Iti recomandam alte produse similare din categoria Aparate intretinere si ingrijire corporala
Ai nevoie de ajutor? Contacteaza echipa de vanzari sau suna la 0374 477 111.
• Distribuie la fiecare tratament cantitatea potrivita de gel de curatare
• Gelul de curatare introdus este suficient pentru aproximativ 30 de tratamente
• Noua tehnologie patentata 360 Vibration - pentru o curatare mai intensa si mai profunda a pielii
• Indeparteaza pana la de 6x mai mult machiaj decat curatarea manuala
• Minimizeaza porii
• Stimuleaza microcirculatia
• Imbunatateste absorbtia cremelor si lotiunilor de ingrijire a pielii
• Ideal pentru calatorii; nu este nevoie sa impachetati separat si un gel de curatare
• Rezistent la apa, potrivit pentru dus si baie
• 2 moduri integrate: vibratii si pulsatii cu doua setari de viteza
• Se opreste automat dupa 1 minut
• Reincarcabila, pana la 50 utilizari la o incarcare completa
• Include suport pentru perie/stand de incarcare si 2 capete de perie, Normala si Moale
Cum ar fi daca gelul de curatare a fetei ar iesi din peria de curatare la o simpla apasare de buton? Peria de curatare Silk'n Fresh permite acest lucru. Cu aceasta inventie minunata, nu este nevoie sa utilizati o lotiune sau un sapun lichid de curatare a fetei separat.
Pur si simplu umpleti rezerva special integrata cu lotiune de curatare si peria este pregatita de utilizare. Apasati butonul si cantitatea potrivita de lotiune iese automat din perie. Experimentati un mod complet nou de curatare a fetei.
Silk'n Fresh curata in profunzime pielea si elimina pana la de 6x mai mult machiaj decat curatarea manuala. Acest lucru se datoreaza tehnologiei brevetate 360 Vibration. Aceasta tehnologie combina miscari vibrante cu rotatii micro.
In timp ce peria realizeaza miscari verticale si elimina impuritatile din pori, de asemenea produce si micro rotatii de 360 de grade pentru a indeparta impuritatile. In plus, miscarile asigura stimularea microcirculatiei. Rezultatul final este o piele curatata in profunzime, moale si radianta.
Silk'n Fresh are un mod de vibratii si unul de pulsatii. Cu ajutorul modului de vibratii utilizat constant, pielea dumneavoastra este curatata in profunzime. Modul de pulsatii permite periei sa faca miscari de masaj, ceea va relaxa pielea si muschii faciali. Functia este recomandata atat dimineata, dar si dupa o zi obositoare si lunga. Atat modul vibratii, cat si cel de pulsatii au setari de viteza ridicata si scazuta.
Cele mai multe perii de curatare faciala nu sunt 100% rezistente la apa. Dar Silk'n Fresh este. Prin urmare, puteti utiliza peria in timp ce faceti dus sau baie. Combinati ambele rutine de curatare si economisiti foarte mult timp.
Fata poate fi impartita in 6 zone: fruntea, nasul, barbia, obrazul stang, obrazul drept si gatul. Silk'n Fresh poate curata in profunzime fiecare zona in 10 secunde. Timerul inteligent opreste automat dispozitivul dupa 1 minut, marcand sfarsitul sesiunii de curatare. Deci, puteti fi siguri ca nu depasiti timpul ideal de curatare.
Silk'n Fresh vine insotita de 2 capete de perie. Peria normala este potrivita pentru tenul normal. Peria moale are peri mai lungi, mai moi si este potrivita pentru pielea sensibila. Atunci cand periile trebuie inlocuite, puteti comanda noi capete de perie pe site-ul Silk'n. Din motive de igiena, va sfatuim sa inlocuiti capetele periilor la fiecare 3 luni.
Ce este Silk’n Fresh?
Silk’n Fresh este o perie electrica 2 in 1 de curatare faciala, cu un rezervor integrat pentru gelul de curatare a fetei. Curata intr-un mod delicat pielea si elimina impuritatile si reziduurile de machiaj cu usurinta, in timp ce distribuie gelul tau de curatare preferat. Vine insotita de o perie normala si una moale.
De ce as prefera o perie electrica de curatare a tenului?
In momentul in care va curatati tenul si indepartati machiajul manual, pielea nu este curatata in profunzime. Exista urme de machiaj ramase in porii pielii. Silk’n Fresh este diferita: indeparteaza de 6x mai mult machiaj fata de curatarea manuala si iti ofera un tratament de curatare in profunzime.
