Luni - Vineri 09:00 - 18:00

Fier de calcat Philips GC7635/30 PerfectCare Pure 2400W

Fier de calcat Philips GC7635/30 PerfectCare Pure 2400W

Cod:

GC7635/30


Cod intern: #49930
5,00 / 5 comentarii

  • Distribuie pe:
Produsul nu mai este activ in oferta Vexio

Iti recomandam alte produse similare din categoria Fier de calcat

Ai nevoie de ajutor? Contacteaza echipa de vanzari sau suna la 0374 477 111.

Descriere Fier de calcat GC7635/30 PerfectCare Pure 2400W de la Philips

Statie de calcare puternica, compacta, garantie impotriva calcarului de 5 ani. Tehnologia OptimalTemp ofera intotdeauna setarea potrivita hainelor dvs.

Specificatii tehnice


  • Model
  • Specificatii
    • Putere
    • Sistem anticalcar
      Da
    • Functii
      Tehnologia OptimalTemp Functie de oprire automata de siguranta
    • Altele
      Abur continuu pana la 120 g/m, Jet de abur de 240g, Rezervor de apa de 1.5 l Cartusele inlocuibile anticalcar PureSteam asigura o filtrare de pana la 99% Picior de sprijinire robust; Fierul se opreste automat atunci cand este lasat nesupravegheat

Rareori informatiile pot contine mici inadvertente: fotografiile produsului au caracter informativ si pot contine accesorii neincluse in pachetele standard. Toate promotiile prezente in site sunt valabile in limita stocului. Fiecare produs comercializat beneficiaza de garantia specifica data de catre furnizorul, producatorul sau distribuitorul oficial. Toate marcile apartin detinatorilor legali. Echipa noastra face toate eforturile pentru a elimina orice inadvertente sau erori.

Politica de returnare

 

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014: consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 calendaristice zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile calendaristice de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor

Fanplace IT S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport daca livrarea s-a facut prin alte metode decat cea standard oferita de Fanplace IT S.R.L.

Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.

Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (de preferat in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si doar in cazul contractelor la distanta ( orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a multor mijloace de comunicare la distanta, panala si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul).

 

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.

 

Procedura de returnare

 

Exercitarea dreptului de retragere

 

Consumatorul informeaza Fanplace IT S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele:

1. -o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (preferabil e-mail: retur@vexio.ro).

2. - Completarea unei cereri noi de retur din contul de client. Link : https://www.vexio.ro/account/rma/

 

Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.

 

Obligatiile care revin Fanplace IT S.R.L.

 

Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face in termen de 14 zile de la primirea cererii de retur.

 

Obligatiile care revin consumatorului

 

Produsele sunt inmanate Fanplace IT S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

 

Produse excluse, fara drept de returnare

 

Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:

  • a. Licente software;
  • b. Consumabile (acumulatori, cartuse imprimanta etc);
  • c. Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (produse de ingrijire/ igiena personala, casti, electrocasnice, etc);
  • d. Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (extensii de garantii, servere non-standard);
  • e. Servicii (testare, asamblare, montare componenta sau orice alt serviciu listat in categoria Servicii prestat catre consumator);

Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe suport material (aplicatii software inclusiv jocuri livrate printr-un link de download si cheie de activare).

Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.

 

 

Retur de produse

Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:

  • Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).
  • Produs nefunctional/deteriorat in primele 48 ore de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise sau prin prezentarea la sediu in termen de 48 de ore de la primirea produsului. Va recomandam ca verificarea/testarea produselor comandate sa se faca in termenul de 48 de ore. Orice reclamatie ulterioara nu se ia in considerare.
  • Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
  • Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.

Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.

Solicitarile de retur se notifica pe adresa de mail retur@vexio.ro sau prin prezentarea la sediul Fanplace IT S.R.L cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.

Returnarea produselor la sediul Fanplace IT S.R.L. se poate face de luni pana vineri in intervalul 09:00 - 18:00.

Mentiune
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.

In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel si se doreste returul la toate, comparatorul are obligatia de a se asigura ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate. Daca au fost desigilate mai mult de unul de acelasi fel, ne rezervam dreptul de a diminua contravaloarea fiecaruia dintre ele cu pana la 20%. Aceasta diminuare se face cu scopul repunerii la vanzare ca produs desigilat.

 

 

 Plata cu Cardul prin PayU

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra.
Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD(inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).
Nu se percepe nici un comision suplimentar pentru tranzactii.
Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie sa furnizati codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura dumeaneavoastra (in functie de card, pot lipsi).
Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.
Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul platformei PayU. Vexio.ro nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.

