Luni - Vineri 09:00 - 18:00

Aparate intretinere si ingrijire corporala Aparat antirid Silk'n FaceTite

Cod:

4658812


Cod intern: #1418095

  • Distribuie pe:
Produsul nu mai este activ in oferta Vexio

Iti recomandam alte produse similare din categoria Aparate intretinere si ingrijire corporala

Ai nevoie de ajutor? Contacteaza echipa de vanzari sau suna la 0374 477 111.

Descriere Aparate intretinere si ingrijire corporala Aparat antirid Silk'n FaceTite de la SILK'N


Aparat antirid Silk'n FaceTite


Specificatiile produsului:
Tehnologia revolutionara HT anti-imbatranire
Reduce ridurile
Intinde pielea
Reduce liniile fine
Intinereste fibrele de colagen si elastina
Ridica contururile fetei

Reduce petele cauzate de soare si semnele de imbatranire
Intareste straturile mai profunde ale pielii
Imbunatateste structura si elasticitatea pielii

Nu ar fi extraordinar sa puteti intoarce ceasul inapoi pentru a avea din nou mai putine riduri si o piele ferma?

Va puteti recastiga tineretea cu fenomenalul Silk'n FaceTite: descoperirea stiintifica in domeniul intineririi pielii. Secretul se regaseste in tehnologia revolutionara HT care intinde pielea fetei, reduce ridurile si restaureaza fibrele de colagen si elastina.

Pielea ta este neteda, arata remarcabil mai tanara si straluceste mai mult ca niciodata! Incearca noul tratament anti-imbatranire, acasa!

Oamenii de stiinta de la Silk'n au reusit sa dezvolte un dispozitiv anti-imbatranire care transforma pielea din interior. Intr-un proces uimitor, Silk'n FaceTite repara fibrele de colagen si elastina ale pielii si intareste straturile mai adanci.

Acest proces imbunatateste tonusul pielii, facand-o mai neteda si mai elastica. Ridurile si liniile fine se diminueaza, iar contururile faciale sunt ridicate semnificativ.

Petele cauzate de soare si semnele de imbatranire devin mai putin vizibile, iar structura si elasticitatea pielii se imbunatatesc. Niciodata pana acum nu a fost posibil sa va corectati pielea in acest mod in propria casa. Silk'n FaceTite face posibil acest lucru.


Pielea incepe sa prezinte semne de imbatranire incepand cu varsta de 25 de ani. Colagenul si elastina, cele doua componente importante ale pielii, devin treptat mai slabe si incep sa se descompuna. Procesul de imbatranire poate fi intensificat prin fumat, expunerea la soare si stres. Descoperirea stiintifica Silk'n face posibil sa va intineriti vizibil pielea, pur si simplu in confortul propriului dvs. camin, fara a trebui sa suferiti o interventie chirurgicala.

Stiati ca?

Fibroblastele sunt celule din corpul nostru care produc colagen si elastina, elementele de baza ale pielii. O piele tanara este capabila sa-si reinnoiasca fibroblastele la fiecare 21-28 zile, dar pe masura ce inaintam in varsta, acest lucru se intampla la fiecare 40 - 45 de zile. In plus, dupa varsta de 50 de ani, se creeaza mai putine fibroblaste care pot fi produse de organism. Rezultatul: pielea vizibil imbatranita.

Silk'n a adus prima data aceasta tehnologie pe piata pentru intinderea pielii corpului. De atunci, aceasta a devenit cunoscuta ca o formula inovatoare impotriva imbatranirii, a carei eficacitate a fost testata in studiile clinice.

Cum functioneaza tehnologia HT?

Tehnologia HT stimuleaza reinnoirea celulelor, ceea ce face ca pielea sa fie neteda si supla. Aceasta tehnologie combina puterea a trei surse de energie: energia Bi-Polar RF, energia cu LED-uri si energia termica IR. Acest trio inseparabil este un adversar de neegalat atunci cand vine vorba de lupta impotriva procesului de imbatranire a pielii.

Silk'n FaceTite a fost testat in mod exhaustiv, cu concluzia ca aparatul este sigur de utilizat intr-un mediu confortabil acasa, atat de barbati, cat si de femei. Tratamentele sunt eficiente si pielea se simte imediat mai neteda. Cititi intotdeauna manualul cu atentie inainte de a utiliza FaceTite.


