Luni - Vineri 09:00 - 18:00

Fier de calcat Philips PerfectCare 8000 PSG8130/80 Optimal Temp DynamiQ, 170 g/min 8.5 bari Negru

2.187,99 lei TVA inclus

Pretul include taxa verde.


Disponibilitate: In stoc depozit


Garantie: 24 luni


Livrare gratuita


Suma dorita: lei
Numarul de rate: luni
Asigurare*: lei
Rata lunara*: lei
Total de plata*: lei

Descriere Fier de calcat PerfectCare 8000 PSG8130/80 Optimal Temp DynamiQ, 170 g/min 8.5 bari Negru de la Philips

Statie de calcat Philips PerfectCare 8000 PSG8130/80, Optimal Temp, tehnologie DynamiQ, talpa Steam Glide Elite, 170 g/min, 700 g abur, 8.5 bari, rezervor detasabil 1800 ml, Easy De-Calc Plus, Negru

 

 

 

Calcat mai rapid cu noul mod de viteza

Fierul de calcat se adapteaza automat si elibereaza abur in functie de cat de repede il misti pe haine. Cu cat deplasezi mai rapid fierul de calcat, cu atat va elibera mai mult abur. 

 

Abur eliberat automat

Noul nostru senzor de miscare stie exact cand fierul de calcat se misca pe haine, eliberand automat abur atunci cand ai nevoie si oprindu-l automat cand fierul sta pe loc.

 

Garantat 0 arsuri pe toate tipurile de materiale. Nu este nevoie de setarea temperaturii

Datorita tehnologiei OptimalTEMP, nu trebuie sa sortezi hainele in prealabil si sa schimbi setarile temperaturii in functie de material. Acum calcatul este 100% sigur!

 

Fier foarte usor

Datorita jetului foarte puternic de abur si a greutatii reduse a fierului, statia de calcat PerfectCare este ideala pentru calcarea verticala, pentru a indeparta cutele de pe draperii, perdele sau haine cu aplicatii.

 

Sistem de decalcifiere

Sistemul Easy De-Calc Plus te atentioneaza cand trebuie sa decalcifiezi statia de calcat, ceea ce prelungeste durata de viata a acesteia.

 

Rezervor de apa de pana la 1,8 litri

Rezervorul detasabil de dimensiuni mari usureaza procesul de calcare pentru sesiuni indelungate, fara a mai fi necesara reumplerea sa frecventa.

 

 

 

TEHNOLOGIE INTELIGENTA CE ELIBEREAZA ABURUL AUTOMAT

 

Jet de abur eliberat automat

Noul nostru senzor de miscare stie exact cand fierul de calcat se misca pe haine si elibereaza automat abur puternic. Relaxeaza-te si bucura-te de un calcat fara efort, in timp ce fierul iti ofera cantitatea optima de abur. 

 

Fara risc de arsuri - chiar si atunci cand lasi fierul pe haine o perioada mai indelungata

Tehnologia OptimalTEMP asigura o temperatura ideala, constanta, a talpii, care, in combinatie cu jetul puternic de abur, indeparteaza chiar si cele mai dificile cute, fiind in acelasi timp 100% sigur pentru toate tesaturile care pot fi calcate. Prin urmare, nu este necesar sa pui intotdeauna fierul pe baza. Acum il poti lasa cu talpa pe masa de calcat sau pe haine. Chiar si intr-o astfel de situatie, nu le va arde niciodata.

 

 

Nu mai este nevoie sa te preocupi de modificarea setarilor de temperatura in functie de material - multumita tehnologiei inteligente OptimalTEMP

Cu tehnologia OptimalTEMP uiti de verificarea etichetelor si de sortarea hainelor. Nu este nevoie sa schimbi setarile temperaturii si calci in siguranta orice tesaturi ce pot fi calcate. Nu trebuie sa astepti pana cand fierul se raceste pentru a putea calca un material mai delicat, cum ar fi inul sau matasea.

 

 

Cel mai puternic jet de abur, pentru eliminarea eficienta a cutelor

Jetul puternic de abur de pana la 700 g face fata cu usurinta si materialelor groase. Aburul patrunde adanc in tesatura si ii inmoaie fibrele, indepartand astfel si cele mai incapatanate cute.

