandat, detasati capacul canii filtrante, scoateti palnia cu grija, apoi, cuprinzand de o parte si de alta cartusul, trageti-l in sus.

Noua forma ergonomica a cartuselor MAXTRA+ permite inlaturarea si inlocuirea lor cu usurinta.

Tehnologia MAXTRA +

Cana este prevazuta cu cartus filtrant BRITA MAXTRA+, o versiune imbunatatita a variantei originale MAXTRA.

Tehnologia inovatoare de filtrare "MicroFlow" a cartuselor MAXTRA+ cu care sunt prevazute canile filtrante BRITA asigura de fiecare data rezultate optime, performanta lor fiind rezultatul a 5 ani de cercetare in laboratoarele BRITA din Germania. Gustul ceaiului È™i al cafelei, fie ele calde sau reci, va fi vizibil imbunatatit odata ce apa folosita pentru acestea a fost filtrata cu MAXTRA+. Folosind apa filtrate calcarul nu se va mai depune pe aparate si viata acestora va fi astfel prelungita.

MAXTRA+ ofera o alternativa economica si deloc daunatoare mediulului inconjurator pentru consumul de apa potabila, cartusele fiind 100% reciclabile.

Comparativ cu versiunile anterioare ale cartuselor BRITA, MAXTRA+ dispune de o sita de filtrare cu 25% mai fina si mai eficienta si de o suprafata totala de filtrare cu 30% mai mare; apa de la robinet va fi trecuta in prima faza printr-o sita mai mare pentru o prima purificare, retinand mai intai particulele grosiere, iar la final va fi filtrata din nou, trecand printr-o sita mult mai fina.

Noua formula a particulelor de carbune activ "Micro Carbon", mai mici si mai rotunde decat cele folosite anterior, inlatura mai eficient si mai rapid impuritatile organice care afecteaza gustul si mirosul. In acelasi timp, rasina de schimbare de ioni reduce nivelul de calcar si metale precum cuprul si plumbul. Rezultatele performante ale canilor BRITA si gustul impecabil al apei filtrate se datoreaza in principal acestor particule.

Carbunele activ, obtinut din coaja de nuca de cocos, acum prezent sub o forma si mai compacta decat in versiunile anterioare ale cartuselor de filtrare, poate filtra mai eficient o cantitate mai mare de apa. Micro-porii particulelor de carbune capteaza substantele nedorite, facand fata chiar si in lupta contra pesticidelor.

Dovada eficientei cartuselor MAXTRA+?

Intreg procesul de filtrare, cat si calitatea produselor BRITA sunt testate atat in laboratoarele proprii, cat si de organizatii precum faimoasa TÜV SÜD, care a atestat faptul ca produsele BRITA corespund normelor europene din industria alimentara.

Utilizarea cartuselor MAXTRA+ este recomandata chiar si de Academia Britanica de Ceai, fiind dovedit faptul ca aroma ceiului si a cafelei preparate cu apa filtrata cu MAXTRA+ este intensificata.

Cum se desfasoara, efectiv, procesul de purificare a apei?

Simplu! Printr-un proces relativ rapid, dar deloc superficial, cu ajutorul celor 4 componente de baza ale cartusului MAXTRA+.

  1. Cea dintai sita opreste patrunderea impuritatilor;
  2. Particulele "Micro Carbon" rezultate din nuca de cocos elimina clorul si alte substante organice care pot afecta gustul si mirosul bauturii;
  3. Rasina de schimbare de ioni retine metalele si reduce depunerile de calcar.
  4. Pentru o ultima filtrare, apa trece printr-o sita ce retine chiar si cele mai fine particule nedorite.
  5. Apa este gata sa fie consumata!

 

Tip produs Cana filtranta
Capacitate apa filtrata (l) 2
Material Plastic
Impuritati eliminate Clor, Cupru, Plumb, Zinc
Capacitate (l) 3.5
Alte detalii Cana filtranta Marella este prevazuta cu un sistem de avertizare pentru schimbarea cartusului tip Memo, pozitionat pe capac. Usor de observat si de setat, acesta este un indicator AUTOMAT; Tehnologia inovatoare de filtrare "MicroFlow" a cartuselor MAXTRA+ cu care sunt prevazute canile filtrante BRITA asigura de fiecare data rezultate optime; Indicatorul de schimbare a cartusului
Continut pachet Carafa din material plastic transparent, capacitate totala 3.5 l, capacitate apa filtrata 2 l; Palnie speciala pentru filtru, din material plastic fara BPA (Bisfenol A); Cartus filtrant, tip MAXTRA+ cu care poti filtra apa timp de 4 saptamani sau pana la aproximativ 150 l; Capac din material plastic, cu indicator tip Memo pentru schimbarea cartusului filtrant

Specificatii tehnice


  • Specificatii
    • Capacitate
      3.5l

Rareori informatiile pot contine mici inadvertente: fotografiile produsului au caracter informativ si pot contine accesorii neincluse in pachetele standard. Toate promotiile prezente in site sunt valabile in limita stocului. Fiecare produs comercializat beneficiaza de garantia specifica data de catre furnizorul, producatorul sau distribuitorul oficial. Toate marcile apartin detinatorilor legali. Echipa noastra face toate eforturile pentru a elimina orice inadvertente sau erori.