Adecvat pentru toate tipurile si culorile pielii

Tehnologia din spatele Silk'n FaceTite face din acest aparat unul potrivit pentru toate tipurile de piele si pentru toate culorile de piele. Si pielea de culoare inchisa poate fi de asemenea tratata. Acesta este un mare avantaj in comparatie cu multe alte dispozitive similare!

Adecvat pentru intreaga fata si gat

Cu Silk'n FaceTite puteti trata toate ridurile, inclusiv ridurile si cearcanele din jurul ochilor (dar nu si pleoapele - acestea sunt prea delicate). Tratamentele sunt, de asemenea, excelente si pentru zonele din jurul gatului.


Nu este nevoie de timp de recuperare

Silk'n FaceTite foloseste 3 energii combinate (BI-Polar RF, LED si IR Heat) si functioneaza intr-un mod diferit de laser, ceea ce inseamna ca nu este nevoie de o perioada de recuperare. Deterioarea pielii este astfel foarte mult redusa. Va puteti continua imediat dupa tratament activitatile dvs. zilnice.


Expunerea la soare nu este o problema

Deoarece Silk'n FaceTite nu este un laser, puteti face plaja imediat inainte sau dupa tratament. Nu trebuie neaparat sa utilizati o crema de protectie solara, desi acest lucru este intotdeauna recomandat datorita efectului general de imbatranire pe care-l are lumina UV asupra pielii. Este intotdeauna indicat sa folositi protectie solara, chiar daca efectuati un tratament sau nu.


Poate fi utilizat in 5 moduri de putere

Silk'n FaceTite are 5 moduri de putere. Cu cat este mai mare nivelul de energie, cu atat tratamentul este mai intens.

Incepeti cu nivelul 1 atunci cand utilizati FaceTite pentru prima data si cresteti in functie de confortul dumneavoastra. Veti observa ca pielea devine mai calda, ceea ce inseamna ca Silk'n FaceTite isi face treaba. De la o zi la alta, pielea se va simti mai neteda, va arata mai radianta si contururile faciale vor fi mai intinse.


Zone de tratament

Silk'n FaceTite este usor de folosit. Un tratament dureaza doar cateva minute. Vei obtine cele mai bune rezultate urmand planul de tratament
Puteti vedea zonele de tratament pentru Silk'n FaceTite in diagrama. Dispozitivul poate fi utilizat, urmand ordinea recomandata. Tratati fiecare zona timp de 15 minute, plasand dispozitivul pe piele. Este important sa tratati fiecare zona individual, axandu-va pe cate o zona mica a fetei. In acest fel, temperatura pielii ramane constanta.

Tratamentele sunt mult mai eficiente atunci cand sunt efectuate in acest fel decat atunci cand folositi dispozitivul pe toata fata. Nu uitati sa includeti gatul si linia maxilarului in tratament.

Cum functioneaza?

Cele 3 surse de energie: energia Bi-Polar RF, energia cu LED-uri si energia termica IR isi combina fortele pentru a furniza caldura si a ajunge la toate strature celulare, de la epiderma pana la stratul de grasime, care sta la baza acesteia. Exteriorul pielii se incalzeste pana la maximum 43 grade C, in timp ce straturile interioare ating maximum 50 grade C.

Procesul stimuleaza contractia fibrelor in complexul cutanat. Aceasta este o procedura complet nedureroasa: simti pur si simplu ca pielea devine usor calda. Silk'n FaceTite abordeaza problema din interior. Pielea devine vizibil mai neteda, arata mai tanara si se simte reinnoita.


Repara pielea din interior

Daca luam o sectiune transversala a pielii imbatranite, vedem ca anumite celule sunt deteriorate. Tehnologia HT penetreaza pielea, cauta tesutul deteriorat si il repara. Caldura emanata de dispozitiv stimuleaza proprietatile de reinnoire a pielii. Colagenul si fibrele de elastina se contracta, iar pielea se repara din interior.


Imaginea 1:

Aspectul pielii inainte de tratament. Fibrele de colagen sunt deteriorate si slabite. Sagetile arata unde apar ridurile.

Imaginea 2:

Aspectul pielii dupa tratament. Colagenul si fibrele de elastina se contracta, iar pielea se repara din interior datorita caldurii exudate de Silk'n FaceTite.


Intrebari frecvente:

Ce este Silk'n FaceTite?


Silk'n FaceTite este un aparat anti-rid care functioneaza pe baza tehnologiei HT (Home Tightening) pentru a reduce ridurile si a intinde pielea. Repara fibrele de colagen si elastina ale pielii si intareste straturile mai adanci, din interior catre exterior.