PayU Romania este o companie privata cu capital strain, inregistrata la Registrul Comertului cu numarul de inregistrare J40/9218/07.06.2004 si numar de identificare fiscala RO16490162.

Ramburs / Plata la livrare

Plata se efectueaza agentului firmei de curierat, in momentul primirii produselor.

  

Numerar la sediul nostru

Plata in numerar se poate efectua pentru comenzile care se ridica de la sediul Vexio.
Adresa: Str. Oxigenului nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).

In cazul in care alegeti aceasta optiune nu veti mai plati taxa de transport.

 

Plata in rate card de credit (online)

Star Card (Banca Transilvania): 2, 3, 4, 5 si 6 rate

Bonus Card (Garanti Bank): 1, 2, 3, 4, 5 si 6 rate

Alpha Bank: 2, 3, 4, 5 si 6 rate

CardAvantaj (Credit Europe Bank): 1, 2, 3, 4, 5 si 6 rate

Optimo Card (Credit Europe Bank): 18, 24 si 36 rate

Plata in rate se poate face doar online cu card-ul! NU se pot face plati in rate cu card-ul la sediul magazinului nostru.

 

Ordin de plata / Foaie de varsamant

Plata prin OP (ordin de plata) se face in baza facturii proforme emise de Vexio.

Factura proforma va fi emisa in momentul efectuarii comenzii si poate fi gasita in e-mail-ul de confirmare sau in contul dumneavoastra Vexio. Livrarea produselor se face dupa confirmarea platii proformei emise in contul specificat in document.

 

Datele necesare efectuarii platii sunt:

Beneficiar: SC FANPLACE IT SRL
Cod Fiscal: RO 31962960
Sediu social:Strada Oxigenului nr. 1H, Sat Caldararu, Comuna Cernica, Judetul Ilfov

Punct de lucru: Str. Oxigenului, nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).
Cont: RO85 BTRL RONC RT02 4735 8603
Banca: Banca Transilvania

Livrarea comenzilor si disponibilitatea produselor

Atentie! Pentru comenzile cu factura pe persoana juridica, achitate in avans, se pot ridica de la sediul nostru doar cu imputernicire semnata si stampilata!

Puteti ridica gratuit produsele de la sediul nostru din Str. Oxigenului nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).      

  1. Livrare in Bucuresti cu Sameday Curier / Fancourier. Pana in 149 lei costa 10 lei transportul.                                                                                                                             
  2. Pentru comenzi peste 149 lei transportul este gratuit in Bucuresti in limita a 6 kg. Greutatea suplimentara se taxeaza cu 1 leu / kg.                                                                                                                                                                     
  3. Livrare oriunde in tara prin Fan Courier/Sameday Costa 19.9 lei cu tot cu tva primele 6 kg, pentru comenzi pana in 499 lei. Pentru comenzi peste 499 lei transportul este gratuit in limita a 6 kg. Greutatea suplimentara se taxeaza cu 1 leu / kg.
  4. NOU: Ridicare din Sameday Easybox. Cost 10.90 lei, tva inclus.

Termenul de livrare a produselor achizitionate de pe site-ul www.vexio.ro este de 24, maxim 48 ore din momentul confirmarii comenzii. In anumite situatii, FANPLACE IT SRL isi rezerva dreptul de a mari termenul de livrare, dar numai cu acordul clientului. In lipsa acordului, comanda se anuleaza.

In cazul in care clientul nu poate fi contactat la data si ora stabilita pentru livrare, produsele comandate vor fi rezervate timp de 3 zile lucratoare, interval de timp in care se va incerca recontactarea clientului pentru a definitiva livrarea. Daca nici in acest interval de timp clientul nu poate fi contactat, comanda va fi anulata.

  • Imediat: Daca toate produsele sunt in stocul VEXIO. Livarea se poate face la Sediul VEXIO sau prin curier rapid (comanda va ajunge la destinatie in ziua urmatoare).
  • In intervalul de timp specific, afisat, al fiecarui produs: Produsele sunt disponibile in stocul furnizorilor.
  • In intervalul de timp agreat impreuna cu dumneavoastra.

Livrarea cu verificare

  • produsele care beneficiaza de aceasta facilitate sunt televizoarele si monitoarele
  • optiunea este mentionata pe nota de transport (AWB) a coletului
  • destinatarul are obligatia de a solicita verificarea coletului impreuna cu agentul firmei de curierat
  • agentul firmei de curierat are obligatia de a asista la verificarea coletului
  • in cazul in care coletul are urme vizibile de lovire, distrugere, etc, acesta se refuza
  • orice reclamatie survenita in urma livrarii coletelor cu aceasta optiune, nu este luata in considerare

Comenzile platite cu Ordin de Plata se livreaza numai dupa intrarea sumei in contul FANPLACE IT SRL.