Politica de returnare

 

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014: consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 calendaristice zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile calendaristice de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor

Fanplace IT S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport daca livrarea s-a facut prin alte metode decat cea standard oferita de Fanplace IT S.R.L.

Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.

Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (de preferat in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si doar in cazul contractelor la distanta ( orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a multor mijloace de comunicare la distanta, panala si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul).

 

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.

 

Procedura de returnare

 

Exercitarea dreptului de retragere

 

Consumatorul informeaza Fanplace IT S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele:

1. -o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (preferabil e-mail: retur@vexio.ro).

2. - Completarea unei cereri noi de retur din contul de client. Link : https://www.vexio.ro/account/rma/

 

Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.

 

Obligatiile care revin Fanplace IT S.R.L.

 

Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face in termen de 14 zile de la primirea cererii de retur.

 

Obligatiile care revin consumatorului

 

Produsele sunt inmanate Fanplace IT S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

 

Produse excluse, fara drept de returnare

 

Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:

  • a. Licente software;
  • b. Consumabile (acumulatori, cartuse imprimanta etc);
  • c. Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (produse de ingrijire/ igiena personala, casti, electrocasnice, etc);
  • d. Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (extensii de garantii, servere non-standard);
  • e. Servicii (testare, asamblare, montare componenta sau orice alt serviciu listat in categoria Servicii prestat catre consumator);

Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe suport material (aplicatii software inclusiv jocuri livrate printr-un link de download si cheie de activare).

Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.

 

 

Retur de produse

Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:

  • Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).
  • Produs nefunctional/deteriorat in primele 48 ore de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise sau prin prezentarea la sediu in termen de 48 de ore de la primirea produsului. Va recomandam ca verificarea/testarea produselor comandate sa se faca in termenul de 48 de ore. Orice reclamatie ulterioara nu se ia in considerare.
  • Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
  • Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.

Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.

Solicitarile de retur se notifica pe adresa de mail retur@vexio.ro sau prin prezentarea la sediul Fanplace IT S.R.L cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.

Returnarea produselor la sediul Fanplace IT S.R.L. se poate face de luni pana vineri in intervalul 09:00 - 18:00.

Mentiune
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.

In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel si se doreste returul la toate, comparatorul are obligatia de a se asigura ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate. Daca au fost desigilate mai mult de unul de acelasi fel, ne rezervam dreptul de a diminua contravaloarea fiecaruia dintre ele cu pana la 20%. Aceasta diminuare se face cu scopul repunerii la vanzare ca produs desigilat.

 

 

 Plata cu Cardul prin PayU

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra.
Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD(inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).
Nu se percepe nici un comision suplimentar pentru tranzactii.
Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie sa furnizati codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura dumeaneavoastra (in functie de card, pot lipsi).
Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.
Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul platformei PayU. Vexio.ro nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.

PayU Romania este o companie privata cu capital strain, inregistrata la Registrul Comertului cu numarul de inregistrare J40/9218/07.06.2004 si numar de identificare fiscala RO16490162.

Ramburs / Plata la livrare

Plata se efectueaza agentului firmei de curierat, in momentul primirii produselor.

  

Numerar la sediul nostru

Plata in numerar se poate efectua pentru comenzile care se ridica de la sediul Vexio.
Adresa: Str. Oxigenului nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).

In cazul in care alegeti aceasta optiune nu veti mai plati taxa de transport.

 

Plata in rate card de credit (online)

Star Card (Banca Transilvania): 2, 3, 4, 5 si 6 rate

Bonus Card (Garanti Bank): 1, 2, 3, 4, 5 si 6 rate

Alpha Bank: 2, 3, 4, 5 si 6 rate

CardAvantaj (Credit Europe Bank): 1, 2, 3, 4, 5 si 6 rate

Optimo Card (Credit Europe Bank): 18, 24 si 36 rate

Plata in rate se poate face doar online cu card-ul! NU se pot face plati in rate cu card-ul la sediul magazinului nostru.

 

Ordin de plata / Foaie de varsamant

Plata prin OP (ordin de plata) se face in baza facturii proforme emise de Vexio.

Factura proforma va fi emisa in momentul efectuarii comenzii si poate fi gasita in e-mail-ul de confirmare sau in contul dumneavoastra Vexio. Livrarea produselor se face dupa confirmarea platii proformei emise in contul specificat in document.

 

Datele necesare efectuarii platii sunt:

Beneficiar: SC FANPLACE IT SRL
Cod Fiscal: RO 31962960
Sediu social:Strada Oxigenului nr. 1H, Sat Caldararu, Comuna Cernica, Judetul Ilfov

Punct de lucru: Str. Oxigenului, nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).
Cont: RO85 BTRL RONC RT02 4735 8603
Banca: Banca Transilvania

Livrarea comenzilor si disponibilitatea produselor

Atentie! Pentru comenzile cu factura pe persoana juridica, achitate in avans, se pot ridica de la sediul nostru doar cu imputernicire semnata si stampilata!

