Luni - Vineri 09:00 - 18:00

Aparate intretinere si ingrijire corporala Aparat pentru terapie cald/rece si masaj facial Silk'n Skin Vivid

260,99 lei TVA inclus

Disponibilitate: In stoc depozit


Cost livrare in Bucuresti: Gratuita
Cost livrare in tara: 19,90 lei (Livrare gratuita in tara pentru comenzile de peste 499,00 lei)


Suma dorita: lei
Numarul de rate: luni
Asigurare*: lei
Rata lunara*: lei
Total de plata*: lei

Descriere Aparate intretinere si ingrijire corporala Aparat pentru terapie cald/rece si masaj facial Silk'n Skin Vivid de la SILK'N


Aparat masaj facial Silk’n Skin Vivid, functie cald/rece, vibratii, Alb


Specificatiile produsului:

Pentru utilizare in conditii normale sau cu vibratii sonore
Cap de masaj ergonomic, care urmareste cu usurinta fiecare curba de pe fata
Imbunatateste circulatia sangelui si revitalizeaza pielea
Indeparteaza pungile de sub ochi si netezeste pielea
Reduce liniile si ridurile fine
Relaxeaza muschii faciali
Imbunatateste absorbtia produselor de ingrijire a pielii
Minimizeaza porii si face pielea mai fina pentru o aplicare mai buna a machiajului
Are un timer inteligent, oprire automata dupa 2,5 minute
Este reincarcabil cu adaptor USB inclus si cablu
Vine insotit de o husa de depozitare si o laveta de curatat.

Transformare a tenului prin masaj cald si rece

Stresul, un stil de viata nesanatos si poluarea mediului, au efecte nocive asupra pielii noastre, facand-o sa devina palida, lipsita de stralucire si deshidratata. Stresul provoaca de asemenea tensionarea muschilor, rezultand o expresie faciala incadrata de linii si riduri.
Silk'n SkinVivid a fost special conceput pentru a oferi fetei un masaj cald si rece, care relaxeaza, detoxifica si intinereste pielea si o face mai neteda. Acest dispozitiv revitalizeaza pielea si ajuta chiar si la reducerea pungilor de sub ochi. De asemenea, ajuta ca machiajul sa fie aplicat mai bine, deoarece inchide porii. Pielea devine mai radianta si arata mult mai sanatoasa. Oferiti pielii o transformare uimitoare.

Un masaj minunat pentru fata

In Japonia produsul este foarte popular, intrucat dispozivitul mentine pielea tanara si sanatoasa. De fapt, masajul facial este o parte importanta a rutinei de frumusete, care include chiar si tehnici de masaj speciale. Din fericire, nu trebuie sa calatoriti in Asia pentru avea o piele echilibrata. Prin terapia cu masaj cald si rece, cu vibratii sonice, Silk'n SkinVivid ofera un masaj mai bun fata de masajul efectuat cu ajutorul mainilor.
Muschii faciali se relaxeaza, circulatia sangelui se imbunatateste, reinnoirea celulara este stimulata si pielea pare sa redevina asa cum a fost initial, facand liniile si ridurile mai putin vizibile. Dupa fiecare sesiune cu SkinVivid, pielea devine mai stralucitoare si radianta.

Terapia prin masaj cald

Silk'n SkinVivid poate fi utilizat in modul fierbinte. Capatul de masaj ergonomic devine cald in mod placut si atinge temperatura de 42° C. Prin utilizarea dispozitivului pentru masaj, pielea se relaxeaza. Tensiunea este eliberata, substantele toxice sunt drenate si circulatia sanguina se imbunatateste. De asemenea, caldura imbunatateste considerabil absorbtia produselor de ingrijire a pielii, precum sunt cremele.
SkinVivid poate fi de asemenea utilizat in modul cald in combinatie cu vibratii sonice. Dispozitivul emite caldura in timp ce realizeaza o miscare vibrata. Vibratiile sonice sporesc efectul caldurii asupra pielii.