 

MAI MULTE POSIBILITATI

 

Calcare verticala - datorita greutatii reduse a fierului si a jetului puternic de abur

Nu pierde timp cu instalarea mesei de calcat. Acum, draperiile, perdelele sau rochiile delicate cu aplicatii vor fi mai usor de calcat decat inainte! Este foarte simplu sa calci vertical cu fierul PerfectCare super-usor, care cantareste doar 800 de grame si are un jet puternic de abur.

 

Alunecare excelenta si durabilitate ridicata - Talpa SteamGlide Elite

SteamGlide Elite este cea mai buna talpa pe care am creat-o, pentru performanta optima de alunecare si rezistenta maxima la zgariere. Baza sa din otel inoxidabil este de doua ori mai dura decat bazele obisnuite din aluminiu, iar invelisul nostru patentat cu 6 straturi si strat avansat de titan aluneca fara efort, pentru cele mai rapide rezultate. 

 

Calcare neintrerupta timp de pana la 2 ore - Rezervor mare de apa, detasabil

Rezervorul de apa transparent de 1,8 l iti ofera pana la 2 ore de utilizare continua. Cand rezervorul de apa se goleste, vei fi avertizat de un indicator luminos sa il umpli oricand doresti, ceea ce poti sa faci usor la robinet, prin orificiul mare de umplere. 

 

DECALCIFIEREA STATIEI DE CALCAT ESTE ACUM FOARTE SIMPLA

 

Extinde durata de viata a statiei de calcat

Pentru a mentine jetul maxim de abur si pentru a evita petele de culoare alba sau bruna pe haine, curata in mod regulat statia de calcat de calcar si de sedimentele de apa dura.

 

Functia EASY DE-CALC PLUS

Easy De-Calc Plus colecteaza calcar in mod regulat, iar indicatorul si semnalul sonor te informeaza ca rezervorul trebuie golit. Tot ce trebuie sa faci este sa scoti butonul si sa arunci apa cu calcar.

 

CUM SA FACI

Foarte important: procedeul de decalcifiere trebuie efectuat cat mai curand posibil dupa ce indicatorul EASY DE-CALC clipeste si aparatul incepe sa emita un bip continuu.

 

Pasul 1

Inainte de a continua, dispozitivul trebuie sa fie complet rece. Lasa-l sa se raceasca timp de cel putin 2 ore.

 

Pasul 2

Fii extrem de atent/a si asigura-te ca dispozitivul este scos din priza.

 

Pasul 3

Plaseaza un recipient (cu o capacitate de cel putin 250 ml) sub butonul #EASY DE-CALC si roteste butonul spre stanga.

 

Pasul 4

Scoate butonul EASY DE-CALC si rastoarna apa cu calcar. Fixeaza-l la loc dupa golire, rotind butonul spre dreapta.

 

ALTE REPERE

 

Functie de oprire automata

Chiar daca lasi fierul nesupravegheat pe masa de calcat sau direct pe haine, nu trebuie sa iti faci griji. Dupa cateva minute de inactivitate se va opri automat, pentru siguranta si pentru a economisi energie.

 

Asigura fierul pentru transport

Blocheaza fierul de statia de baza si transporta-l fara riscul atingerii accidentale a talpii calde.

 

 

MERITA STIUT

 

Cum activezi jetul de abur al statiei de calcat Philips?

Jetul puternic al statiei de calcat Philips permite indepartarea celor mai incapatanate cute. Pentru a porni jetul de abur, apasa de doua ori butonul de activare a aburului.

 

Cat de des trebuie sa golesti rezervorul de apa al statiei de calcat Philips?

Iti recomandam sa golesti rezervorul de apa al statiei de calcat Philips dupa fiecare utilizare, pentruv a creste durata de viata a acesteia.

 

De ce sunt urme de umezeala in interiorul rezervorului de apa al statiei de calcat Philips?

Pentru a ne asigura de performanta sa optima, functionarea cu apa a statiei de calcat Philips a fost testata in fabrica. Aparitia picaturilor de apa in rezervor este un fenomen normal. Produsul nu a fost folosit inainte.