Puteti ridica gratuit produsele de la sediul nostru din Str. Oxigenului nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).      

  1. Livrare in Bucuresti cu Sameday Curier / Fancourier. Pana in 149 lei costa 10 lei transportul.                                                                                                                             
  2. Pentru comenzi peste 149 lei transportul este gratuit in Bucuresti in limita a 6 kg. Greutatea suplimentara se taxeaza cu 1 leu / kg.                                                                                                                                                                     
  3. Livrare oriunde in tara prin Fan Courier/Sameday Costa 19.9 lei cu tot cu tva primele 6 kg, pentru comenzi pana in 499 lei. Pentru comenzi peste 499 lei transportul este gratuit in limita a 6 kg. Greutatea suplimentara se taxeaza cu 1 leu / kg.
  4. NOU: Ridicare din Sameday Easybox. Cost 10.90 lei, tva inclus.

Termenul de livrare a produselor achizitionate de pe site-ul www.vexio.ro este de 24, maxim 48 ore din momentul confirmarii comenzii. In anumite situatii, FANPLACE IT SRL isi rezerva dreptul de a mari termenul de livrare, dar numai cu acordul clientului. In lipsa acordului, comanda se anuleaza.

In cazul in care clientul nu poate fi contactat la data si ora stabilita pentru livrare, produsele comandate vor fi rezervate timp de 3 zile lucratoare, interval de timp in care se va incerca recontactarea clientului pentru a definitiva livrarea. Daca nici in acest interval de timp clientul nu poate fi contactat, comanda va fi anulata.

  • Imediat: Daca toate produsele sunt in stocul VEXIO. Livarea se poate face la Sediul VEXIO sau prin curier rapid (comanda va ajunge la destinatie in ziua urmatoare).
  • In intervalul de timp specific, afisat, al fiecarui produs: Produsele sunt disponibile in stocul furnizorilor.
  • In intervalul de timp agreat impreuna cu dumneavoastra.

Livrarea cu verificare

  • produsele care beneficiaza de aceasta facilitate sunt televizoarele si monitoarele
  • optiunea este mentionata pe nota de transport (AWB) a coletului
  • destinatarul are obligatia de a solicita verificarea coletului impreuna cu agentul firmei de curierat
  • agentul firmei de curierat are obligatia de a asista la verificarea coletului
  • in cazul in care coletul are urme vizibile de lovire, distrugere, etc, acesta se refuza
  • orice reclamatie survenita in urma livrarii coletelor cu aceasta optiune, nu este luata in considerare

Comenzile platite cu Ordin de Plata se livreaza numai dupa intrarea sumei in contul FANPLACE IT SRL.

Pentru comenzile expediate prin curier rapid cu livrare in urmatoarele zile lucratoare, inclusiv sambata, dupa primele 3 incercari de livrare coletul se ridica de la Sediul firmei de curierat.

  • Stoc magazin suficientStoc magazin limitat - Produsul se afla in stocul fizic al magazinului si poate fi achizitionat si livrat in aproximativ 24 ore. Rezervarile din stoc se fac in urma trimiterii comenzii. Stocul este actualizat in timp real.
  • In stoc depozit - Produsul este disponibil in stocul depozitelor externe sau furnizorilor si nu in stocul magazinului. Se poate livra in urma trimiterii comenzii, in cel mai scurt timp posibil in limita stocului fizic al depozitelor/furnizorilor.  Stocul este actualizat cel putin o data pe zi.
  • Nu este in stoc - Produsul nu este disponibil si nici nu sunt informatii precise privind termenul de livrare. Aveti posibilitatea de a seta alerta stoc, apasand butonul "Seteaza alerta stoc", in momenul in care produsul devine disponibil veti primi un email ce va anunta automat modificarea dispnibilitatii.
  • Intreaba stoc - Va rugam sa ne contactati pentru a afla disponibilitatea sau termenul de livrare al acestui produs.
  • Disponibil la comanda - Produsul va fi disponibil in termenul precizat, in urma trimiterii comenzii si in limita stocului disponibil. Plata se face integral in avans.

Intervalul de livrare este cuprins intre 1 si 30 zile din momentul confirmarii comenzii.Pentru produsele care se aduc pe comanda din depozitele externe se va comunica/confirma termenul de livrare.

Intervalul de confirmare a comenzii este cuprins intre 1 si 5 zile calendaristice din momentul plasarii acesteia pe site.

Nu exista alte taxe pentru kilometri suplimentari - Se livreaza in orice localitate cu acelasi pret.

Va rugam sa verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la Curier, in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor in cazul in care coletele prezinta urme de deteriorare.

Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare!

Ai cumparat sau primit acest produs? Spune si altora parerea ta.