Luni - Vineri 09:00 - 18:00

Aparat de microdermabraziune Silk'n Revit Essential, curatare pori, functie de aspirare in vid, 2 varfuri

Cod:

REVE1PE1001


Cod intern: #1418380

  • Distribuie pe:
Produsul nu mai este activ in oferta Vexio

Iti recomandam alte produse similare din categoria Diverse Ingrijire personala

Ai nevoie de ajutor? Contacteaza echipa de vanzari sau suna la 0374 477 111.

Descriere Aparat de microdermabraziune Silk'n Revit Essential, curatare pori, functie de aspirare in vid, 2 varfuri de la SILK'N

Aparat de microdermabraziune Silk’n Revit Essential, curatare pori, functie de aspirare in vid, 2 varfuri

    Specificatiile produsului:

    • Dispozitiv pentru exfoliere prin microdermabraziune ultra-puternic cu particule de diamant
    • Exfoliaza prin microdermabraziune si aspirare in vid
    • Indeparteaza celulele de piele moarta, incurajeaza producerea de celule noi si stimuleaza circulatia sangelui
    • Imbunatateste textura si elasticitatea pielii
    • Blocheaza semnele de imbatranire, iregularitatile pielii, cicatricile de la acnee si petele solare
    • Atenueaza ridurile fine
    • Pentru o piele mai tanara, revitalizata


      Reinnoiti-va pielea cu magicul Silk'n Revit Essential!

      Acest sistem puternic de microdermabraziune va va face pielea radianta si plina de viata in cateva minute. Nu numai ca stimuleaza producerea de celule noi de piele, dar si imbunatateste textura si elasticitatea pielii si reduce aspectul semnelor de imbatranire si al ridurilor fine.

      Microdermabraziunea - Solutia pentru imperfectiunile pielii

      Microdermabraziunea este o solutie pentru imperfectiunile comune ale pielii, cum ar fi cicatrici provocate de acnee, pori mari, riduri fine, pete solare si textura neuniforma a pielii.
      Starea pielii poate fi, de asemenea, afectata de expunerea la prea mult soare si de fumat, adesea facandu-o sa para nesanatoasa si neplacuta la atingere. E timpul pentru un tratament magic de intinerire a pielii.

      Exfolierea stimuleaza reinnoirea celulelor

      Acest sistem utilizeaza tratament cu diamante pentru a exfolia pielea. Indeparteaza celulele de piele moarta de pe stratul superior al pielii (epiderma) si stimuleaza producerea de celule noi. In esenta, actioneaza ca exfoliant, indepartand usor stratul vechi de piele. Celulele moarte ale pielii sunt aspirate in dispozitiv, si colectate intr-un filtru care se poate inlocui. Cand schimbati filtrul, veti vedea cantitatea de particule moarte care au fost atasate anterior pe piele.
      Silk'n ReVit Essential este un sistem nou si puternic de microdermabraziune care va reinnoieste pielea. Microdermabraziunea a fost aplicata cu succes de cativa ani in institutele de ingrijire a pielii si, prin intermediul produsului ReVit Essential, este acum disponibila pentru uz personal.

      Aspirarea in vid stimuleaza circulatia sangelui

      Silk'n ReVit Essential utilizeaza, de asemenea, aspirarea in vid. Acest lucru asigura ca straturile mai profunde ale pielii sunt ridicate si masate, stimuland astfel circulatia sangelui.
      Acest lucru are ca rezultat un aspect revitalizat. Cu toate acestea, oglinda este cea care ofera dovada ulterioara a pielii tratate: echilibrul a fost restabilit, imperfectiunile sunt reduse, tenul tau este mai uniform si pielea ta este vizibil mai fina si mai tanara decat inainte.

      Fruntea, obrajii si barbia


      Fruntea, obrajii si barbia pot fi usor tratate cu Silk'n ReVit Essential. Incepeti in mijlocul unei zone si glisati dispozitivul folosind miscari netede spre exteriorul fetei, spre linia parului.


      Gatul


      Utilizati miscari usoare pentru a trata gatul, deplasandu-va de sus in jos.