Terapia prin masaj rece

Odata cu imbatranirea pielii, tesutul muscular devine mai slabit, ridurile facandu-si aparitia. Un masaj facial poate ajuta la intarzierea procesului de imbatranire, deoarece ajuta la intarirea muschilor si contribuie la reinnoirea celulara.
Setarea pe modul rece a produsului Silk'n SkinVivid, cu o temperatura de 6 °C, a fost special creata pentru a intineri pielea uscata si pentru a o face mai echilibrata. Aceasta setare nu are ca scop doar sa estompeze liniile si ridurile, ci si sa reduca pungile de sub ochi. Porii mari sunt diminuati, facand pielea sa para mai fina si asigurand aplicarea mai usor a machiajului. Setarea pe modul rece ofera, de asemenea, beneficii pentru durerile de cap si muschii tensionati. Aceasta setare poate fi folosita si in combinatie cu vibratiile sonore.

Cum sa folositi Silk’n Skin Vivid

Silk'n SkinVivid este potrivit pentru orice tip de ten, fie ca este uscat, gras sau sensibil. De exemplu, puteti utiliza modul cald dimineata dupa curatarea fetei. Cronometrul automat asigura faptul ca procesul nu dureaza prea mult, deoarece dispozitivul se opreste automat dupa 2,5 minute. Apoi, puteti aplica restul produselor de ingrijire a pielii. Odata ce acestea au fost absorbite in piele, utilizati setarea pe modul rece, care este ideala pentru a reduce pungile de sub ochi si de a crea o baza neteda pentru machiaj.
Sau bucurati-va de un ritual complet de infrumusetare, seara dupa o zi de munca grea. Dupa curatarea fetei, folositi mai intai setarea fierbinte pentru a deschide porii. Apoi aplicati un gel pentru ochi, o masca hidratanta sau o crema. Odata ce produsele de ingrijire a pielii au fost absorbite in piele, utilizati setarea la rece pentru a inchide porii si a oferi pielii un aspect intinerit.

Intrebari frecvente:

Ce este Silk’n Skin Vivid?
Silk’n Skin Vivid este un dispozitiv de masaj facial. Poate fi folosit in modul cald sau rece, cu sau fara vibratii sonice.



De ce as folosi un dispozitiv de masaj facial?
Daca pielea ta este palida, lipsita de stralucire si deshidratata, un masaj facial folosind Skin Vivid va face minuni. De asemenea, daca ai pungi sub ochi, Skin Vivid este o solutie ideala pentru a reduce umflaturile. Aparatul relaxeaza muschii faciali, imbunatateste circulatia sangelui si revitalizeaza pielea. Produsele de ingrijire a pielii sunt absorbite mai bine dupa tratament. Si pentru ca micsoreaza porii, pielea devine mai fina, iar machiajul se va aseza mult mai frumos.


Cum functioneaza?

Skin Vivid poate fi folosit pe modul card sau rece. Poti, de asemenea, sa alegi utilizarea cu sau fara vibratii sonice. Dupa alegerea unei functii, pur si simplu gliseaza aparatul pe fata, pentru a-ti relaxa tenul.


Care sunt beneficiile functiei de masaj cald?

Utilizand functia de masaj cald, tenul tau se va relaxa imediat. Tensiunea este eliminata, substantele toxice sunt drenate si circulatia sanguina se imbunatateste. De asemenea, caldura imbunatateste considerabil absorbtia produselor de ingrijire a pielii, cum sunt cremele. Acest lucru inseamna ca nutrientii activi din produsele de ingrijire preferate vor fi actiona mai eficient.


Care sunt beneficiile functiei de masaj rece?

Functia de masaj rece a dispozitivului Skin Vivid rejuveneaza pielea lipsita de energie si ii ofera echilibrul de care are nevoie. Aceasta functie nu ajuta doar la reducerea liniilor fine, ci este si cea mai buna metoda de a reduce pungile de sub ochi. Mai mult decat atat, porii se micsoreaza datorita functiei acestei functii. Pielea devine mai fina si machiajul se va aseza mai frumos. Setarea de masaj rece ajuta la diminuarea durerilor de cap si detensioneaza muschii.