Pentru comenzile expediate prin curier rapid cu livrare in urmatoarele zile lucratoare, inclusiv sambata, dupa primele 3 incercari de livrare coletul se ridica de la Sediul firmei de curierat.

  • Stoc magazin suficientStoc magazin limitat - Produsul se afla in stocul fizic al magazinului si poate fi achizitionat si livrat in aproximativ 24 ore. Rezervarile din stoc se fac in urma trimiterii comenzii. Stocul este actualizat in timp real.
  • In stoc depozit - Produsul este disponibil in stocul depozitelor externe sau furnizorilor si nu in stocul magazinului. Se poate livra in urma trimiterii comenzii, in cel mai scurt timp posibil in limita stocului fizic al depozitelor/furnizorilor.  Stocul este actualizat cel putin o data pe zi.
  • Nu este in stoc - Produsul nu este disponibil si nici nu sunt informatii precise privind termenul de livrare. Aveti posibilitatea de a seta alerta stoc, apasand butonul "Seteaza alerta stoc", in momenul in care produsul devine disponibil veti primi un email ce va anunta automat modificarea dispnibilitatii.
  • Intreaba stoc - Va rugam sa ne contactati pentru a afla disponibilitatea sau termenul de livrare al acestui produs.
  • Disponibil la comanda - Produsul va fi disponibil in termenul precizat, in urma trimiterii comenzii si in limita stocului disponibil. Plata se face integral in avans.

Intervalul de livrare este cuprins intre 1 si 30 zile din momentul confirmarii comenzii.Pentru produsele care se aduc pe comanda din depozitele externe se va comunica/confirma termenul de livrare.

Intervalul de confirmare a comenzii este cuprins intre 1 si 5 zile calendaristice din momentul plasarii acesteia pe site.

Nu exista alte taxe pentru kilometri suplimentari - Se livreaza in orice localitate cu acelasi pret.

Va rugam sa verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la Curier, in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor in cazul in care coletele prezinta urme de deteriorare.

Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare!

Opiniile clientilor despre Fier de calcat Philips GC7635/30 PerfectCare Pure 2400W

Rating general al produsului:
5
5 (7)
4
3
2
1
Ai cumparat sau primit acest produs? Spune si altora parerea ta.
cama82 - acum 9 ani

Sunt o proaspata mamica ce se bucura pe deplin de calitatile acestui produs:
-timpul dedicat este redus la jumate
- filtrul special anitcalcar care ne scapa de curatarea periodica a calcarului depus pe fierul de calcat obisnuit
- sunt o artista la arsul lucrurilor cu fierul, de foarte multe ori uitam sa reglez aparatul, un stres in minus si o bila mare alba pentru statia de calcat pentru ca nu mai este necesara reglarea in functie de material
- recipientul mare de apa e comod pentru ca nu necesita reumplere la fel de des
- un mare plus este depozitarea, de obicei il tineam pe jos la vedere, dar o data cu mersul in patru labe am descoperit ca pastrarea fierului de calcat este o problema. statia are un sistem cu buton de fixare a fierului de calcat asa ca pot sta linistita ca nu va deveni un obiect de joaca pentru copil la cea mai mica neatentie.
- pot calca vertical lucrurile mai dificile de asezat pe masa de calcat gen..rochite cu multe falduri etc.

-capacul care inchide recipientul cu apa nu e etans, asa ca ar fi bine sa nu inclini statia

Colceag Mirela (Bucuresti) - acum 9 ani

- Jet puternic de abur
- Hainele nu raman lucioase dupa calcare
-pot ca calc pana la 2 ore fara sa fie nevoie sa umplu mereu rezervorul cu apa (are un rezervor mare)
-calca fara probleme si cele mai pretentioase materiale si descalca cele mai dificile cute
-eextrem de usor de folosit neavand nevoie de setari de temperatura sau tip de material
-daca o uiti pornita se opreste singura
-scoate mult abur
-fierul se blocheaza pe statie asa ca o pot transporta usor
- nu se lipeste de material si talpa nu s-a zgariat pana acum

costuri suplimentare pentru achizitionarea filtrelor

Detin acesta statie si sunt foarte multumita de ea

ailirpa_78 (Suceava) - acum 9 ani

Am primit si eu spre testare acest produs de la BUZZStore si vreau sa va spun ca de o luna calc incontinuu, atat de mult imi place. Inainte fugeam de aceasta activitate si chiar mi se parea o corvoada. Acum imi rezerv o zi cand vreau sa calc, umplu rezervorul mare de 1.5 litri cu apa si doua ore jumatate cald incontinuu tot ce imi iese in cale. Sunt atat de bucuroasa de rezultate incat le arat si prietenilor si vreau ca toti sa stie ca o statie de calcat chiar iti poate usura munca. Cea mai faina chestie e ca nu trebuie sa reglezi temperatura cu care calci atunci cand schimbi tesatura, tehnologia de care dispune aceasta statie de calcat iti permite sa calci de la matase, blug, bumbac, casmir sau poliester fara a-ti bate capul cu setarile de temperatura. Apoi mai este chestia cu senzorul care opreste automat statia daca nu e folosita mai mult de 5 minute. Eu chiar m-am intors de cateva ori din drum de teama sa nu fi uitat vechiul fier de calcat in priza. Acum aceasta problema a disparut. Eu zic ca trebuie sa profitam de tehnologie caci pentru noi e creata si chiar merita un ban in plus (fata de un fier de calcat obisnuit) pentru ca iti usureaza munca foarte mult si ajungi sa calci rufe din placere, nu de nevoie.

Cuciug Ana (Bucuresti) - acum 9 ani

Detin acest produs si va pot spune ca sunt extrem de incantata de performanta acestuia.
Puncte forte:
- gata de utilizat in numai 2 minute
- capacitate rezervor generoasa - de 1,5 l - va permite sa calcati un teanc de rufe fara sa fie nevoie sa realimentati, plus ca realimentarea se poate realiza in orice moment fara a fi nevoie sa opriti sesiunea de calcat
- tehnologia Optimal Temp va permite sa calcati rufe fara sa mai fiti atenti la etichete si sa fiti nevoiti sa setati temperatura in functie de tipul de material - se poate utiliza de la bumbac pana la matase naturala fara emotii
- talpa T-IonicGlide aluneca extrem de usor pe orice tip de tesatura
- presiunea aburului este de 5 bari ceea ce permite eliminarea dintr-o singura miscare pana si a celor mai incapatanate cute
- se poate utiliza apa de la robinet fara probleme - datorita cartusului PureSteam care o demineralizeaza, rezultatul fiind 99% abur pur
- este o statie extrem de usoara - rezervorul de apa fiind separat, fierul este extrem de usor de ridicat, manuit dar extrem de eficient
- cablul destul de lung, iti permite sa te rasucesti pe langa masa (daca vrei asta)
- functia "safety auto-off" opreste aparatul automat atunci cand este lasat nesupravegheat - e primul fier pe care-l pot "uita" cu incredere pe haine fara emotii
- poate fi utilizat si pentru calcatul pe verticala - este eficient!
- dotat cu functia ECO care permite un consum de energie cu pana la 30% mai mic - ce-i drept se reduce aburul care ajuta atat de mult
- comod si usor de manevrat

nu am

Este un produs care elimina stresul calcatului - nu credeam ca, camasile sotului pot arata impecabil, fara cute si extrem de bine calcate doar printr-o singura trecere, nu credeam ca sacoul se poate calca pe umeras atat de usor si comod iar rezultatul sa fie "wow"..
Un produs excelent pe care vi-l recomand si apoi, dupa utilizare, cu siguranta nu veti mai reveni la vechiul fier de calcat!!!!

Denisa232001 (Bucuresti) - acum 9 ani

Eu am inceput sa utilizez statia de calcat Philips Perfect Care Pure GC7635 de curand si pot sa spun ca este un produs foarte bun. Calcatul devine o activitate mult mai usoara si mai placuta. Aceeasi cantitate de haine dispare mult mai repede decat atunci cand foloseam un fier de calcat traditional.
M-am convins ca sistemul OptimalTemp este grozav pentru ca permite calcare rapida si neintrerupta a hainelor. Poti calca orice tip de material fara sa reglezi temperatura de fiecare data, fara sa te stresezi ca poti lipi hainutele, iar aburul care iese in mod continuu te ajuta sa treci o singura data peste suprafata de calcare! Se poate folosi apa de la robinet, iar rezervorul de apa are 1,5 litri, deci nu trebuie sa iti intrerupi activitatea foarte des pentru realimentare.
Mai putin timp la calcat = mai mult timp cu cei dragi

Rezervorul anticalcar nu dureaza foarte mult