      Zona din jurul ochilor si nasului


      Zona din jurul ochilor este destul de delicata si sensibila, deci trebuie sa deplasati dispozitivul incet si cu atentie in jurul zonei. Tratati zona din jurul sprancenelor prin miscari scurte in sus, evitand cu atentie pleoapele. Mergeti descendent spre zona din jurul nasului urmand contururile nasului si a pometilor.

      2 varfuri cu particule de diamant si 30 de filtre


      Fruntea, obrajii, zona din jurul ochilor, nasul, barbia, gatul si mainile - Silk'n ReVit Essential se poate ocupa de toate aceste zone.

      Dispozitivul vine cu doua varfuri standard pentru tratamentul cu diamante: Fin si Aspru. Intotdeauna incepeti tratamentul utilizand varful “Fin”.
      De asemenea, utilizati acest varf in timpul sesiunilor de tratament ulterioare daca preferati o exfoliere blanda pana la normala.
      Utilizati varful “Aspru” daca pielea dumneavoastra are nevoie de o exfoliere mai intensa.


      Pachetul include si 30 de filtre.

      Utilizarea produsului:


      • Silk'n ReVit Essential este potrivit pentru orice tip de piele. Dupa tratament, va recomandam sa utilizati o crema de protectie solara cu factor 30 pentru a va proteja pielea.
      • Pentru a obtine cele mai bune rezultate, o sesiune de tratament trebuie sa dureze aproximativ 5 minute, dar nu mai mult de un minut pentru fiecare parte a fetei.
      • Aparatul are un timer inteligent si se opreste la un interval de 1 minut, notificandu-va sa schimbati zona in care aplicati tratamentul.
      • Inainte de tratament, asigurati-va ca pielea este curata, uscata si fara machiaj sau creme. Scoateti varful diamantului si inlocuiti filtrul cu unul nou, daca este necesar. Retroduceti si atasati toate piesele.
      • Porniti dispozitivul apasand o data butonul Pornit / Oprit; ReVit Essential este acum la nivelul de aspirare cel mai scazut.
      • Apasati inca o data pentru a comuta la nivelul de aspirare cel mai ridicat. Tineti varful pe piele, pentru a putea simti aspiratia dispozitivului. Inclinati usor dispozitivul pe intreaga suprafata pe care doriti sa o tratati, urmand sagetile din diagrama (consultati ilustratia).
      • O sesiune de tratament complet dureaza aproximativ 5 minute. Dupa tratament, opriti dispozitivul apasand scurt butonul Pornit / Oprit o data daca utilizati aspirarea la nivel ridicat, de doua ori daca nivelul de aspirare este scazut. Clatiti-va fata cu apa rece. Dupa tratament, va recomandam sa aplicati o crema cu protectie solara factor 30 pentru a va proteja pielea de soare. Va recomandam sa nu tratati pielea mai mult de doua ori pe saptamana cu ReVit Essential.






      Intrebari frecvente


      Cand voi vedea rezultatele?
      Dupa doar o saptamana multi utilizatori observa ca pielea este intinerita. Urmand tratamentele saptămânal, veți observa rezultate complete, care includ diminuarea liniilor faciale, imbunatatirea aspectului cicatricilor, a petelor solare si imperfectiunilor provocate de acnee si micsorarea porilor, acestea fiind doar cateva dintre ele*.

      Pentru ce tipuri de piele este recomandat Revit Essential?
      Datorita setarilor reglabile, Silk’n Revit Essential este potrivit pentru toate tipurile de piele, chiar si pentru pielea sensibila. Puteti utiliza cu incredere acest dispozitiv pentru exfoliere prin microdermabraziune cu particule de diamant pe mai multe zone ale fetei: pe frunte, gat, obraji, nas, in jurul ochilor, barbie si maini.

      Ce reprezinta exfolierea cu particule de diamant?
      Acest tip de exfoliere reprezinta o forma avansata de microdermabraziune, foarte populara in centrele estetice medicale si in centrele spa. Acest tratament elimina stratul exterior al pielii prin abraziune usoara, incurajand producerea de celule noi sanatoase.
      De asemenea, functia de aspirare imbunatateste fluxul de sange de la nivelul epidermei, favorizand productia de colagen si elastina, pentru o piele tanara. Am inglobat aceasta tehnologie in aparatul de microdermabraziune Silk’n Revit Essential, usor de utilizat in confortul locuintei.