Care sunt beneficiile vibratiilor sonice?
Skin Vivid poate fi folosit cu sau fara vibratii sonice, ambele disponibile atat pentru functia de masaj cald, cat si pentru cea de masaj rece. Activand vibratiile sonice, capul de masaj va incepe sa vibreze. Aceste vibratii intensifica efectul masajului cald/rece asupra pielii.


Este potrivit pentru orice tip de ten?
In general, Skin Vivid este potrivit pentru orice tip de ten. Cu toate acestea, nu recomandam utilizarea daca sunteti sensibila la frig/caldura sau daca aveti arsuri sau acne severa. Toate contraindicatiile se regasesc in manualul de utilizare al produsului.


Functioneaza cu baterii?

Nu, Skin Vivid nu functioneaza cu baterii. Se incarca cu un adaptor USB.


Care este timpul de tratament recomandat?

Skin Vivid are un timer inteligent, care opreste dispozitivul automat dupa 2,5 minute/modul ales, asigurand timpul potrivit de tratare.


Cat de des ar trebui sa-l folosesc?
Recomandam utilizarea Skin Vivid dimineata si/sau seara.


Pot utiliza dispozitivul in timpul sarcinii sau daca alaptez?
Nu, nu se recomanda utilizarea Skin Vivid in perioada sarcinii sau alaptarii.


Cum curat dispozitivul?
Aparatul poate fi curatat folosind un material uscat si curat si o solutie de curatare special conceputa pentru echipamentele electronice. Asigurati-va ca suprafata de tratament este curatata complet. Nu plasati niciodata dispozitivul sau componentele acestuia in apa.

Pachetul contine:

Aparatul de masaj facial Silk’n Skin Vivid
Adaptor
Manual de utilizare

Silk'n Skin Vivid prezinta 24 luni de GARANTIE.

Rareori informatiile pot contine mici inadvertente: fotografiile produsului au caracter informativ si pot contine accesorii neincluse in pachetele standard. Toate promotiile prezente in site sunt valabile in limita stocului. Fiecare produs comercializat beneficiaza de garantia specifica data de catre furnizorul, producatorul sau distribuitorul oficial. Toate marcile apartin detinatorilor legali. Echipa noastra face toate eforturile pentru a elimina orice inadvertente sau erori.

Politica de returnare

 

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014: consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 calendaristice zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile calendaristice de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor

Fanplace IT S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport daca livrarea s-a facut prin alte metode decat cea standard oferita de Fanplace IT S.R.L.

Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.

Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (de preferat in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si doar in cazul contractelor la distanta ( orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a multor mijloace de comunicare la distanta, panala si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul).

 

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.

 

Procedura de returnare

 

Exercitarea dreptului de retragere

 

Consumatorul informeaza Fanplace IT S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele:

1. -o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (preferabil e-mail: retur@vexio.ro).

2. - Completarea unei cereri noi de retur din contul de client. Link : https://www.vexio.ro/account/rma/

 

Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.

 

Obligatiile care revin Fanplace IT S.R.L.

 

Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face in termen de 14 zile de la primirea cererii de retur.

 

Obligatiile care revin consumatorului

 

Produsele sunt inmanate Fanplace IT S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

 

Produse excluse, fara drept de returnare

 

Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:

  • a. Licente software;
  • b. Consumabile (acumulatori, cartuse imprimanta etc);
  • c. Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (produse de ingrijire/ igiena personala, casti, electrocasnice, etc);
  • d. Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (extensii de garantii, servere non-standard);
  • e. Servicii (testare, asamblare, montare componenta sau orice alt serviciu listat in categoria Servicii prestat catre consumator);

Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe suport material (aplicatii software inclusiv jocuri livrate printr-un link de download si cheie de activare).

Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.