 

Indicatorul Decalc clipeste. De ce?

Cand indicatorul portocaliu Decalc de pe statia de calcat clipeste, trebuie sa o cureti de calcar.Urmeaza pasii de mai jos pentru a elimina calcarul din statia de calcat Philips:

  1. Asteapta pana cand statia de calcat s-a racit: recomandam scoaterea calcarului numai din statia de calcat racita complet. Asteapta doua ore dupa folosire sau scoate calcarul inainte de a utiliza aparatul.
  2. Aseaza statia de calcat peste o chiuveta: cel mai bine este sa scoti calcarul in acest mod. Asigura-te ca butonul Decalc al aparatului se afla deasupra chiuvetei. Dupa desurubarea butonului, apa se va scurge din statia de calcat in chiuveta. Daca nu ai loc pentru a plasa dispozitivul peste o chiuveta, asigura-te ca ai un bol mare care va colecta apa.
  3. Scoate butonul Decalc: desurubeaza-l rotindu-l spre stanga. Nu uita sa pastrezi statia de calcat deasupra chiuvetei sau a castronului in timp ce faci acest lucru. Recipientul va fi golit si apa murdara se va scurge din statia de calcat.
  4. Pune butonul Decalc inapoi: insurubeaza butonul Decalc rotindu-l spre dreapta. Asigura-te ca butonul este insurubat strans pentru a evita scurgerile de apa.
  5. Umple rezervorul de apa si porneste statia de calcat: dupa indepartarea calcarului, poti adauga apa in rezervor si poti porni statia de calcat. Aceasta va incepe sa se incalzeasca si indicatorul luminos albastru va clipi.
  6. La urmatoarea utilizare a statiei de calcat aburul poate sa porneasca cu o mica intarziere: deoarece statia de calcat a fost golita complet de apa, aburul poate sa porneasca cu cateva secunde de intarziere (maxim 30 de secunde). Acesta este un fenomen normal dupa fiecare indepartare a calcarului.

 

 

Specificatii tehnice


  • Model
  • Specificatii
    • Putere
    • Sistem anticalcar
      Da
    • Functii
      Oprire automata
      Sistem blocare
      Avertizare sonora
      Rezervor apa detasabil
    • Altele
      panou de comanda Digital

Rareori informatiile pot contine mici inadvertente: fotografiile produsului au caracter informativ si pot contine accesorii neincluse in pachetele standard. Toate promotiile prezente in site sunt valabile in limita stocului. Fiecare produs comercializat beneficiaza de garantia specifica data de catre furnizorul, producatorul sau distribuitorul oficial. Toate marcile apartin detinatorilor legali. Echipa noastra face toate eforturile pentru a elimina orice inadvertente sau erori.

Politica de returnare

 

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014: consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 calendaristice zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile calendaristice de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor

Fanplace IT S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport daca livrarea s-a facut prin alte metode decat cea standard oferita de Fanplace IT S.R.L.

Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.

Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (de preferat in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si doar in cazul contractelor la distanta ( orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a multor mijloace de comunicare la distanta, panala si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul).

 

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.

 

Procedura de returnare

 

Exercitarea dreptului de retragere

 

Consumatorul informeaza Fanplace IT S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele:

1. -o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (preferabil e-mail: retur@vexio.ro).

2. - Completarea unei cereri noi de retur din contul de client. Link : https://www.vexio.ro/account/rma/

 

Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.

 

Obligatiile care revin Fanplace IT S.R.L.

 

Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face in termen de 14 zile de la primirea cererii de retur.

 

Obligatiile care revin consumatorului

 

Produsele sunt inmanate Fanplace IT S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

 

Produse excluse, fara drept de returnare

 

Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:

  • a. Licente software;
  • b. Consumabile (acumulatori, cartuse imprimanta etc);
  • c. Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (produse de ingrijire/ igiena personala, casti, electrocasnice, etc);
  • d. Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (extensii de garantii, servere non-standard);
  • e. Servicii (testare, asamblare, montare componenta sau orice alt serviciu listat in categoria Servicii prestat catre consumator);

Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe suport material (aplicatii software inclusiv jocuri livrate printr-un link de download si cheie de activare).

Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.

 

 

Retur de produse

Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:

  • Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).
  • Produs nefunctional/deteriorat in primele 48 ore de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise sau prin prezentarea la sediu in termen de 48 de ore de la primirea produsului. Va recomandam ca verificarea/testarea produselor comandate sa se faca in termenul de 48 de ore. Orice reclamatie ulterioara nu se ia in considerare.
  • Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
  • Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.

Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.

Solicitarile de retur se notifica pe adresa de mail retur@vexio.ro sau prin prezentarea la sediul Fanplace IT S.R.L cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.

Returnarea produselor la sediul Fanplace IT S.R.L. se poate face de luni pana vineri in intervalul 09:00 - 18:00.

Mentiune
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.

In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel si se doreste returul la toate, comparatorul are obligatia de a se asigura ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate. Daca au fost desigilate mai mult de unul de acelasi fel, ne rezervam dreptul de a diminua contravaloarea fiecaruia dintre ele cu pana la 20%. Aceasta diminuare se face cu scopul repunerii la vanzare ca produs desigilat.

 

 

 Plata cu Cardul prin PayU

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra.
Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD(inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).
Nu se percepe nici un comision suplimentar pentru tranzactii.
Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie sa furnizati codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura dumeaneavoastra (in functie de card, pot lipsi).
Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.
Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul platformei PayU. Vexio.ro nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.

PayU Romania este o companie privata cu capital strain, inregistrata la Registrul Comertului cu numarul de inregistrare J40/9218/07.06.2004 si numar de identificare fiscala RO16490162.

Ramburs / Plata la livrare

Plata se efectueaza agentului firmei de curierat, in momentul primirii produselor.

  

Numerar la sediul nostru

Plata in numerar se poate efectua pentru comenzile care se ridica de la sediul Vexio.
Adresa: Str. Oxigenului nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).

In cazul in care alegeti aceasta optiune nu veti mai plati taxa de transport.

 

Plata in rate card de credit (online)

Star Card (Banca Transilvania): 2, 3, 4, 5 si 6 rate

Bonus Card (Garanti Bank): 1, 2, 3, 4, 5 si 6 rate

Alpha Bank: 2, 3, 4, 5 si 6 rate

CardAvantaj (Credit Europe Bank): 1, 2, 3, 4, 5 si 6 rate

Optimo Card (Credit Europe Bank): 18, 24 si 36 rate

Plata in rate se poate face doar online cu card-ul! NU se pot face plati in rate cu card-ul la sediul magazinului nostru.

 

Ordin de plata / Foaie de varsamant

Plata prin OP (ordin de plata) se face in baza facturii proforme emise de Vexio.

Factura proforma va fi emisa in momentul efectuarii comenzii si poate fi gasita in e-mail-ul de confirmare sau in contul dumneavoastra Vexio. Livrarea produselor se face dupa confirmarea platii proformei emise in contul specificat in document.

 

Datele necesare efectuarii platii sunt:

Beneficiar: SC FANPLACE IT SRL
Cod Fiscal: RO 31962960
Sediu social:Strada Oxigenului nr. 1H, Sat Caldararu, Comuna Cernica, Judetul Ilfov

Punct de lucru: Str. Oxigenului, nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).
Cont: RO85 BTRL RONC RT02 4735 8603
Banca: Banca Transilvania

Livrarea comenzilor si disponibilitatea produselor

Atentie! Pentru comenzile cu factura pe persoana juridica, achitate in avans, se pot ridica de la sediul nostru doar cu imputernicire semnata si stampilata!

Puteti ridica gratuit produsele de la sediul nostru din Str. Oxigenului nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).      

  1. Livrare in Bucuresti cu Sameday Curier / Fancourier. Pana in 149 lei costa 10 lei transportul.                                                                                                                             
  2. Pentru comenzi peste 149 lei transportul este gratuit in Bucuresti in limita a 6 kg. Greutatea suplimentara se taxeaza cu 1 leu / kg.                                                                                                                                                                     
  3. Livrare oriunde in tara prin Fan Courier/Sameday Costa 19.9 lei cu tot cu tva primele 6 kg, pentru comenzi pana in 499 lei. Pentru comenzi peste 499 lei transportul este gratuit in limita a 6 kg. Greutatea suplimentara se taxeaza cu 1 leu / kg.
  4. NOU: Ridicare din Sameday Easybox. Cost 10.90 lei, tva inclus.