Cum functioneaza?


Tehnologia HT patrunde in piele, cauta tesutul deteriorat si il repara. Caldura emisa de aparat stimuleaza procesul de reinnoire a pielii. Fibrele de colagen si elastina se contracta, iar pielea este reparata din interior. In exterior, pielea este vizibil mai frumoasa dupa fiecare tratament. Arata mai tanara si vizibil mai ferma.

Este potrivit pentru oricine?


Este potrivit atat pentru femei, cat si pentru barbati, pentru toate tipurile si nuantele de piele. Exista anumite exceptii. Prin urmare, cititi in manualul de utilizare contraindicatiile in intregime, inainte de a incepe tratamentul.

In ce zone poate fi folosit?


Poate fi folosit pe frunte, obraji, deasupra buzei superioare, barbie, maxilar, gat si in jurul ochilor.

Este sigur?


Silk'n FaceTite a fost testat pana in cele mai mici detalii, iar concluzia a fost ca aparatul poate fi folosit in siguranta intr-un mediu obisnuit al locuintei, atat de femei, cat si de barbati. Tratamentele sunt eficiente, iar pielea se simte in scurt timp mai ferma. Cititi cu atentie manualul de utilizare inainte de a utiliza FaceTite.

Tratamentul este dureros?


Nu. Veti simti o usoara senzatie de caldura in timpul tratamentului. De asemenea, puteti observa o usoara inrosire a pielii in timpul si imediat dupa tratament, care va disparea treptat in scurt timp.

Cum ar trebui să utilizez Silk'n FaceTite?


Pentru primul tratament, trebuie sa identificati nivelul de energie potrivit pentru dumneavoastra. Aplicati un strat subtire de Slider Gel pe zona pe care intentionati sa o tratati. Incepeti de la nivelul de energie 1 timp de 5 minute si cresteti treptat nivelul de energie pentru a identifica cel mai inalt nivel de energie la care va simtiti confortabil. Deplasati aparatul cu miscari liniare, inainte si inapoi si tratati fiecare zona faciala separat.

De ce trebuie sa aplic Slider Gel inainte de fiecare tratament?


Silk'n FaceTite vine insotit de un tub de Slider Gel. Acest gel este necesar pentru a va efectua tratamentele, deoarece asigura conductivitatea. Se recomanda sa aplicati gelul direct pe suprafata de tratament a aparatului. Fara gel, aparatul nu va functiona. Gelul pe baza de apa hidrateaza pielea, ajuta la manuirea dispozitivului si impiedica supraincalzirea pielii. Imediat dupa ce Slider Gel va intra in piele si se va usca, este nevoie de aplicarea unui nou strat de gel. Slider Gel este de asemenea disponibil pentru vanzare si separat pe www.silkn.ro

Pot utiliza un alt tip de gel?


Daca decideti sa utilizati un alt tip de gel, este important ca acesta sa fie un gel incolor si pe baza de apa. Doar atunci cand sunt respectate aceste cerinte, FaceTite va functiona optim.

De ce aparatul se opreste uneori in timpul unui tratament?


Pot exista doua motive. Unul din ele – senzorul termic al aparatului a atins o temperatura de 42-43 de grade. Aparatul nu mai functioneaza pentru a va proteja pielea de supraincalzire. Se va reactiva automat dupa ce pielea se raceste. A doua cauza: gelul pe baza de apa s-a uscat sau nu ati aplicat suficient gel. Slider Gel asigura conductivitatea si, in acelasi timp, protejeaza pielea impotriva supraincalzirii. Atunci cand nu exista suficient Slider Gel, aparatul nu va mai functiona. Aplicati mai mult gel pentru a continua tratamentul.

Ce face senzorul termic?


Acest stabilizator de caldura incorporat masoara temperatura pielii in timpul tratamentului. Daca senzorul termic masoara o temperatura de peste 42-43 grade C, aparatul va opri automat emisia de caldura. O data ce pielea s-a racit suficient, tratamentul va continua. Acest mecanism asigura ca pielea dumneavoastra nu se va supraincalzi niciodata.

Cat timp dureaza un tratament?