 

 

Retur de produse

Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:

  • Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).
  • Produs nefunctional/deteriorat in primele 48 ore de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise sau prin prezentarea la sediu in termen de 48 de ore de la primirea produsului. Va recomandam ca verificarea/testarea produselor comandate sa se faca in termenul de 48 de ore. Orice reclamatie ulterioara nu se ia in considerare.
  • Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
  • Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.

Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.

Solicitarile de retur se notifica pe adresa de mail retur@vexio.ro sau prin prezentarea la sediul Fanplace IT S.R.L cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.

Returnarea produselor la sediul Fanplace IT S.R.L. se poate face de luni pana vineri in intervalul 09:00 - 18:00.

Mentiune
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.

In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel si se doreste returul la toate, comparatorul are obligatia de a se asigura ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate. Daca au fost desigilate mai mult de unul de acelasi fel, ne rezervam dreptul de a diminua contravaloarea fiecaruia dintre ele cu pana la 20%. Aceasta diminuare se face cu scopul repunerii la vanzare ca produs desigilat.

 

 

 Plata cu Cardul prin PayU

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra.
Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD(inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).
Nu se percepe nici un comision suplimentar pentru tranzactii.
Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie sa furnizati codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura dumeaneavoastra (in functie de card, pot lipsi).
Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.
Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul platformei PayU. Vexio.ro nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.

PayU Romania este o companie privata cu capital strain, inregistrata la Registrul Comertului cu numarul de inregistrare J40/9218/07.06.2004 si numar de identificare fiscala RO16490162.

Ramburs / Plata la livrare

Plata se efectueaza agentului firmei de curierat, in momentul primirii produselor.

  

Numerar la sediul nostru

Plata in numerar se poate efectua pentru comenzile care se ridica de la sediul Vexio.
Adresa: Str. Oxigenului nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).

In cazul in care alegeti aceasta optiune nu veti mai plati taxa de transport.

 

Plata in rate card de credit (online)

Star Card (Banca Transilvania): 2, 3, 4, 5 si 6 rate

Bonus Card (Garanti Bank): 1, 2, 3, 4, 5 si 6 rate

Alpha Bank: 2, 3, 4, 5 si 6 rate

CardAvantaj (Credit Europe Bank): 1, 2, 3, 4, 5 si 6 rate

Optimo Card (Credit Europe Bank): 18, 24 si 36 rate

Plata in rate se poate face doar online cu card-ul! NU se pot face plati in rate cu card-ul la sediul magazinului nostru.

 

Ordin de plata / Foaie de varsamant

Plata prin OP (ordin de plata) se face in baza facturii proforme emise de Vexio.

Factura proforma va fi emisa in momentul efectuarii comenzii si poate fi gasita in e-mail-ul de confirmare sau in contul dumneavoastra Vexio. Livrarea produselor se face dupa confirmarea platii proformei emise in contul specificat in document.

 

Datele necesare efectuarii platii sunt:

Beneficiar: SC FANPLACE IT SRL
Cod Fiscal: RO 31962960
Sediu social:Strada Oxigenului nr. 1H, Sat Caldararu, Comuna Cernica, Judetul Ilfov

Punct de lucru: Str. Oxigenului, nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).
Cont: RO85 BTRL RONC RT02 4735 8603
Banca: Banca Transilvania

Livrarea comenzilor si disponibilitatea produselor

Atentie! Pentru comenzile cu factura pe persoana juridica, achitate in avans, se pot ridica de la sediul nostru doar cu imputernicire semnata si stampilata!

Puteti ridica gratuit produsele de la sediul nostru din Str. Oxigenului nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).      

  1. Livrare in Bucuresti cu Sameday Curier / Fancourier. Pana in 149 lei costa 10 lei transportul.                                                                                                                             
  2. Pentru comenzi peste 149 lei transportul este gratuit in Bucuresti in limita a 6 kg. Greutatea suplimentara se taxeaza cu 1 leu / kg.                                                                                                                                                                     
  3. Livrare oriunde in tara prin Fan Courier/Sameday Costa 19.9 lei cu tot cu tva primele 6 kg, pentru comenzi pana in 499 lei. Pentru comenzi peste 499 lei transportul este gratuit in limita a 6 kg. Greutatea suplimentara se taxeaza cu 1 leu / kg.
  4. NOU: Ridicare din Sameday Easybox. Cost 10.90 lei, tva inclus.