      Cat dureaza un tratament cu Silk’n Revit Essential?

      Durata unui tratament depinde de fiecare persoana in parte si de suprafata zonei tratate. Un tratament mediu dureaza 5 minute.

      Cat de curand voi vedea o imbunatatire?
      Raspunsul variaza de la o persoana la alta. Cu toate acestea, ar trebui sa vedeti rezultate notabile după prima saptamana, cu o imbunatatire continua pe parcursul tratamentelor.

      Este normala inrosirea pielii in timpul tratamentului sau dupa tratament?
      Este posibil sa simtiti pielea fetei mai sensibila si sa observati o usoara inrosire a pielii după tratament. Acest lucru este absolut normal, senzatia va disparea imediat. Daca in timpul tratamentului simtiti un disconfort sau observati inrosirea pielii, reduceti nivelul de aspirare la cel redus pentru a finaliza tratamentul. Daca dupa ce ati respectat aceasta indicatie disconforul persista, va recomandam sa lasati pielea sa se refaca timp de cateva zile

      Cat de des trebuie sa utilizez aparatul Silk’n Revit Essential?
      Va recomandam sa nu tratati pielea mai mult de 2 ori pe saptamana cu Revit Essential.

      *Rezultatele variaza in functie de tipul si textura pielii

      Pachetul contine:

      • Aparatul de microdermabraziune Silk'n Revit Essential
      • Setul de 30 de filtre
      • Capace de cauciuc de rezerva
      • 2 capete de tratament (fin si aspru)
      • Adaptor
      • Manual de utilizare

      Silk'n Revit Essential prezinta 24 luni de GARANTIE.

      Rareori informatiile pot contine mici inadvertente: fotografiile produsului au caracter informativ si pot contine accesorii neincluse in pachetele standard. Toate promotiile prezente in site sunt valabile in limita stocului. Fiecare produs comercializat beneficiaza de garantia specifica data de catre furnizorul, producatorul sau distribuitorul oficial. Toate marcile apartin detinatorilor legali. Echipa noastra face toate eforturile pentru a elimina orice inadvertente sau erori.

      Politica de returnare

       

      Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014: consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 calendaristice zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile calendaristice de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor

      Fanplace IT S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport daca livrarea s-a facut prin alte metode decat cea standard oferita de Fanplace IT S.R.L.

      Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.

      Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (de preferat in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

      Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si doar in cazul contractelor la distanta ( orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a multor mijloace de comunicare la distanta, panala si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul).

       

      Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

      Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.

       

      Procedura de returnare

       

      Exercitarea dreptului de retragere

       

      Consumatorul informeaza Fanplace IT S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele:

      1. -o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (preferabil e-mail: retur@vexio.ro).

      2. - Completarea unei cereri noi de retur din contul de client. Link : https://www.vexio.ro/account/rma/

       

      Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.

       

      Obligatiile care revin Fanplace IT S.R.L.

       

      Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face in termen de 14 zile de la primirea cererii de retur.

       

      Obligatiile care revin consumatorului

       

      Produsele sunt inmanate Fanplace IT S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

       

      Produse excluse, fara drept de returnare

       

      Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:

      • a. Licente software;
      • b. Consumabile (acumulatori, cartuse imprimanta etc);
      • c. Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (produse de ingrijire/ igiena personala, casti, electrocasnice, etc);
      • d. Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (extensii de garantii, servere non-standard);
      • e. Servicii (testare, asamblare, montare componenta sau orice alt serviciu listat in categoria Servicii prestat catre consumator);

      Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe suport material (aplicatii software inclusiv jocuri livrate printr-un link de download si cheie de activare).

      Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.