Termenul de livrare a produselor achizitionate de pe site-ul www.vexio.ro este de 24, maxim 48 ore din momentul confirmarii comenzii. In anumite situatii, FANPLACE IT SRL isi rezerva dreptul de a mari termenul de livrare, dar numai cu acordul clientului. In lipsa acordului, comanda se anuleaza.

In cazul in care clientul nu poate fi contactat la data si ora stabilita pentru livrare, produsele comandate vor fi rezervate timp de 3 zile lucratoare, interval de timp in care se va incerca recontactarea clientului pentru a definitiva livrarea. Daca nici in acest interval de timp clientul nu poate fi contactat, comanda va fi anulata.

  • Imediat: Daca toate produsele sunt in stocul VEXIO. Livarea se poate face la Sediul VEXIO sau prin curier rapid (comanda va ajunge la destinatie in ziua urmatoare).
  • In intervalul de timp specific, afisat, al fiecarui produs: Produsele sunt disponibile in stocul furnizorilor.
  • In intervalul de timp agreat impreuna cu dumneavoastra.

Livrarea cu verificare

  • produsele care beneficiaza de aceasta facilitate sunt televizoarele si monitoarele
  • optiunea este mentionata pe nota de transport (AWB) a coletului
  • destinatarul are obligatia de a solicita verificarea coletului impreuna cu agentul firmei de curierat
  • agentul firmei de curierat are obligatia de a asista la verificarea coletului
  • in cazul in care coletul are urme vizibile de lovire, distrugere, etc, acesta se refuza
  • orice reclamatie survenita in urma livrarii coletelor cu aceasta optiune, nu este luata in considerare

Comenzile platite cu Ordin de Plata se livreaza numai dupa intrarea sumei in contul FANPLACE IT SRL.

Pentru comenzile expediate prin curier rapid cu livrare in urmatoarele zile lucratoare, inclusiv sambata, dupa primele 3 incercari de livrare coletul se ridica de la Sediul firmei de curierat.

  • Stoc magazin suficientStoc magazin limitat - Produsul se afla in stocul fizic al magazinului si poate fi achizitionat si livrat in aproximativ 24 ore. Rezervarile din stoc se fac in urma trimiterii comenzii. Stocul este actualizat in timp real.
  • In stoc depozit - Produsul este disponibil in stocul depozitelor externe sau furnizorilor si nu in stocul magazinului. Se poate livra in urma trimiterii comenzii, in cel mai scurt timp posibil in limita stocului fizic al depozitelor/furnizorilor.  Stocul este actualizat cel putin o data pe zi.
  • Nu este in stoc - Produsul nu este disponibil si nici nu sunt informatii precise privind termenul de livrare. Aveti posibilitatea de a seta alerta stoc, apasand butonul "Seteaza alerta stoc", in momenul in care produsul devine disponibil veti primi un email ce va anunta automat modificarea dispnibilitatii.
  • Intreaba stoc - Va rugam sa ne contactati pentru a afla disponibilitatea sau termenul de livrare al acestui produs.
  • Disponibil la comanda - Produsul va fi disponibil in termenul precizat, in urma trimiterii comenzii si in limita stocului disponibil. Plata se face integral in avans.

Intervalul de livrare este cuprins intre 1 si 30 zile din momentul confirmarii comenzii.Pentru produsele care se aduc pe comanda din depozitele externe se va comunica/confirma termenul de livrare.

Intervalul de confirmare a comenzii este cuprins intre 1 si 5 zile calendaristice din momentul plasarii acesteia pe site.

Nu exista alte taxe pentru kilometri suplimentari - Se livreaza in orice localitate cu acelasi pret.

Va rugam sa verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la Curier, in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor in cazul in care coletele prezinta urme de deteriorare.

Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare!

Ai cumparat sau primit acest produs? Spune si altora parerea ta.