Termenul de livrare a produselor achizitionate de pe site-ul www.vexio.ro este de 24, maxim 48 ore din momentul confirmarii comenzii. In anumite situatii, FANPLACE IT SRL isi rezerva dreptul de a mari termenul de livrare, dar numai cu acordul clientului. In lipsa acordului, comanda se anuleaza.

In cazul in care clientul nu poate fi contactat la data si ora stabilita pentru livrare, produsele comandate vor fi rezervate timp de 3 zile lucratoare, interval de timp in care se va incerca recontactarea clientului pentru a definitiva livrarea. Daca nici in acest interval de timp clientul nu poate fi contactat, comanda va fi anulata.

  • Imediat: Daca toate produsele sunt in stocul VEXIO. Livarea se poate face la Sediul VEXIO sau prin curier rapid (comanda va ajunge la destinatie in ziua urmatoare).
  • In intervalul de timp specific, afisat, al fiecarui produs: Produsele sunt disponibile in stocul furnizorilor.
  • In intervalul de timp agreat impreuna cu dumneavoastra.

Livrarea cu verificare

  • produsele care beneficiaza de aceasta facilitate sunt televizoarele si monitoarele
  • optiunea este mentionata pe nota de transport (AWB) a coletului
  • destinatarul are obligatia de a solicita verificarea coletului impreuna cu agentul firmei de curierat
  • agentul firmei de curierat are obligatia de a asista la verificarea coletului
  • in cazul in care coletul are urme vizibile de lovire, distrugere, etc, acesta se refuza
  • orice reclamatie survenita in urma livrarii coletelor cu aceasta optiune, nu este luata in considerare

Comenzile platite cu Ordin de Plata se livreaza numai dupa intrarea sumei in contul FANPLACE IT SRL.

Pentru comenzile expediate prin curier rapid cu livrare in urmatoarele zile lucratoare, inclusiv sambata, dupa primele 3 incercari de livrare coletul se ridica de la Sediul firmei de curierat.

  • Stoc magazin suficientStoc magazin limitat - Produsul se afla in stocul fizic al magazinului si poate fi achizitionat si livrat in aproximativ 24 ore. Rezervarile din stoc se fac in urma trimiterii comenzii. Stocul este actualizat in timp real.
  • In stoc depozit - Produsul este disponibil in stocul depozitelor externe sau furnizorilor si nu in stocul magazinului. Se poate livra in urma trimiterii comenzii, in cel mai scurt timp posibil in limita stocului fizic al depozitelor/furnizorilor.  Stocul este actualizat cel putin o data pe zi.
  • Nu este in stoc - Produsul nu este disponibil si nici nu sunt informatii precise privind termenul de livrare. Aveti posibilitatea de a seta alerta stoc, apasand butonul "Seteaza alerta stoc", in momenul in care produsul devine disponibil veti primi un email ce va anunta automat modificarea dispnibilitatii.
  • Intreaba stoc - Va rugam sa ne contactati pentru a afla disponibilitatea sau termenul de livrare al acestui produs.
  • Disponibil la comanda - Produsul va fi disponibil in termenul precizat, in urma trimiterii comenzii si in limita stocului disponibil. Plata se face integral in avans.

Intervalul de livrare este cuprins intre 1 si 30 zile din momentul confirmarii comenzii.Pentru produsele care se aduc pe comanda din depozitele externe se va comunica/confirma termenul de livrare.

Intervalul de confirmare a comenzii este cuprins intre 1 si 5 zile calendaristice din momentul plasarii acesteia pe site.

Nu exista alte taxe pentru kilometri suplimentari - Se livreaza in orice localitate cu acelasi pret.

Va rugam sa verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la Curier, in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor in cazul in care coletele prezinta urme de deteriorare.

Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare!

Ai cumparat sau primit acest produs? Spune si altora parerea ta.