       

       

      Retur de produse

      Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:

      • Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).
      • Produs nefunctional/deteriorat in primele 48 ore de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise sau prin prezentarea la sediu in termen de 48 de ore de la primirea produsului. Va recomandam ca verificarea/testarea produselor comandate sa se faca in termenul de 48 de ore. Orice reclamatie ulterioara nu se ia in considerare.
      • Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
      • Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.

      Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.

      Solicitarile de retur se notifica pe adresa de mail retur@vexio.ro sau prin prezentarea la sediul Fanplace IT S.R.L cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.

      Returnarea produselor la sediul Fanplace IT S.R.L. se poate face de luni pana vineri in intervalul 09:00 - 18:00.

      Mentiune
      In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.

      In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel si se doreste returul la toate, comparatorul are obligatia de a se asigura ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate. Daca au fost desigilate mai mult de unul de acelasi fel, ne rezervam dreptul de a diminua contravaloarea fiecaruia dintre ele cu pana la 20%. Aceasta diminuare se face cu scopul repunerii la vanzare ca produs desigilat.

       

       

       Plata cu Cardul prin PayU

      Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra.
      Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD(inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).
      Nu se percepe nici un comision suplimentar pentru tranzactii.
      Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie sa furnizati codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura dumeaneavoastra (in functie de card, pot lipsi).
      Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.
      Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul platformei PayU. Vexio.ro nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.

      PayU Romania este o companie privata cu capital strain, inregistrata la Registrul Comertului cu numarul de inregistrare J40/9218/07.06.2004 si numar de identificare fiscala RO16490162.

      Ramburs / Plata la livrare

      Plata se efectueaza agentului firmei de curierat, in momentul primirii produselor.

        

      Numerar la sediul nostru

      Plata in numerar se poate efectua pentru comenzile care se ridica de la sediul Vexio.
      Adresa: Str. Oxigenului nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).

      In cazul in care alegeti aceasta optiune nu veti mai plati taxa de transport.

       

      Plata in rate card de credit (online)

      Star Card (Banca Transilvania): 2, 3, 4, 5 si 6 rate

      Bonus Card (Garanti Bank): 1, 2, 3, 4, 5 si 6 rate

      Alpha Bank: 2, 3, 4, 5 si 6 rate

      CardAvantaj (Credit Europe Bank): 1, 2, 3, 4, 5 si 6 rate

      Optimo Card (Credit Europe Bank): 18, 24 si 36 rate

      Plata in rate se poate face doar online cu card-ul! NU se pot face plati in rate cu card-ul la sediul magazinului nostru.

       

      Ordin de plata / Foaie de varsamant

      Plata prin OP (ordin de plata) se face in baza facturii proforme emise de Vexio.

      Factura proforma va fi emisa in momentul efectuarii comenzii si poate fi gasita in e-mail-ul de confirmare sau in contul dumneavoastra Vexio. Livrarea produselor se face dupa confirmarea platii proformei emise in contul specificat in document.

       

      Datele necesare efectuarii platii sunt:

      Beneficiar: SC FANPLACE IT SRL
      Cod Fiscal: RO 31962960
      Sediu social:Strada Oxigenului nr. 1H, Sat Caldararu, Comuna Cernica, Judetul Ilfov

      Punct de lucru: Str. Oxigenului, nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).
      Cont: RO85 BTRL RONC RT02 4735 8603
      Banca: Banca Transilvania

      Livrarea comenzilor si disponibilitatea produselor

      Atentie! Pentru comenzile cu factura pe persoana juridica, achitate in avans, se pot ridica de la sediul nostru doar cu imputernicire semnata si stampilata!

      Puteti ridica gratuit produsele de la sediul nostru din Str. Oxigenului nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).      

      1. Livrare in Bucuresti cu Sameday Curier / Fancourier. Pana in 149 lei costa 10 lei transportul.                                                                                                                             
      2. Pentru comenzi peste 149 lei transportul este gratuit in Bucuresti in limita a 6 kg. Greutatea suplimentara se taxeaza cu 1 leu / kg.                                                                                                                                                                     
      3. Livrare oriunde in tara prin Fan Courier/Sameday Costa 19.9 lei cu tot cu tva primele 6 kg, pentru comenzi pana in 499 lei. Pentru comenzi peste 499 lei transportul este gratuit in limita a 6 kg. Greutatea suplimentara se taxeaza cu 1 leu / kg.
      4. NOU: Ridicare din Sameday Easybox. Cost 10.90 lei, tva inclus.