Timpul total de tratament pentru o singura zona este de 15 minute. Incepeti de la un nivel scazut de energie si tratati pielea pentru 5 minute, pentru a va obisnui cu caldura. Apoi, puteti sa cresteti treptat nivelul de energie pana ajungeti la cel la care va simtiti confortabil. Faceti acest lucru timp de 10 minute. Este important sa tratati individual fiecare zona in parte. In acest fel, temperatura pielii ramane constanta. Puteti vedea zonele de tratament in diagrama prezentata in manualul de utilizare sau pe site-ul www.silkn.ro

Cat de des ar trebui să-l folosesc?


Pentru a-i oferi pielii un tratament intens, trebuie sa utilizati Silk'n FaceTite de doua ori pe saptamana, timp de 10 saptamani. Mentineti apoi rezultatele, aplicand tratamentul o data la 2 saptamani.

Cand pot astepta rezultate?


Rezultate vizibile se pot vedea dupa 5 saptamani. Cele mai bune rezultate pot fi observate dupa 10 saptamani. Retineti faptul ca rezultatele vor depinde de consecventa sesiunilor de tratament si de la o persoana la alta.

Ar trebui sa fac ceva dupa tratament?

Dupa tratament trebuie sa stergeti cu grija urmele de gel de pe piele, folosind servetele uscate sau un prosop curat. De asemenea, puteti spala fata folosind o lotiune de curatare si apa. Apoi, se recomanda utilizarea unei creme hidratante, pentru a calma pielea.

Ma pot expune la soare?


Da. Deoarece Silk'n FaceTite nu functioneaza pe baza de laser, va puteti expune la soare inainte sau imediat dupa tratament. Nu trebuie neaparat sa utilizati o crema SPF, desi acest lucru este intotdeauna recomandat datorita efectului general de imbatrinire pe care-l are lumina UV asupra pielii.

Exista un timp de recuperare?


Silk'n FaceTite functioneaza diferit fata de laser, ceea ce inseamna ca nu este nevoie de o perioada de recuperare. Sansele de deteriorare a pielii sunt astfel mult mai reduse. Va puteti reintoarce imediat la activitatile dumneavoastra obisnuite.

La ce varsta se poate utiliza?

Acest aparat este potrivit persoanelor care au 18 ani sau mai mult. Retineti: acest aparat nu are un efect preventiv si functioneaza cel mai bine pe pielea matura.

Pot folosi acest aparat atunci cand sunt insarcinata sau alaptez?

Nu, nu puteti utiliza acest aparat atunci cand sunteti insarcinata sau alaptati.

Ar trebui sa folosesc protectie pentru ochi atunci cand utilizez Silk'n FaceTite?

Nu, nu este nevoie sa purtati ochelari de protectie atunci cand utilizati Silk'n FaceTite.

Cum curat aparatul?

Dupa fiecare sesiune de tratament, este necesar sa curatati aparatul Silk'n FaceTite, in special pe suprafata de tratament. Deconectati Silk'n FaceTite inainte de curatare. Utilizati hartie absorbanta (de exemplu hartie igienica sau servetele pentru uscarea mainilor) pentru a sterge urmele de gel de pe suprafata de tratament. Asigurati-va ca ati sters toate urmele de gel. Nu scufundati niciodata Silk'n FaceTite sau oricare din componentele sale in apa!


Rareori informatiile pot contine mici inadvertente: fotografiile produsului au caracter informativ si pot contine accesorii neincluse in pachetele standard. Toate promotiile prezente in site sunt valabile in limita stocului. Fiecare produs comercializat beneficiaza de garantia specifica data de catre furnizorul, producatorul sau distribuitorul oficial. Toate marcile apartin detinatorilor legali. Echipa noastra face toate eforturile pentru a elimina orice inadvertente sau erori.

Politica de returnare

 

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014: consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 calendaristice zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile calendaristice de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor

Fanplace IT S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport daca livrarea s-a facut prin alte metode decat cea standard oferita de Fanplace IT S.R.L.

Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.

Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (de preferat in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si doar in cazul contractelor la distanta ( orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a multor mijloace de comunicare la distanta, panala si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul).

 

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.

 

Procedura de returnare

 

Exercitarea dreptului de retragere

 

Consumatorul informeaza Fanplace IT S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele:

1. -o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (preferabil e-mail: retur@vexio.ro).

2. - Completarea unei cereri noi de retur din contul de client. Link : https://www.vexio.ro/account/rma/

 

Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.

 

Obligatiile care revin Fanplace IT S.R.L.

 

Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face in termen de 14 zile de la primirea cererii de retur.