De ce este unica aceasta perie de curatare faciala?
Silk’n Fresh este un dispozitiv unic. Are un rezervor integrat pentru gel de curatare, care iti permite sa introduci gelul de curatare preferat. Prin apasarea unui simplu buton, cantitatea de gel necesara va iesi automat. In acest mod nu vei avea nevoie de o lotiune separata de curatare a fetei, peria fiind perfecta pentru utilizarea atat acasa, cat si in calatorii.
Pe ce zone poate fi folosita?
Fresh poate fi folosita pe frunte, nas, obraji, barbie si gat.
Cum se utilizeaza?
Stropeste-ti fata cu apa calduta si apoi umezeste peria de curatare a dispozitivului. Apasa butonul rezervorului (cel din partea superioara) pentru a emite cantitatea necesara de gel de curatare. Deschide dispozitivul si gliseaza-l usor pe fiecare zona a fetei, utilizand o miscare circulara. Curata fiecare zona (fruntea, nasul, barbia, obrazul stang, obrazul drept, gatul), nu mai mult de 10 secunde fiecare zona.
Pot folosi peria in dus sau cat timp fac baie?
Da, Silk’n Fresh este rezistenta la apa si poate fi folosita in timpul dusului sau baii.
Cate setari are?
Dispozitivul are o functie de vibratie si una de pulsatie, ambele cu cate 2 setari de viteza.
Cat timp dureaza un tratament de curatare?
O curatare a tenului nu va dura mai mult de 1 minut. Fresh are functia de oprire automata care permite dispozitivului sa se inchida automat dupa 1 minut, indicand incheierea tratamentului. Aceasta functie are rolul de a asigura faptul ca timpul maxim necesar unui tratament nu va fi depasit, prevenind astfel iritarea pielii.
Ce cantitate de gel de curatare poate fi introdusa in rezervor?
Rezervorul are capacitatea de a asigura cantitatea necesara de gel pentru 30 de tratamente.
De cate ori pot folosi Fresh cu o singura incarcare?
Acest dispozitiv poate fi folosit de pana la 50 de ori cu o singura incarcare.
Functioneaza cu baterii?
Nu, Fresh nu functioneaza pe baza de baterii. Vine insotit de un stand de incarcare, care asigura incarcarea completa in cateva ore.
Este potrivita pentru utilizarea zilnica?
Da, peria este suficient de delicata pentru utilizarea zilnica. Cu toate acestea, iti recomandam sa nu o utilizezi de mai mult de 2 ori pe zi.
• Peria electrica de curatare faciala Silk’n Fresh
• Adaptor
• 2 capete de perie (normala, moale)
• Suport de incarcare/stand
• Manual de utilizare
Rareori informatiile pot contine mici inadvertente: fotografiile produsului au caracter informativ si pot contine accesorii neincluse in pachetele standard. Toate promotiile prezente in site sunt valabile in limita stocului. Fiecare produs comercializat beneficiaza de garantia specifica data de catre furnizorul, producatorul sau distribuitorul oficial. Toate marcile apartin detinatorilor legali. Echipa noastra face toate eforturile pentru a elimina orice inadvertente sau erori.
Politica de returnare
Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014: consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 calendaristice zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile calendaristice de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor
Fanplace IT S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport daca livrarea s-a facut prin alte metode decat cea standard oferita de Fanplace IT S.R.L.
Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.
Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (de preferat in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si doar in cazul contractelor la distanta ( orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a multor mijloace de comunicare la distanta, panala si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul).
Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.
Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.
Procedura de returnare
Exercitarea dreptului de retragere
Consumatorul informeaza Fanplace IT S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele:
1. -o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (preferabil e-mail: retur@vexio.ro).
2. - Completarea unei cereri noi de retur din contul de client. Link : https://www.vexio.ro/account/rma/
Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.
Obligatiile care revin Fanplace IT S.R.L.
Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face in termen de 14 zile de la primirea cererii de retur.
Obligatiile care revin consumatorului
Produsele sunt inmanate Fanplace IT S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.
Produse excluse, fara drept de returnare
Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:
Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe suport material (aplicatii software inclusiv jocuri livrate printr-un link de download si cheie de activare).
Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.
Retur de produse
Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:
Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.
Solicitarile de retur se notifica pe adresa de mail retur@vexio.ro sau prin prezentarea la sediul Fanplace IT S.R.L cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.
Returnarea produselor la sediul Fanplace IT S.R.L. se poate face de luni pana vineri in intervalul 09:00 - 18:00.