      Termenul de livrare a produselor achizitionate de pe site-ul www.vexio.ro este de 24, maxim 48 ore din momentul confirmarii comenzii. In anumite situatii, FANPLACE IT SRL isi rezerva dreptul de a mari termenul de livrare, dar numai cu acordul clientului. In lipsa acordului, comanda se anuleaza.

      In cazul in care clientul nu poate fi contactat la data si ora stabilita pentru livrare, produsele comandate vor fi rezervate timp de 3 zile lucratoare, interval de timp in care se va incerca recontactarea clientului pentru a definitiva livrarea. Daca nici in acest interval de timp clientul nu poate fi contactat, comanda va fi anulata.

      • Imediat: Daca toate produsele sunt in stocul VEXIO. Livarea se poate face la Sediul VEXIO sau prin curier rapid (comanda va ajunge la destinatie in ziua urmatoare).
      • In intervalul de timp specific, afisat, al fiecarui produs: Produsele sunt disponibile in stocul furnizorilor.
      • In intervalul de timp agreat impreuna cu dumneavoastra.

      Livrarea cu verificare

      • produsele care beneficiaza de aceasta facilitate sunt televizoarele si monitoarele
      • optiunea este mentionata pe nota de transport (AWB) a coletului
      • destinatarul are obligatia de a solicita verificarea coletului impreuna cu agentul firmei de curierat
      • agentul firmei de curierat are obligatia de a asista la verificarea coletului
      • in cazul in care coletul are urme vizibile de lovire, distrugere, etc, acesta se refuza
      • orice reclamatie survenita in urma livrarii coletelor cu aceasta optiune, nu este luata in considerare

      Comenzile platite cu Ordin de Plata se livreaza numai dupa intrarea sumei in contul FANPLACE IT SRL.

      Pentru comenzile expediate prin curier rapid cu livrare in urmatoarele zile lucratoare, inclusiv sambata, dupa primele 3 incercari de livrare coletul se ridica de la Sediul firmei de curierat.

      • Stoc magazin suficientStoc magazin limitat - Produsul se afla in stocul fizic al magazinului si poate fi achizitionat si livrat in aproximativ 24 ore. Rezervarile din stoc se fac in urma trimiterii comenzii. Stocul este actualizat in timp real.
      • In stoc depozit - Produsul este disponibil in stocul depozitelor externe sau furnizorilor si nu in stocul magazinului. Se poate livra in urma trimiterii comenzii, in cel mai scurt timp posibil in limita stocului fizic al depozitelor/furnizorilor.  Stocul este actualizat cel putin o data pe zi.
      • Nu este in stoc - Produsul nu este disponibil si nici nu sunt informatii precise privind termenul de livrare. Aveti posibilitatea de a seta alerta stoc, apasand butonul "Seteaza alerta stoc", in momenul in care produsul devine disponibil veti primi un email ce va anunta automat modificarea dispnibilitatii.
      • Intreaba stoc - Va rugam sa ne contactati pentru a afla disponibilitatea sau termenul de livrare al acestui produs.
      • Disponibil la comanda - Produsul va fi disponibil in termenul precizat, in urma trimiterii comenzii si in limita stocului disponibil. Plata se face integral in avans.

      Intervalul de livrare este cuprins intre 1 si 30 zile din momentul confirmarii comenzii.Pentru produsele care se aduc pe comanda din depozitele externe se va comunica/confirma termenul de livrare.

      Intervalul de confirmare a comenzii este cuprins intre 1 si 5 zile calendaristice din momentul plasarii acesteia pe site.

      Nu exista alte taxe pentru kilometri suplimentari - Se livreaza in orice localitate cu acelasi pret.

      Va rugam sa verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la Curier, in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor in cazul in care coletele prezinta urme de deteriorare.

      Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare!

      Ai cumparat sau primit acest produs? Spune si altora parerea ta.