 

Obligatiile care revin consumatorului

 

Produsele sunt inmanate Fanplace IT S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

 

Produse excluse, fara drept de returnare

 

Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:

  • a. Licente software;
  • b. Consumabile (acumulatori, cartuse imprimanta etc);
  • c. Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (produse de ingrijire/ igiena personala, casti, electrocasnice, etc);
  • d. Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (extensii de garantii, servere non-standard);
  • e. Servicii (testare, asamblare, montare componenta sau orice alt serviciu listat in categoria Servicii prestat catre consumator);

Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe suport material (aplicatii software inclusiv jocuri livrate printr-un link de download si cheie de activare).

Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.

 

 

Retur de produse

Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:

  • Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).
  • Produs nefunctional/deteriorat in primele 48 ore de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise sau prin prezentarea la sediu in termen de 48 de ore de la primirea produsului. Va recomandam ca verificarea/testarea produselor comandate sa se faca in termenul de 48 de ore. Orice reclamatie ulterioara nu se ia in considerare.
  • Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
  • Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.

Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.

Solicitarile de retur se notifica pe adresa de mail retur@vexio.ro sau prin prezentarea la sediul Fanplace IT S.R.L cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.

Returnarea produselor la sediul Fanplace IT S.R.L. se poate face de luni pana vineri in intervalul 09:00 - 18:00.

Mentiune
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.

In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel si se doreste returul la toate, comparatorul are obligatia de a se asigura ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate. Daca au fost desigilate mai mult de unul de acelasi fel, ne rezervam dreptul de a diminua contravaloarea fiecaruia dintre ele cu pana la 20%. Aceasta diminuare se face cu scopul repunerii la vanzare ca produs desigilat.

 

 

 Plata cu Cardul prin PayU

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra.
Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD(inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).
Nu se percepe nici un comision suplimentar pentru tranzactii.
Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie sa furnizati codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura dumeaneavoastra (in functie de card, pot lipsi).
Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.
Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul platformei PayU. Vexio.ro nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.

PayU Romania este o companie privata cu capital strain, inregistrata la Registrul Comertului cu numarul de inregistrare J40/9218/07.06.2004 si numar de identificare fiscala RO16490162.

Ramburs / Plata la livrare

Plata se efectueaza agentului firmei de curierat, in momentul primirii produselor.

  

Numerar la sediul nostru

Plata in numerar se poate efectua pentru comenzile care se ridica de la sediul Vexio.
Adresa: Str. Oxigenului nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).

In cazul in care alegeti aceasta optiune nu veti mai plati taxa de transport.

 

Plata in rate card de credit (online)

Star Card (Banca Transilvania): 2, 3, 4, 5 si 6 rate

Bonus Card (Garanti Bank): 1, 2, 3, 4, 5 si 6 rate

Alpha Bank: 2, 3, 4, 5 si 6 rate

CardAvantaj (Credit Europe Bank): 1, 2, 3, 4, 5 si 6 rate

Optimo Card (Credit Europe Bank): 18, 24 si 36 rate

Plata in rate se poate face doar online cu card-ul! NU se pot face plati in rate cu card-ul la sediul magazinului nostru.

 

Ordin de plata / Foaie de varsamant

Plata prin OP (ordin de plata) se face in baza facturii proforme emise de Vexio.

Factura proforma va fi emisa in momentul efectuarii comenzii si poate fi gasita in e-mail-ul de confirmare sau in contul dumneavoastra Vexio. Livrarea produselor se face dupa confirmarea platii proformei emise in contul specificat in document.

 

Datele necesare efectuarii platii sunt:

Beneficiar: SC FANPLACE IT SRL
Cod Fiscal: RO 31962960
Sediu social:Strada Oxigenului nr. 1H, Sat Caldararu, Comuna Cernica, Judetul Ilfov

Punct de lucru: Str. Oxigenului, nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).
Cont: RO85 BTRL RONC RT02 4735 8603
Banca: Banca Transilvania

Livrarea comenzilor si disponibilitatea produselor

Atentie! Pentru comenzile cu factura pe persoana juridica, achitate in avans, se pot ridica de la sediul nostru doar cu imputernicire semnata si stampilata!

Puteti ridica gratuit produsele de la sediul nostru din Str. Oxigenului nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).      

  1. Livrare in Bucuresti cu Sameday Curier / Fancourier. Pana in 149 lei costa 10 lei transportul.                                                                                                                             
  2. Pentru comenzi peste 149 lei transportul este gratuit in Bucuresti in limita a 6 kg. Greutatea suplimentara se taxeaza cu 1 leu / kg.                                                                                                                                                                     
  3. Livrare oriunde in tara prin Fan Courier/Sameday Costa 19.9 lei cu tot cu tva primele 6 kg, pentru comenzi pana in 499 lei. Pentru comenzi peste 499 lei transportul este gratuit in limita a 6 kg. Greutatea suplimentara se taxeaza cu 1 leu / kg.
  4. NOU: Ridicare din Sameday Easybox. Cost 10.90 lei, tva inclus.

Termenul de livrare a produselor achizitionate de pe site-ul www.vexio.ro este de 24, maxim 48 ore din momentul confirmarii comenzii. In anumite situatii, FANPLACE IT SRL isi rezerva dreptul de a mari termenul de livrare, dar numai cu acordul clientului. In lipsa acordului, comanda se anuleaza.

In cazul in care clientul nu poate fi contactat la data si ora stabilita pentru livrare, produsele comandate vor fi rezervate timp de 3 zile lucratoare, interval de timp in care se va incerca recontactarea clientului pentru a definitiva livrarea. Daca nici in acest interval de timp clientul nu poate fi contactat, comanda va fi anulata.

  • Imediat: Daca toate produsele sunt in stocul VEXIO. Livarea se poate face la Sediul VEXIO sau prin curier rapid (comanda va ajunge la destinatie in ziua urmatoare).
  • In intervalul de timp specific, afisat, al fiecarui produs: Produsele sunt disponibile in stocul furnizorilor.
  • In intervalul de timp agreat impreuna cu dumneavoastra.

Livrarea cu verificare

  • produsele care beneficiaza de aceasta facilitate sunt televizoarele si monitoarele
  • optiunea este mentionata pe nota de transport (AWB) a coletului
  • destinatarul are obligatia de a solicita verificarea coletului impreuna cu agentul firmei de curierat
  • agentul firmei de curierat are obligatia de a asista la verificarea coletului
  • in cazul in care coletul are urme vizibile de lovire, distrugere, etc, acesta se refuza
  • orice reclamatie survenita in urma livrarii coletelor cu aceasta optiune, nu este luata in considerare

Comenzile platite cu Ordin de Plata se livreaza numai dupa intrarea sumei in contul FANPLACE IT SRL.

Pentru comenzile expediate prin curier rapid cu livrare in urmatoarele zile lucratoare, inclusiv sambata, dupa primele 3 incercari de livrare coletul se ridica de la Sediul firmei de curierat.

  • Stoc magazin suficientStoc magazin limitat - Produsul se afla in stocul fizic al magazinului si poate fi achizitionat si livrat in aproximativ 24 ore. Rezervarile din stoc se fac in urma trimiterii comenzii. Stocul este actualizat in timp real.
  • In stoc depozit - Produsul este disponibil in stocul depozitelor externe sau furnizorilor si nu in stocul magazinului. Se poate livra in urma trimiterii comenzii, in cel mai scurt timp posibil in limita stocului fizic al depozitelor/furnizorilor.  Stocul este actualizat cel putin o data pe zi.
  • Nu este in stoc - Produsul nu este disponibil si nici nu sunt informatii precise privind termenul de livrare. Aveti posibilitatea de a seta alerta stoc, apasand butonul "Seteaza alerta stoc", in momenul in care produsul devine disponibil veti primi un email ce va anunta automat modificarea dispnibilitatii.
  • Intreaba stoc - Va rugam sa ne contactati pentru a afla disponibilitatea sau termenul de livrare al acestui produs.
  • Disponibil la comanda - Produsul va fi disponibil in termenul precizat, in urma trimiterii comenzii si in limita stocului disponibil. Plata se face integral in avans.

Intervalul de livrare este cuprins intre 1 si 30 zile din momentul confirmarii comenzii.Pentru produsele care se aduc pe comanda din depozitele externe se va comunica/confirma termenul de livrare.

Intervalul de confirmare a comenzii este cuprins intre 1 si 5 zile calendaristice din momentul plasarii acesteia pe site.

Nu exista alte taxe pentru kilometri suplimentari - Se livreaza in orice localitate cu acelasi pret.

Va rugam sa verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la Curier, in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor in cazul in care coletele prezinta urme de deteriorare.

Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare!

Ai cumparat sau primit acest produs? Spune si altora parerea ta.