Mentiune
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.
In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel si se doreste returul la toate, comparatorul are obligatia de a se asigura ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate. Daca au fost desigilate mai mult de unul de acelasi fel, ne rezervam dreptul de a diminua contravaloarea fiecaruia dintre ele cu pana la 20%. Aceasta diminuare se face cu scopul repunerii la vanzare ca produs desigilat.
Plata cu Cardul prin PayU
Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra.
Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD(inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).
Nu se percepe nici un comision suplimentar pentru tranzactii.
Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie sa furnizati codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura dumeaneavoastra (in functie de card, pot lipsi).
Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.
Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul platformei PayU. Vexio.ro nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.
PayU Romania este o companie privata cu capital strain, inregistrata la Registrul Comertului cu numarul de inregistrare J40/9218/07.06.2004 si numar de identificare fiscala RO16490162.
Ramburs / Plata la livrare
Plata se efectueaza agentului firmei de curierat, in momentul primirii produselor.
Numerar la sediul nostru
Plata in numerar se poate efectua pentru comenzile care se ridica de la sediul Vexio.
Adresa: Str. Oxigenului nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).
In cazul in care alegeti aceasta optiune nu veti mai plati taxa de transport.
Plata in rate card de credit (online)
Star Card (Banca Transilvania): 2, 3, 4, 5 si 6 rate
Bonus Card (Garanti Bank): 1, 2, 3, 4, 5 si 6 rate
Alpha Bank: 2, 3, 4, 5 si 6 rate
CardAvantaj (Credit Europe Bank): 1, 2, 3, 4, 5 si 6 rate
Optimo Card (Credit Europe Bank): 18, 24 si 36 rate
Plata in rate se poate face doar online cu card-ul! NU se pot face plati in rate cu card-ul la sediul magazinului nostru.
Ordin de plata / Foaie de varsamant
Plata prin OP (ordin de plata) se face in baza facturii proforme emise de Vexio.
Factura proforma va fi emisa in momentul efectuarii comenzii si poate fi gasita in e-mail-ul de confirmare sau in contul dumneavoastra Vexio. Livrarea produselor se face dupa confirmarea platii proformei emise in contul specificat in document.
Datele necesare efectuarii platii sunt:
Beneficiar: SC FANPLACE IT SRL
Cod Fiscal: RO 31962960
Sediu social:Strada Oxigenului nr. 1H, Sat Caldararu, Comuna Cernica, Judetul Ilfov
Punct de lucru: Str. Oxigenului, nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).
Cont: RO85 BTRL RONC RT02 4735 8603
Banca: Banca Transilvania
Livrarea comenzilor si disponibilitatea produselor
Atentie! Pentru comenzile cu factura pe persoana juridica, achitate in avans, se pot ridica de la sediul nostru doar cu imputernicire semnata si stampilata!
Puteti ridica gratuit produsele de la sediul nostru din Str. Oxigenului nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).
Termenul de livrare a produselor achizitionate de pe site-ul www.vexio.ro este de 24, maxim 48 ore din momentul confirmarii comenzii. In anumite situatii, FANPLACE IT SRL isi rezerva dreptul de a mari termenul de livrare, dar numai cu acordul clientului. In lipsa acordului, comanda se anuleaza.
In cazul in care clientul nu poate fi contactat la data si ora stabilita pentru livrare, produsele comandate vor fi rezervate timp de 3 zile lucratoare, interval de timp in care se va incerca recontactarea clientului pentru a definitiva livrarea. Daca nici in acest interval de timp clientul nu poate fi contactat, comanda va fi anulata.
Livrarea cu verificare
Comenzile platite cu Ordin de Plata se livreaza numai dupa intrarea sumei in contul FANPLACE IT SRL.
Pentru comenzile expediate prin curier rapid cu livrare in urmatoarele zile lucratoare, inclusiv sambata, dupa primele 3 incercari de livrare coletul se ridica de la Sediul firmei de curierat.
Intervalul de livrare este cuprins intre 1 si 30 zile din momentul confirmarii comenzii.Pentru produsele care se aduc pe comanda din depozitele externe se va comunica/confirma termenul de livrare.
Intervalul de confirmare a comenzii este cuprins intre 1 si 5 zile calendaristice din momentul plasarii acesteia pe site.
Nu exista alte taxe pentru kilometri suplimentari - Se livreaza in orice localitate cu acelasi pret.
Va rugam sa verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la Curier, in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor in cazul in care coletele prezinta urme de deteriorare.
Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare!